quote:
Kan je vriendin / vrouw niet een handje toesteken?quote:Op maandag 6 november 2006 22:46 schreef Oversight het volgende:
HULP heb ik nodig om grimeurs te vinden die hier tijd en moeite in willen stoppen...
Het is mede met jou in gedachten opgericht OS.quote:tnxs, mag ik hier asiel aanvragen?
Dit subforum wordt dan mijn 2e thuis, als ik niet in /Onz of /WGR of /UVT zit...
quote:Op maandag 6 november 2006 22:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is mede met jou in gedachten opgericht OS.
quote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef Skip2002 het volgende:
Geweldig idee oversight!
Snap alleen niet wat je nou precies van plan bent, zou je wat duidelijker willen zijn?
Ken iemand van de Lotus, maar weet niet of hij mee wil werken aan de actie.
Kan hem in ieder geval wat tips vragen over hoe je bepaalde dingen maakt enzo.
quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef Oversight het volgende:
Ik ga een geldig legitiematiebewijs laten maken terwijl ik een toverhoed en diverse schmink draag op de foto van mijn te verkrijgen id-kaart, en ook uiteraard tijdens het aanvragen...
quote:Op maandag 6 november 2006 23:01 schreef Burbo het volgende:
Je krijgt van mij 5 euro als het lukt.
Dan blijft er weinig te schminken over toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:24 schreef Oversight het volgende:
Gezicht volledig zichtbaar.
Ooraanzet kunnen bepalen.
Geen verstoringen door reflectie.
Dat zeiden ze ook toen hij aangaf blauw te willen worden...quote:Op maandag 6 november 2006 23:49 schreef koemleit het volgende:
ja like that's gonna happen
zelfs ik ben ooit blauw geweestquote:Op maandag 6 november 2006 23:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen hij aangaf blauw te willen worden...
Nou nou.. kom op.. beetje beter zelfbeeld zou gepaster zijnquote:Op maandag 6 november 2006 23:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
zelfs ik ben ooit blauw geweestdus dat stelt geen reet voor
haha owkeejquote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou nou.. kom op.. beetje beter zelfbeeld zou gepaster zijn
![]()
op die pasfoto moet nog wel lukken...quote:Op maandag 6 november 2006 23:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
haha owkeej. Nou als het hem lukt dan heb ik er respect voor.
Alleen met een toverhoed op kom je echt niet op een pasfoto
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:00 schreef Oksel het volgende:
TVP, gaaf idee.
Ik heb nog wel ergens elvenortjes liggen... de aanzet blijft vrijquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef whoops het volgende:
Wel zorgen dat je oren goed zichtbaar zijn op de pasfoto! Dat schijnt tegenwoordig ook erg belangrijk te zijn...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens elvenortjes liggen... de aanzet blijft vrij
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef whoops het volgende:
Wel zorgen dat je oren goed zichtbaar zijn op de pasfoto! Dat schijnt tegenwoordig ook erg belangrijk te zijn...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:28 schreef PeRi het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, ga je jezelf veranderen, neemt een pasfoto en je gaat ook zo naar de ambtenaar? Dat het dus lijkt of je er daadwerkelijk zo uitziet?!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:28 schreef PeRi het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, ga je jezelf veranderen, neemt een pasfoto en je gaat ook zo naar de ambtenaar? Dat het dus lijkt of je er daadwerkelijk zo uitziet?!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:51 schreef Skip2002 het volgende:
Helaas, de lotus persoon die ken wil niet mee werken. Is bang voor eventuele gevolgen (negatieve publiciteit...
Even goed wenst hij je wel succes ! !
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:27 schreef whoops het volgende:
Wordt leuk, alles geaccepteerd, pasfoto, rijbewijs aanvraag de deur uit, wil je hem ophalen: "Sorry meneer, maar u lijkt niet op de eigenaar. Deze pas mag alleen worden opgehaald door degene die op de foto staat..."
...en dan aan de Tsjechische grens komen met zo'n documertquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
Direct klaar,... ik ga voor de ID-kaart....
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:33 schreef spliffy het volgende:
[..]
...en dan aan de Tsjechische grens komen met zo'n documert![]()
en weer terug mogen
Schaamteloze TerugVindPhoto!!!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:18 schreef Oversight het volgende:
[..]
Als we de elvenrand een beetje bijwerken zodat het lijkt op ernstig vervormde oren kunnen we ze wel gebruiken, of gewoon aan 1 kant ondersteboven....?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Schaamteloze TerugVindPhoto!!!!!!
Wel fantastische reclame voor een grimeur.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ga liever pro-grimeursbedrijven afbellen en slijmen om een gratis demo ten behoeve van dit topic..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel fantastische reclame voor een grimeur.
Degenen die het niet aandurven zijn gewoon niet goed genoeg.![]()
Fout in TT....quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
Direct klaar,... ik ga voor de ID-kaart....
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef RealZeus het volgende:
Eh,ik wil de pret niet bederven,maar als je een nieuw paspoort of rijbewijs aanvraagt,dan moet je de oude inleveren.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef RealZeus het volgende:
En als dan het verschil tussen je oude foto en je nieuwe erg groot is gaan ze wel twijfelen en moeilijk doen en zulks.
de kinderen krijgt hij er in ieder geval niet bij opquote:
Hadden ze maar een beetje lef moeten hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:13 schreef Oversight het volgende:
Alleen al het feit dat ie zn kleinkinderen bij de openhaard kan vertellen dattie heeft meegeholpen..
In het ergste geval laat je de littekens gewoon op je gezicht tatoeëren joh...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
Best een puntje om even bij stil te staan, dat mogen ze dus NIET!!
als jij morgen tatoos in je hele gezicht laat zetten .....?
Niemand gaat jou of mij verbieden ons uiterlijk dagelijks te wijzigen indien gewenst.
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mag je eerst nog ff bij het politiebureau langs om valse aangifte te doen...
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:56 schreef B.A.Trix het volgende:
en een boete van 35 euro betalen geloof ik..![]()
Dan wens ik je heel veel succes! En wel foto's maken he!!quote:Op donderdag 9 november 2006 19:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Heb ik er met plezier voor over...
hint begrepen....: leg jij hem op tafel... haal ik de middelste uit bed en laat hem een half uurtje alleen in de kamer spelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Jij kent mij nog niet he?
Er staat toch "verloren", wat maakt dan dat jij denkt dat ik 'm NIET ga verliezen?
Valse aangifte, ik zou niet durven.....
quote:
I second thatquote:Op donderdag 9 november 2006 13:07 schreef MrManiak het volgende:
Keep us updated!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:26 schreef Miriampje het volgende:
en hoe staat het er voor?
quote:
Ben je nog aan het bekijken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ben me een nog niet nader te noemen bedrijf aan het bekijken of we iets professioneels kunnen regelen, en zo ja hoe en waar.....
anders neem je even een avatar waar ik niet steeds naar moet kijken...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:57 schreef JediMindTricks het volgende:
Anders vertel je elke zin in een nieuwe post
quote:Op woensdag 13 december 2006 01:03 schreef jna het volgende:
[..]
anders neem je even een avatar waar ik niet steeds naar moet kijken...![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:34 schreef Oversight het volgende:
Ambtenaar achter balie heeft nu "meningsverschil" met leidinggevende...
Maandag een definitief antwoord, en foto's
Marilyn Manson-lenzen.quote:Op zondag 17 december 2006 14:33 schreef densmee het volgende:
hoe zou jij afwijkende pupillen voor elkaar willen krijgen
Ik heb ze al gezien met katteogen en met geitenogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |