Ben je nog aan het bekijken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ben me een nog niet nader te noemen bedrijf aan het bekijken of we iets professioneels kunnen regelen, en zo ja hoe en waar.....
anders neem je even een avatar waar ik niet steeds naar moet kijken...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:57 schreef JediMindTricks het volgende:
Anders vertel je elke zin in een nieuwe post
quote:Op woensdag 13 december 2006 01:03 schreef jna het volgende:
[..]
anders neem je even een avatar waar ik niet steeds naar moet kijken...![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:34 schreef Oversight het volgende:
Ambtenaar achter balie heeft nu "meningsverschil" met leidinggevende...
Maandag een definitief antwoord, en foto's
Marilyn Manson-lenzen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:33 schreef densmee het volgende:
hoe zou jij afwijkende pupillen voor elkaar willen krijgen
Ik heb ze al gezien met katteogen en met geitenogenquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 14:36 schreef LadyXochi het volgende:
Je moet toch ook een geldig identificatiebewijs meenemen als je je rijbewijs gaat halen? Dan controleren ze of de volgende dingen overeenkomen:
1) jouw uiterlijk op dat moment
2) de foto op je identificatiebewijs
3) de foto die je wil gebruiken voor je rijbewijs
Hoe wil je dat omzeilen?
Mag een gekleurde hoofddoek wel?quote:Op zondag 17 december 2006 15:32 schreef LadyXochi het volgende:
Oh en die lenzen trouwens, volgens mij mogen die helemaal niet. Volgens mij mogen gekleurde lenzen niet eens...
Als de ooraanzet goed te zien is wel. Anders moet je aantonen dat je dat vanwege geloofsovertuiging moet dragen...quote:Op maandag 18 december 2006 00:34 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Mag een gekleurde hoofddoek wel?![]()
ja dat begreep ik ook niet helemaal. Mooi dat ze je er bij schiphol niet doorlaten als op je paspoort een of andere freak met puntmuts staatquote:Op zondag 17 december 2006 14:59 schreef LadyXochi het volgende:
Ok, wat is de status nu?
Is er al aangifte gedaan van verlies of diefstal van je oude ID's?
En stel dat het lukt. Dan heb je straks ID papieren (paspoort/ID-kaart en misschien een rijbewijs) met foto's die helemaal niet op jou lijken. Hoe wil je dan straks op vakantie? Of wil je zodra je je nieuwe ID kaarten met valse foto's hebt, alles bekend maken en weer een gewone, goede aanvragen?
een n00b, wat leukquote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef LadyXochi het volgende:
wtf is tvp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |