Haha, er was al een soortgelijk topic dus?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:51 schreef S-Two het volgende:
We gaan toch niet weer een heel rijtje met de Hose's en de Splinters opnoemen he?
Ik moet donderdag tegen Arno Splinter voetballen, hij speelt zaalvoetval in de hoofdklasse van Almere.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:51 schreef S-Two het volgende:
We gaan toch niet weer een heel rijtje met de Hose's en de Splinters opnoemen he?
Nah, het staat me zo bij dat die er al wel is geweest ja. Hose en Splinter werden ook wel gezien als talenten eigenlijk hoor. Enne, die Franck had ik altijd met Championship Managerquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha, er was al een soortgelijk topic dus?
Nah, het moeten wel grote talenten geweest zijn, ik vond 2 van mijn 3 voorbeelden wel redelijk![]()
Hehe, tof!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:55 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik moet donderdag tegen Arno Splinter voetballen, hij speelt zaalvoetval in de hoofdklasse van Almere.![]()
Wat ik eigenlijk wel interessant vind, waarom is het met deze talenten niets geworden? Afgezien van Ledesma ( ik dacht je Lendesma schreef) heb ik van die andere 2 nog nooit wat gehoord.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
Grote voetbaltalenten die het zwaar zouden gaan maken maar wat uiteindelijk niks is geworden, ik heb me hier altijd zwaar voor geinteresseerd en wie kent ze niet. Ik heb gezocht en volgens mij is hier nog geen topic over.
Ledesma, speelde in de jeugd van Ajax, werd 10 jaar geleden na het jeugd wk onder 18 jaar ofzo door alle clubs ter wereld begeerd, iedereen wilde hem hebben, hij was het grootste talent op dat moment. Helaas is het in dat jaar daarna helemaal fout gegaan en schijnt hij weer in Costa Rica, zijn vaderland, te voetballen.
Sergio de Windt, is een paar jaar geleden vanuit de jeugd van Ajax naar Juventus gegaan, hem zou een gouden toekomst wachten, hij speelt nu bij hoofdklasser Argon.
Kevin Franck, vertrok op zijn 17de naar Real Madrid, hij heeft daar een tijdje behoord tot de A-selectie, heeft nog een jaartje bij Mallorca gezeten en zit nu op de bank bij het tweede van Denderleeuw.
Wie kent er nog meer van dit soort verhalen?
Bekende van Holleeder inderdaad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:15 schreef sjimz het volgende:
Donny Huysen...
Ooit het talent van Ajax..
Nu een veroordeelde crimineel![]()
Was die Ledezma nou ook een crimineel geworden?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:14 schreef Abonides het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wel interessant vind, waarom is het met deze talenten niets geworden? Afgezien van Ledesma ( ik dacht je Lendesma schreef) heb ik van die andere 2 nog nooit wat gehoord.
Volgens mij iets met verboden wapenbezit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was die Ledezma nou ook een crimineel geworden?
Nii Lamptey was stiekem al 40 toen hij bij PSV kwam.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:09 schreef ruud.nl het volgende:
Nii Lamptey en Leandro passen ook zeker wel in dit topic.![]()
Zoiets had ik wel gehoord maar kan daar niks over terugvinden, het is inderdaad Ledezma.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was die Ledezma nou ook een crimineel geworden?
Is toch wel vaker met die afrikanen..quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nii Lamptey was stiekem al 40 toen hij bij PSV kwam.
Welke Kanu?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is toch wel vaker met die afrikanen..
Van Kanu en Martins werd toch ook gedacht dat ze al inmiddels 40 jaar moesten zijn.
Martins zit bij NUFC.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:09 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Welke Kanu?
Nwanko is nu topscoorder in de premier league
Waar die andere gebleven is, geen idee.
Nwanko Kanu ja.. En nee Nwanko Kanu is geen voetbaltalentje met een gouden toekomst die nu niets meer is..quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:09 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Welke Kanu?
Nwanko is nu topscoorder in de premier league
Waar die andere gebleven is, geen idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |