Dat lijkt me interessant materiaalquote:Op woensdag 8 november 2006 16:48 schreef Repeat het volgende:
Is dit een topic uit de catagorie doe gezellig mee?
Want ik ga zo taco's eten, wil mn resultaat wel even posten
Snapte wel meteen waarom het er allemaal zo gehaast en amateuristisch uitzag.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was me helemaal niet opgevallen![]()
Kerel was helemaal niet echt gehaast ofzo. Dat is gewoon mijn StyLOwh jeweetquote:Op woensdag 8 november 2006 19:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Snapte wel meteen waarom het er allemaal zo gehaast en amateuristisch uitzag.
Neem de tijd, pas een goede techniek toe en zorg dat die drol een normale vrije val maakt en niks raakt onderweg.
Oh en maak die bril aub even schoon.![]()
Doe mee dan!! For the the sake of science!!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:36 schreef heiden6 het volgende:
"Mijn poep is mooier dan jouw poep!!!111"
Geweldig!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:26 schreef -skippybal- het volgende:
Ben ik gewoon serieus m'n poep aan 't verdedigen![]()
Een flinke jongen!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:21 schreef Symer het volgende:
Ik kan jullie melden dat erwtensoep geen gunstig effect heeft. Stress trouwens ook niet.
Ik lees verder even gezellig mee, ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt![]()
Klootzak!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:18 schreef heiden6 het volgende:
Hmm, die opmerkingen over pinda's en walnoten doen een patroon vermoeden.
Puike foto, overigens.
ik denk dat het morgen wordtquote:Op woensdag 8 november 2006 16:48 schreef Repeat het volgende:
Is dit een topic uit de catagorie doe gezellig mee?
Want ik ga zo taco's eten, wil mn resultaat wel even posten
en dat kon je niet voor die tijd bedenken ?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:07 schreef Repeat het volgende:
Even een update: net geweest, maar toen wilde ik het op de foto zetten, alleen daar zie je geen drol van (![]()
), want ik heb zo'n plons-wc
potvolblommequote:Op donderdag 9 november 2006 11:10 schreef -skippybal- het volgende:
Al 26 uur poepvrij en ik voel nog niks aankomen![]()
Waar blijft jouw scheisse foto?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
potvolblomme
pannetje bonen eten ?
een pannetje ofzo?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
en dat kon je niet voor die tijd bedenken ?
had er iets onder gelegd![]()
dat was ook eigenlijk wat ik bedoeldequote:Op donderdag 9 november 2006 11:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maak een mooi bedje met wcpapier.
Die is onderweg !!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar blijft jouw scheisse foto?
Ik heb nog nooit de drol van een vrouw gezienquote:Op donderdag 9 november 2006 12:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die is onderweg !!
Ik moet alleen even een kabeltje vinden om de foto op de pc te zetten...
heb ze te goed opgeborgen ivm een pup die het op kabeltjes voorzien lijkt te hebben
(de oplader van mijnmac heeft ze al te pakken genomen)
Tussen 17.00 en 18.00 uur zal ik het uploaden... en geloof mij.... deze was HUGE !!!!
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:11 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de drol van een vrouw gezien![]()
jij bent echt te leukquote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
een half uurtje terug heb ik een prachtexemplaar gedraaid, ik heb er een poosje boven staan kijken... en toen toch maar snel op de doorspoel knop gedrukt
Mijn wederhelft heeft mij er al op gewezen dat dat hardstikke zonde is.
De volgende keer als ik vertrek naar het toilet pakt hij alvast de camera.
Zodra hij papiergeritsel hoort rukt hij de deur open, zal hij er een meetlint naast leggen en een foto maken.
..... ik denk dat niemand mijn drollen kan verslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ja dat heeft volgens mij ook met de camera te maken. Lijkt allemaal wat verder weg dan het is ofzoquote:Op donderdag 9 november 2006 20:50 schreef Repeat het volgende:
jij hebt trouwens wel kleine drollen, zeker als dit je resultaat van 36 uur is
whahahquote:Op donderdag 9 november 2006 23:28 schreef Oversight het volgende:
Heb je m'n centimeter weer teruggelegd op mn buro?
Jezus christus inderdaad, m'n poep is nog nooit zo zwart geweest.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:35 schreef Repeat het volgende:
er is trouwens iets grondig mis met die stront, lijkt wel of het onwijs is aangebrandt
dat is niet gezond hoor, heb je veel drop gegeten ofzoquote:Op donderdag 9 november 2006 23:26 schreef Mirage het volgende:
daar komt ie... of eigenlijk daar komen ZE
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
doorsnede was zo'n 5 cm
beat that !
![]()
2 tot 4 keer per dagquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:21 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Jezus christus inderdaad, m'n poep is nog nooit zo zwart geweest.
Soms heb ik wel eens alsof er een enorme drol uitkomt en is 't een uitbarsting van vloeibare poep maar net geen diarree, voelt goed alleen vaak vegen.
Verder moet ik gemiddeld 2 tot 4 keer per dag poepen en komt er wel wat moois uit, en toch eet ik niet veel.
Tering, lijkt wel alsof me pa weer hamburgers heeft staan barbeknoeien ofzoquote:Op donderdag 9 november 2006 23:26 schreef Mirage het volgende:
daar komt ie... of eigenlijk daar komen ZE
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
doorsnede was zo'n 5 cm
beat that !
![]()
Achter een linkje, pleasequote:
nou liever niet...quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:21 schreef MrManiak het volgende:
Mirage neemt het topic over?
Is goed, jij hebt een vrolijkere WC-bril
waarom denk jij dat ik die foto's geplaatst hebquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:56 schreef Isegrim het volgende:
Mirage, jij hebt echt ranzige drollen.![]()
Inhoudelijke reactie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:42 schreef _superboer_ het volgende:
volgens mij zorgt het zwarte korstje er om heen er wel voor dat je niet meer veel hoeft af te vegen, of zie ik dat verkeerd?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:42 schreef _superboer_ het volgende:
volgens mij zorgt het zwarte korstje er om heen er wel voor dat je niet meer veel hoeft af te vegen, of zie ik dat verkeerd?
had ik al es gezien, denk nog steeds dat het fake is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:50 schreef Snelwagen het volgende:
Zo kan je iedereen je drol laten zien![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |