jaja, geldig voor alles behalve NL Boeken, Mobiele telefonie, elektronica, cadeaupapier en verzendkosten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:22 schreef Syrena het volgende:
Tip van DVD.nl forum:
[..]
En deze: Geen verzendkosten (1,95) betalen: CRM-2006-16-MR schijnt ook nog steeds te werken.
Ja, die voelen nattigheid denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:39 schreef Aventura het volgende:
De laatste tijd willen veel bureaus weten waar je nog meer pannellid bent en hoeveel vragenlijsten je per week/maand invult, merk ik
Dus wél op DVD's, CD's, CD-roms, spelletjes en Engelse boekenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:52 schreef Troel het volgende:
[..]
jaja, geldig voor alles behalve NL Boeken, Mobiele telefonie, elektronica, cadeaupapier en verzendkosten.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:44 schreef Troel het volgende:
Als je met ideal betaalt dan betaal je het vooruit
Ik was verzamelaar dus kreeg 5 euro in punten extra. Had totaal iets van 72 punten, met die 5 euro in punten erbij dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk de vragenlijst ingevuld en bij iedere vraag ingevuld dat ik de betreffende folder niet had gezien. Uiteindelijk 25 punten, dus nog iets. Wat had jij?
Riiight! Dat doen we dus niet meer. Wat een sneaky manier van doen.quote:Hartelijke dank voor uw interesse, maar helaas maakt u geen deel uit van de doelgroep voor dit onderzoek. We zullen u spoedig uitnodigen voor nieuwe onderzoeken.
Is mij ook al opgevallen dat er daar zeer vaak opvallend veel screeningsvragen zijn. Na een paar vragen denk je dat je er door bent, en opeens is het toch afgelopen. Meestal zijn dit de enquetes met hoge beloning.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef Aventura het volgende:
Stelletje lijers daar bij Ciao. Al meerdere keren gehad dat ik al tien vragen had ingevuld en dan de volgende mededeling kreeg:
[..]
Riiight! Dat doen we dus niet meer. Wat een sneaky manier van doen.
Die heb ik ook gehad, maar niet ingevuld. Helemaal naar Bloemendaal, grapjassenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een uitnodiging gekregenvan Buzzer om Baquba Rum Limon te gaan Buzzen!
Nu moet ik alleen nog iemand vinden die met me naar het feest in Bloemendaal gaat. Je moet daar verplicht naar toe om je Buzzkit op te halen. Als je dat niet doet, gaat je status omlaag....
Ik ben niet zo'n Bloemendaaltypje, maar een feest met gratis drank, muziek en eten klintk toch wel ok. Vooral als je daarna nog een fles drank mee naar huis krijgt ook!
Ach, op een vrijdagavond een gratis feestje, zo'n drama is dat niet. Zo maak ik weer eens wat mee. En mijn beste vriendin is sinds kort weer single, dus die moet een beetje vermaakt worden. Ik ben echt zeer benieuwd. Meer mensen hier die naar Bloemendaal gaan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, maar niet ingevuld. Helemaal naar Bloemendaal, grapjassen.
Vorige week weer lekker een paar Nipo's ingevuld.
De documenten bijhouden doe ik ook, maar toevallig heb ik deze week echt bijna niksquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:56 schreef Syrena het volgende:
Oeh mag van Nipo weer meedoen aan het maandelijkse onderzoekKomen dus weer twee bonnen aan binnenkort
Overigens is dat onderzoek waarbij je alle documenten moet bijhouden echt veel werkIk had er geen idee van dat ik zoveel deed op een dag
Mijn collega was echt helemaal in paniek hahahaha. "NEEEE moet dat OOK?!" Grommend en wel heeft ie het toch ingevuldquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
De documenten bijhouden doe ik ook, maar toevallig heb ik deze week echt bijna niks. Ach ja, zolang ik mn punten maar krijg
.
ja, die uitnodiging heb ik ook gekregen, maar ik ga toch echt niet helemaal naar Bloemendaal toe daarvoor. Beetje jammer dan dat je status omlaag gaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een uitnodiging gekregenvan Buzzer om Baquba Rum Limon te gaan Buzzen!
Nu moet ik alleen nog iemand vinden die met me naar het feest in Bloemendaal gaat. Je moet daar verplicht naar toe om je Buzzkit op te halen. Als je dat niet doet, gaat je status omlaag....
Ik ben niet zo'n Bloemendaaltypje, maar een feest met gratis drank, muziek en eten klintk toch wel ok. Vooral als je daarna nog een fles drank mee naar huis krijgt ook!
Dat is volgens mij alleen als je zegt dat je komt, maar er niet heen gaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
ja, die uitnodiging heb ik ook gekregen, maar ik ga toch echt niet helemaal naar Bloemendaal toe daarvoor. Beetje jammer dan dat je status omlaag gaat.![]()
Ik ook!quote:Ook heb ik de boekenbuzzpoll ingevuld, en net een mailtje gehad met een voorproefje van het boek ''Gehaaid''
Ik hoop dat ik hem mag buzzen!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:50 schreef LotjeSpieg het volgende:
Bij Doublepoints kan je nu voor 1400 punten een VVVbon van ¤ 5,00 krijgen. Snel gedaan. Ben ik eindelijk van die ellende af...
Het gebeurt me ook vaker jaquote:Op maandag 19 maart 2007 19:20 schreef MissX het volgende:
Dat pasta onderzoek had ik ookOok zo een vraag, verbrandt u wel eens uw mond/tong bij het proeven of de pasta gaar is. Toen dacht ik echt, yes ik ben dus niet de enige die dat doet
Ik voel me iedere x weer zo een kneus dat ik te ongeduldig ben om 2 sec te wachten.
Ja! Ik heb dat dus ook altijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:20 schreef MissX het volgende:
Dat pasta onderzoek had ik ookOok zo een vraag, verbrandt u wel eens uw mond/tong bij het proeven of de pasta gaar is. Toen dacht ik echt, yes ik ben dus niet de enige die dat doet
Ik voel me iedere x weer zo een kneus dat ik te ongeduldig ben om 2 sec te wachten.
Meuh, eigen cadeaushopquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef Z het volgende:
Bij www.stempunt.nu doen ze tegenwoordig ook aan sparen. Niet meer het verloten van prijzen dus.
Niet dat ik geen engels kan...quote:Unfortunately we have no one to help you in your language. I hope in a short period of time we could manage to help you. If you can, please write in English.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |