Zie het verschil met de nl snelwegen niet zo...quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:32 schreef OA het volgende:
Zodra je de grens over gaat en in Belgie rijdt, begint het gedonder.
Gaten in de wegen, levensgevaarlijke kruispunten/knooppunten, vooral in de buurt van Luik.
Om nog maar te zwijgen over de automobilisten... Richting aangeven naar rechts en plots 3 rijbanen oversteken naar links om daar op de vluchtstrook stil te staan, precies als ik wil gaan inhalen.![]()
Niet? Dan moet je denk ik een brilletje kopen want ik zie en voel wel degelijk verschil. Maar goed, als je ook ziet hoe die Belgiërs erover heen crossen is het ook niet zo gek... of het komt juist daardoor dat ze zo rijden. Denken ze dat ze offroad rijdenquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zie het verschil met de nl snelwegen niet zo...
De kwaliteit is bedroevend idd, maar de beschrijving over hoe ze rijden komt bijna overeen met de rijstijl van een hoop nl'ers...quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet? Dan moet je denk ik een brilletje kopen want ik zie en voel wel degelijk verschil. Maar goed, als je ook ziet hoe die Belgiërs erover heen crossen is het ook niet zo gek... of het komt juist daardoor dat ze zo rijden. Denken ze dat ze offroad rijden
Ah op die manierquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De kwaliteit is bedroevend idd, maar de beschrijving over hoe ze rijden komt bijna overeen met de rijstijl van een hoop nl'ers...
Dat bedoelde ik.![]()
Helaas ligt Belgie net ff in de weg als je naar bijv Frankrijk toe moetquote:
Precies zoiets heb je in de buurt van Luik ook. Het is dan geen kruising, maar de verbindingsweg van de ene snelweg komt haaks uit op de andere snelweg. Na een scherpe bocht staan er nog wel haaientanden op de weg geschilderd..quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:38 schreef Steffy het volgende:
.. maar niks is zo erg als Italië. Dar kwamen we een gelijkvloerse kruising tegen op de snelweg, je mocht daar gewoon 120 rijden maar er kon wel verkeer van beide kanten komn![]()
Via Duitsland en Luxemburg kom je er prima.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Helaas ligt Belgie net ff in de weg als je naar bijv Frankrijk toe moet![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:19 schreef matthijst het volgende:
Belgie![]()
Dat accent![]()
De wegen![]()
De huizen![]()
Leuk landje, maar inderdaad: zodra je de eerste paar kilometers over de grens bent begint de pauperbende....
Misschien doen ze het wel speciaal voor ons, zodat we in Belgie geleidelijk kunnen wennen aan de aftandse teringzooi die je in Frankrijk te wachten staat...
Frankrijk
Antwerpen is ook een hele mooie stad, net als Brussel, maar die wegenquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Antwerpen![]()
Frankrijk![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ff een vraagje aan de belgen hier:
afgelopen zomer zag ik heel veel billboards langs de weg met daarop reclames die moeten voorkomen dat belgen hun auto langs de snelweg zetten.
nu is mijn vraag, waarom zetten zoveel belgen hun auto langs de snelweg?
quote:Als een Belg te zat wordt om nog verder te rijden stopt hij langs de snelweg, neemt de rest van het bier uit de auto en gaat liften. De eerste dorstige passant pikt em wel op.
Stapt dan überhaupt niet in de autoquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:32 schreef ThinkTank het volgende:
Als een Belg te zat wordt om nog verder te rijden stopt hij langs de snelweg, neemt de rest van het bier uit de auto en gaat liften. De eerste dorstige passant pikt em wel op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |