dan vernaggelen ze me waar ik bijzit...quote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar heb ik al 6 jaar gewoonden daar hebben ze geen limburgs bier
![]()
daar is geen bierquote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
kunnen we die meeting niet gewoon op internet houden ?![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar heb ik al 6 jaar gewoonden daar hebben ze geen limburgs bier
![]()
ik had het ook over alfa bierquote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]belgisch bier vind ik toch beter te pruimen dan brand, gulpener enzo
dat kan je gewoon kopen en naast de pc zetten ter consumptie assurantiedinges...quote:
ik miste je alquote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
nouja leuk dat ik er ben iig!
goed punt!! en helemaal mee eens...quote:Op maandag 6 november 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
nouja leuk dat ik er ben iig!
Ik miste mij ook alquote:
ja en dan nog skype aan en je hebt een meetquote:Op maandag 6 november 2006 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat kan je gewoon kopen en naast de pc zetten ter consumptie assurantiedinges...![]()
![]()
![]()
Truste, Bertus!quote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goed punt!! en helemaal mee eens...![]()
ga nu echt slapen....![]()
das belgisch bier jaquote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
geef mij dan maar jupiler, stelle artois, leffe ofzo
![]()
BERTUS?!quote:
dat klinkt al beterquote:
ach ja,maar hier hebben we ook belgisch bier in overvloedquote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is wat ik zei dat dat beter te pruimen is dan limburgs bier![]()
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 23:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
geef mij dan maar juupiler, stelle artois, leffe ofzo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |