Die heb ik ook niet, al jaren niet...quote:
ja slim, alles geloven wat in het digibeten-vakblad 'tips en truuks' staatquote:
Nee staat ook niks over firewalls.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:38 schreef Eldiablo het volgende:
kijken in je softwarelijst naar andere firewalls?
Start -> Configuratiescherm -> software
en deze deinstalleren
Die hebben ze te toch dichtgezet in WLM.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:46 schreef Gladys het volgende:
Kan sinds een paar weken geen mp3's meer ontvangen via WLM,heb nix veranderd aan mijn instellingen van WLM of pc. Zip bestanden kan ik wel ontvangen,maar das ook zo'n gedoe![]()
* Netsplitter mompelt iets over draadje kapen enzo....quote:Op woensdag 8 november 2006 08:46 schreef Gladys het volgende:
Kan sinds een paar weken geen mp3's meer ontvangen via WLM,heb nix veranderd aan mijn instellingen van WLM of pc. Zip bestanden kan ik wel ontvangen,maar das ook zo'n gedoe![]()
waarom kunnen anderen met WLM dan wel mijn mp3's ontvangen ?quote:Op woensdag 8 november 2006 08:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die hebben ze te toch dichtgezet in WLM.
Volgens mij kan het nog wel met shared folders
Dat niveau ben ik al ongroeid sinds mijn 8 levensjaar m'n jong. Echte kerels lezen af en toe nog de C't, verder zijn al die "vakbladen" achterhaalde rommel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja slim, alles geloven wat in het digibeten-vakblad 'tips en truuks' staat
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
* Netsplitter mompelt iets over draadje kapen enzo....![]()
Ik heb het met het volgende linkje kunnen oplossen. Ook in WLM.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:46 schreef Gladys het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:07 schreef ioor het volgende:
Hallo mensen,
Ik weet echt niks van computers maar op de 1 of andere manier heb ik mijn firewall op mijn laptop geactiveerd. Met als gevolg dat mijn msn het niet meer doet. Nu heb ik bij windows firewall deze firewall weer uitgezet incl. de uitzonderingen. Maar nog blijft msn weergeven dat mijn firewall de toegang blokkeert.
Weet iemand wat ik nog meer kan doen?
bedankt!
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:46 schreef Gladys het volgende:
Dit heet nou topic kapen...quote:
Truequote:Op woensdag 8 november 2006 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit heet nou topic kapen...
Over iets compleet anders beginnen terwijl het probleem van de TS nog niet eens is opgelost...
het topic heet toch msn-problemenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit heet nou topic kapen...
Over iets compleet anders beginnen terwijl het probleem van de TS nog niet eens is opgelost...
zag een tijd terug iemand die een eigen topic opende en die werd gesloten omdat het msn gebeuren in een topic moest blijvenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
True
(al deed ik zelf ook mee)
Dus graag eigen topic openen en door gaan met probleem van TS.
dankjequote:Op woensdag 8 november 2006 09:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb het met het volgende linkje kunnen oplossen. Ook in WLM.
http://zdnet.nl/help.cfm?id=48227&p=2
En waarom heb je daar dan niks van gezegd?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
zag een tijd terug iemand die een eigen topic opende en die werd gesloten omdat het msn gebeuren in een topic moest blijven![]()
Als iemand een vraag heeft over bijvoorbeeld de nieuwe dingen in WLM dan is daar een centraal topic voor. Daar praten mensen gewoon over nieuwe dingen en nieuwe releases en dat is wel zo overzichtelijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
zag een tijd terug iemand die een eigen topic opende en die werd gesloten omdat het msn gebeuren in een topic moest blijven![]()
omdat de TS van dat gesloten topic dat best zelf kanquote:Op woensdag 8 november 2006 09:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En waarom heb je daar dan niks van gezegd?
Centraal topic voor MNS/WLM problemen wellicht een goed idee vraag ik me af?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als iemand een vraag heeft over bijvoorbeeld de nieuwe dingen in WLM dan is daar een centraal topic voor. Daar praten mensen gewoon over nieuwe dingen en nieuwe releases en dat is wel zo overzichtelijk.
Als iemand een specifiek probleem heeft (zoals TS) dan gaan deze meestal in een apart topic.
Neuhquote:Op woensdag 8 november 2006 09:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Centraal topic voor MNS/WLM problemen wellicht een goed idee vraag ik me af?
Na. Het probleem van de TS is namelijk al eens besproken. En gezien de zoek is het wellicht handig zat ik zo te denken.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Neuh
Ik heb iets tegen centrale topics omdat ze 9 van de 10 keer twee weken worden gebruikt daarna wegzakken om vervolgens nooit meer terug gevonden te worden. Als er behoefte aan is kan je beter een bestaand topic 'centraal" maken. AL werken we in DIG niet met de centraal knopjes aangezien dat niet erg leek te werken en de users en mods er niet vrolijk van werden. Mochten we zien dat er heel veel MSN topics zijn met dezelfde insteek kunnen we het altijd nog doen. Tot nu toe zie ik dat niet zo.
Dit kunnen we trouwens beter in FB doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |