quote:Zou bij de haven gaan eten en niet aan die 'drukke boulevard', gewoon taxi nemen naar de haven..
Op donderdag 18 december 2003 23:34 schreef JaWi het volgende:
Nog even wat vraagjes... misschien wat mensen die er eens met kerst zijn geweest, anders ook welkomHoe zit het met uit eten gaan, aan wat voor prijzen moet ik zo'n beetje denken, gewoon lekker beetje uitgebreid enz
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:15 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Zou bij de haven gaan eten en niet aan die 'drukke boulevard', gewoon taxi nemen naar de haven..
quote:ja dat las ik maar daar zullen ook wel niet lekkere restaurantjes zitten toch? Maar je weet geen namen dus?
Op dinsdag 27 januari 2004 22:00 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
groet
Marco
Bedankt, ik ga in Augustus, schrijf zeker je tips op.quote:Op woensdag 26 november 2003 13:41 schreef Popov het volgende:
Ik ben afgelopen zomer ok een week op Lanzarote geweest en ik heb er een geweldige vakantie gehad. Als ik lees dat er hier mensen zijn die de natuur op Lanzarote maar niks vinden krijg ik het idee dat ze niet verder hebben gekeken dan hun neus kang is of dat ze met een totaal verkeerde verwachring er naartoe zijn gegaan.
Ik vond de natuur prachtig, en mooier dan wat ik ervan verwacht had.
Enkele hoogtepunten vond ik:
* La Geria, surrealistisch wijngebied, (tip, ga er op een zondag naartoe, anders zou je wel eens een aantal touringcarbussen tegen kunnen komen.)
* El Golfo: idyllisch wit dorpje gebouwd op gedroogde zwarte lavastromen van een vulkaanuitbarsting van zo'n 250 jaar geleden. Je kunt hier 's avonds superlekker eten in enkele visrestuarantjes. Op een paar restaurantjes na is het hier dan ook helemaal uitgestorven. Aan de rand van dit dorpje ligt een groen meertje in een halve vulkaankrater waarvan de helft in zee is verdwenen.
* Natuurlijk mag een bezoekje aan Timanfaya park niet ontbreken. Dit is een nationaal park met alleen maar vulkanen. Waar je ook een paar leuke demonstraties krijgt van de hitte die er nu nog in de grond zit.
* Haria, ook wel de vallei met de 1000 palmbomen genoemd (nou ja 1000?). Hele mooie autorit gemaakt vanuit Mirador del Rio via Haria naar het zuiden.
* Jardin de Cactus. Zeer mooie cactustuin, met de meest bizarre en aparte catussen.
Daarnaast is er nog genoeg te doen om je zeker een week te vermaken.
Maar als je even op internet zoekt vind je genoeg, op zoek anders een exemplaar op van Nelles Resigids over Lanzarote.
Alleen met het uitgaansleven heb ik weinig ervaring, tegen de tijd dat wij uit het restaurant kwamen was het al laat genoeg en bier zuipen doe ik wel met mijn vrienden. Maar in Puerto del Carmen was dit volgens mij ook het doemein van de engelsen.
Algemene tip: Huur zelf een auto, ga niet mee op georganiseerde excursies. Zelf ontdekken is veel meer relaxed, en je kunt de touringcarbussen mijden.
snap je m nu wel?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind het dan wel weer triest als je doet alsof je een BN-er bent (Lucille bijv)
Ja ik ben wel op FuerteVentura en tenerife geweest en dat was ook erg leuk.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:00 schreef Remzerrr het volgende:
Ben tot nu toe 4x op Lanzarote geweest. En elke keer weer was het helemaal top![]()
Ik ga in September naar Fuerteventura. Nog tips??quote:Op maandag 12 juli 2004 13:03 schreef pos het volgende:
[..]
Ja ik ben wel op FuerteVentura en tenerife geweest en dat was ook erg leuk.
Hoop dat het een heerlijke vakantie wordt. Het weer is in ieder geval vast beter dan hier
Ligt eraan waar je zit.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ga in September naar Fuerteventura. Nog tips??
Welke plaats ga je heen? Ben zelf 4x in Puerto del Carmen geweest.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:03 schreef pos het volgende:
[..]
Ja ik ben wel op FuerteVentura en tenerife geweest en dat was ook erg leuk.
Hoop dat het een heerlijke vakantie wordt. Het weer is in ieder geval vast beter dan hier
Ik ga ook naar Puerto del Carmen en zit in hotel fariones playa. Bedankt voor de tips enquote:Op maandag 12 juli 2004 14:10 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Welke plaats ga je heen? Ben zelf 4x in Puerto del Carmen geweest.
Op het eiland is vooral Parque nacional de Timanfaya een echte aanrader, dat is het vulkaanlandschap daar. Verder zijn er nog een aantal leuke bezienswaardigheden.
Wens je veel plezierIk ga zelf morgen naar Mallorca
![]()
Wij zitten in het noorden, Corralejo.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:20 schreef pos het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit.
Ga je naar het noorden of zuiden? Ik zat in Jandia, dat ligt in het zuiden.
Dan ben je vast nog niet op La Palma of La Gomera geweestquote:Op woensdag 26 november 2003 13:46 schreef Nohoch-Mul het volgende:
Lanzarote is geweldig!
Ik vond het persoonlijk een van de mooiste Canarische eilanden!
Waarom rijden er anders tankwagens met brandstof rond ?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:15 schreef lurf_doctor het volgende:
(En rietvaerderdie denkt dat ze de vulkanen met benzine worden aangestoken
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |