* knnth zwaaitquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Zwoerd het volgende:
Een paar jaar terug was hij nog het pispaaltje van iedereen
ik heb altijd respect voor de beste man gehad, niet alleen omdat hij bij AC speelt, maar om zijjn hele oeuvrequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:35 schreef Smeich het volgende:
Iedereen? Al die fokking meelopers ja... net zoals je die er nu ook weer bij hebt zitten en Seedorf nu plots weer geweldig vinden![]()
Ik ben benieuwd of de fransen een hekel hebben aan Trezequet voor het missen van de belangrijkste penalty voor Frankrijk tegen Italia afgelopen zomer, lijkt me niet...quote:Op donderdag 24 mei 2007 06:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Toch raar dat veel Nederlanders Seedorf nog altijd afrekenen om die gemiste penalty tegen Frankrijk. Ik denk dat Seedorf een van de meest succesvolle (nog spelende) Nederlandse voetballers is eerlijkgezegd!
niet normaal hequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:55 schreef Messidona het volgende:
Die knakker heeft me toch een gespierd lichaam, sodejuu
Gister toen die zijn shirt uit deed![]()
Dat viel me ook op gisteren jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:55 schreef Messidona het volgende:
Die knakker heeft me toch een gespierd lichaam, sodejuu
Gister toen die zijn shirt uit deed![]()
Ik gun het hem ook zeker ja, hoop dat hij over 2 jaar ofzo aanvoerder is zoals gesuggereerd werd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat viel me ook op gisteren ja
Leuk voor hem dat hij gewonnen heeft. Gun het hem van harte!
Wat ik heb kunnen vinden:quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:58 schreef Houniet het volgende:
zijn er ergens nog mooie foto's van hem te vinden met de CL ?
die zocht ik ook. op de site van milan moet je weer lid worden enzoquote:De foto met de cup op zijn hoofd is wel leuk, maar kan die nergens vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |