Ja dat kon ik er ook van maken, maar heb er op dit moment geen last vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
1216 Gijsjes kwielen wat af
Moggu Quin
Lijkt tie een beetje op Robbie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat kon ik er ook van maken, maar heb er op dit moment geen last van
Goedemorgen trouwens
Iemand nog een zanger nodig voor een feestje? Heb er hier een voor nop![]()
Ohja 1217quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
1217
Ze had amoxicicline (ofzo) Quinny.. en in eerste instantie leek ze helemaal beter, maar Zondag was de kuur afgelopen en langzaam maar zeker word ze weer minder.
Tis echt zielig voor dr![]()
Alleen zijn haren even zwart vervenquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lijkt tie een beetje op Robbie?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:37 schreef Magneet het volgende:
boe!
wat is datquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
1217
Ze had amoxicicline (ofzo) Quinny.. en in eerste instantie leek ze helemaal beter, maar Zondag was de kuur afgelopen en langzaam maar zeker word ze weer minder.
Tis echt zielig voor dr![]()
De Wii wordt mijn nieuwe kindjequote:Op dinsdag 7 november 2006 09:16 schreef Quinny het volgende:
Tis weer eens wat anders dan Wiiiiiiiiiiii !!!!
Ben nu al klaar met die verkiezingen trouwensquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is het toch een draaikont
Bos zet vraagtekens bij term Armeense genocide
quote:
Ik eigenlijk ook wel. Het is voor mij een gebeurtenis die plaatsvindt tussen de releases van Gears of War en de Wii.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Bastard het volgende:
Ben nu al klaar met die verkiezingen trouwens
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben nu al klaar met die verkiezingen trouwens
Ja precies.. ik zie het wel gewoon..quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Het is voor mij een gebeurtenis die plaatsvindt tussen de releases van Gears of War en de Wii.
Oorontsteking en fikse verkoudheid.. een week geleden.. tijdens de kuur knapte ze helemaal op.quote:
beterschap danquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oorontsteking en fikse verkoudheid.. een week geleden.. tijdens de kuur knapte ze helemaal op.
Maar nu is de kuur klaar en begint het weer te zeuren in dr oortje![]()
Al gehoord of Tam geslaagd is?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:54 schreef Bastard het volgende:
Net gebeld met de creche.. ze heeft 39.4 koorts
Ze slaapt nu eindelijk dus dat is op zich goed.. Tam zal dr zo wel halen.
Ik stuur hem een paar euro op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie hebben hier geld overgemaakt naar MMaRsu? Ik denk dat ik het ook maar ga doen namelijk...
Nee die is gezaktquote:
Tis zeker een toffe gast en het is onwijs klote inderdaad. Tuurlijk kunnen mensen gaan zeiken over verzekering en dat andere dingen erger zijn, maar het zuigt wel en we kunnen er best wat aan doen toch? Hij hoeft maar 348 bij elkaar te verzamelen om een nieuwe 360 te halen (Makro personeelskorting heeft hij ook namelijk)quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik stuur hem een paar euro op.
Heb hem ooit tijdens een GAM-meet ontmoet. Is een toffe gast, en het lijkt me wel leuk om online met hem te gamen. Plus dat het lullig is als je 360 gejat wordt voor de release van GoW.
Geweldig topci trouwens in GAM
Ik heb zn nummer maar ben er nog niet aan toegekomen.. vanmiddag of vanavond een paar eurie over maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie hebben hier geld overgemaakt naar MMaRsu? Ik denk dat ik het ook maar ga doen namelijk...
En voor wanneer wil je hem boeken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:02 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen lieve mensen
En Quin ik wil graag die zanger lenen
Alle beetjes helpen, en hij kan altijd die ps2 nog verkopen van mquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis zeker een toffe gast en het is onwijs klote inderdaad. Tuurlijk kunnen mensen gaan zeiken over verzekering en dat andere dingen erger zijn, maar het zuigt wel en we kunnen er best wat aan doen toch? Hij hoeft maar 348 bij elkaar te verzamelen om een nieuwe 360 te halen (Makro personeelskorting heeft hij ook namelijk)
Wat een onzin-rede! Het slag-quota zal voor vandaag wel weer bereikt zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
Nee die is gezakt
Straatjes van rechts beter kijken..
Ach ze moeten altijd wat zeggen natuurlijk.. helemaal lullig als de examinator zegt "Ging prima eigenlijk, goed gereden op 1 dingetje na.. je keek wel naar rechts maar je moet beter kijken" Kun je ook zo lekker veel mee he.
Zoiets denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een onzin-rede! Het slag-quota zal voor vandaag wel weer bereikt zijn.![]()
neuh. Tis erg vervelend inderdaad, maar ik zit zelf nu ook niet te zwemmen in het geldquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ga ik vanmiddag ook ff doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:29 schreef kepler het volgende:
* kepler checkt zijn verzekeringspapieren
pfffquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee die is gezakt
Straatjes van rechts beter kijken..
Ach ze moeten altijd wat zeggen natuurlijk.. helemaal lullig als de examinator zegt "Ging prima eigenlijk, goed gereden op 1 dingetje na.. je keek wel naar rechts maar je moet beter kijken" Kun je ook zo lekker veel mee he.
Nou op 1 dec. voor mijn verjaardag als het kanquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
En voor wanneer wil je hem boeken?
Ik probeer hem nu sinterklaas liedjes te zingen, maar dat mag niet van hem![]()
Ga dan, als het ziek zijn van je kind geen reden is om naar huis te gaan weet ik het ook niet meer.quote:
Zit nog in mn proeftijd maar dat is niet de voornaamste reden om niet te gaan, Tamara is nu net thuis en zal haar zo ophalen en paracetamol geven.. en dan vanmiddag naar de dokter, dus het komt wel in orde.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga dan, als het ziek zijn van je kind geen reden is om naar huis te gaan weet ik het ook niet meer.
Komt, voort!
Das op een vrijdagquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:33 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nou op 1 dec. voor mijn verjaardag als het kan![]()
![]()
Nou dan ben ik aan het Pieten maar zal kijken of ik dan een optreden van Robbie ertussen kan plannenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Das op een vrijdag![]()
Die zondag ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |