Niet zo groot, wel enorm ranzig. Alsof je leeft op koffie, met af en toe wat bier en bruine bonen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:26 schreef Mirage het volgende:
daar komt ie... of eigenlijk daar komen ZE
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
doorsnede was zo'n 5 cm
beat that !
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet zo groot, wel enorm ranzig. Alsof je leeft op koffie, met af en toe wat bier en bruine bonen.
En zie ik daar nu een stukje appel?![]()
ik zit te etenquote:Op zondag 12 november 2006 17:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb daarnet een hele vieze laten afdalen:
[afbeelding]
Eet smakelijk.quote:Op zondag 12 november 2006 17:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zit te eten
en wat heb je gegeten ?
Mijn nichtje.quote:Op zondag 12 november 2006 18:57 schreef Gebleekte het volgende:
Heeft iemand ook welleens echt groene schijt gehad?
Van spinazie krijg je geen harde drol, ooit een koe gezien met harde schijt? Eet enkelt groen voer hoor!quote:Op maandag 13 november 2006 05:13 schreef Godshand het volgende:
als je plak drollen wil maken moet je heel vet eten.. of even je lever met ander dingen bezig laten houden dus de dag ervoor op een zuipen zetten (kans is ook dat je de rest van de dag je alcohol dr uitkotst)
mensen met leverziektes hebben vaak plakdrollen en ook bleke (of zelfs stopverf achtig) omdat het vet niet verteerd wordt. in de lever wordt billirubine gemaakt wat als een emulgator voor vet werkt en zo het vet opgenomen kan worden. wordt het dus niet opgenomen blijft het lekker plakkerig in je poep zitten..
als je een waterige drol wil, moet je veel dingen eten of drinken dat je spijsvertering versnelt. zoals caffeïne houdende dranken, bepaalde antibiotica (erythromycine onder ander) en andere medicijnen (waaronder laxeermiddelen)...
wil je een donkere harde drol, moet je veel ijzerrijk en plantaardig voedsel eten zoals spinazie
wil je een gekleurde feestdroleet dan de avond vantevoren mais, paprika en doperwtjes...
Mirage, slik jij ijzertabletten ofzo? het is wel erg zwart....
edit: misschien is het wel nuttig om de voedingsmiddelen te verdelen in categoriën. dus categorie: vet, plantaardig (dan ongekookt, is onverteerbaar en goede spijsvertering stimulans, brood is overigens ook plantaardig), eiwit (van gebakken ei tot vlees), hoeveelheid drank, medicijnen (welke), drugs&genotmiddelen (alcohol, sigaretten, caffeïnehoudende dranken)
suc6!
ah dan kan je maag er niet zo tegenquote:Op maandag 13 november 2006 11:58 schreef Mirage het volgende:
en wat die alcohol en lever dingen betreft....
hoe meer gif... hoe zwarter je ontlasting is mijn ervaring.
ben jij een koe dan?quote:Op maandag 13 november 2006 11:50 schreef frenkck het volgende:
[..]
Van spinazie krijg je geen harde drol, ooit een koe gezien met harde schijt? Eet enkelt groen voer hoor!
niet mijn eigen ervaring... tenminste niet met mijn lichaamquote:Op maandag 13 november 2006 14:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
ah dan kan je maag er niet zo tegen
ah dus dan blijf jij langer zitten?quote:Op maandag 13 november 2006 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Van spinazie krijg ik altijd groenige poep.
Doen we ook iets met geuren hier?Als ik wiet heb gebruikt, ruikt mijn poep enorm naar wiet.
Dan zoekt 'ie de groene stukjes er tussen uit.quote:Op maandag 13 november 2006 22:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
ah dus dan blijf jij langer zitten?
met andere woorden, jij voldoet momenteel ook niet aan die definitie?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:39 schreef 7eVeNL het volgende:
JEZUS wat een ontzettend ranzige creaties vooral al die kleuren...![]()
Definitie van een goeie drol; Donker bruin, dus niet geel, groen of berge, En een aardige hoop dus niet zo'n uitgescheten banaan![]()
Foto z.s.m
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:59 schreef heiden6 het volgende:
*Kickt.
Ik had vorige week een zeer stijlvol exemplaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelf geen ik hem zeker een 8,5.![]()
Het was een negen geweest als ik de WC-eend geen onherroepelijke schade had toegebracht.![]()
Jep, als ik spinazie heb gegeten druk ik er zo een marsmannetje uit.quote:Op zondag 12 november 2006 18:57 schreef Gebleekte het volgende:
Heeft iemand ook welleens echt groene schijt gehad?
Succes met schoonmaken van de toiletverfrisserquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:59 schreef heiden6 het volgende:
*Kickt.
Ik had vorige week een zeer stijlvol exemplaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelf geen ik hem zeker een 8,5.![]()
Het was een negen geweest als ik de WC-eend geen onherroepelijke schade had toegebracht.![]()
Ik neem aan dat die inmiddels al vervangen is,zo 27 dagen later.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:51 schreef 907 het volgende:
[..]
Succes met schoonmaken van de toiletverfrisser
zal wel hard nodig zijn
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:59 schreef Robbiej het volgende:
mijn schijt is altijd plakkerig en ik ros met gemak een halve pleerol langs mn anjer..
heel af en toe lekker hard. scheelt weer in de pleepapier... ik eet dan ook aardig vettig...
Dude, er zit nog iets harigs aan die drol!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:24 schreef Ivatje het volgende:
edit
man, dr blijft iets plakken!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:24 schreef Ivatje het volgende:
edit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |