quote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maak ze zelf?
Iets voor dit forum ook: Ludieke Experimenten en Exercities
Als je het gaat doen, doe ik mee.
Moet ik die zelf brijen, of kan je die ook kant en klaar kopen en dan met een touwtje bevestigen ?quote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
Maarre, -Sandstorm-. Ga je nu zelf een paar maken?
Dat zal nu niet lukken, zit bij mein Eltern, zal van het weekend het proberen met mijn gare gsmquote:
Kant en klaar kopen en een touwtje regelenquote:Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Moet ik die zelf brijen, of kan je die ook kant en klaar kopen en dan met een touwtje bevestigen ?
Ben niet zo'n naaiert eigenlijk.
Je hoeft niks te naaien want aan die wanten zit een sluitingkje (waar je beide wanten aan elkaar vast kan maken), daar het touwtje aan vastknopen en klaar is sandstormquote:Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Moet ik die zelf brijen, of kan je die ook kant en klaar kopen en dan met een touwtje bevestigen ?
Ben niet zo'n naaiert eigenlijk.
Ja hoor. Niet veel, maar als je goed zoekt kom je ze tegen. Maar zelf breien is veel toffer natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef Jordy-B het volgende:
Verkopen ze eigenlijk wel wanten voor volwassenen?
(voor de Seth Gaaikema's onder ons: ik heb het niet over ovenwanten)
Daarvoor is dat touwtje dus... Gewoon even snel je hand uit de want, die blijft toch wel hangenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:57 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ze zijn wel lekker retro alleen kleven er een paar minpuntjes aan:
- Het is zo'n geklooi als je bijvoorbeeld op kleine knopjes moet drukken, ik noem telefoons en mp3-spelers
- Je kan niet contant betalen (het dondert allemaal uit je handen)
- Het is onmogelijk om je middelvinger op te steken
- Je kan niet in je neus peuteren
- etc, etc![]()
Maarrr aangezien ik toch nieuwe handschoen dingekes nodig heb ga ik toch maar eens naar wanten kijken, tof man!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |