Koud? Koud?quote:Op maandag 6 november 2006 20:11 schreef Ruuub het volgende:
nerd!! wacht maar tot het écht vriest, in Rusland is het pas koud!
een want?quote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
Zeker ook zo eentje met alleen een duim en dan de vingers bij elkaar in één groot stuk.
Maak ze zelfquote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nu we het er toch over hebben.
Waar zijn die fucking wanten gebleven die ik als kind met touwtjes aan mijn jas vasthadZo praktisch, maar waarom ze weg zijn gegaan uit mijn leven, kweenie.
Wantjes aan de jas![]()
![]()
![]()
omdat je eruit ziet als een mongool met die dingen aan?quote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
maar waarom ze weg zijn gegaan uit mijn leven,
Je hebt je profiel verkeerd ingevuld, bij geslacht staat nu "man", dat zou "mietje" moeten zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef EsDe het volgende:
Omdat ik zo slim ben handschoenen aan te trekken... kutpaupers![]()
![]()
![]()
Dan van die bijdehante nerd opmerkingen als " wacht maar tot het écht vriest" of " koud? man in rusland is het pas koud..." TIEFT OP!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodra het kwik beneden de 20 graden daalt heb ik het gewoon koud, en nee ik ben geen allochtoon die woestijntemperaturen gewend is of iets dergelijks...![]()
en wat is er mis met handschoenen? die dingen zijn niet voor niks op de markt toch![]()
Heerlijk warm zo op de fiets![]()
![]()
Dus mensen die zeiken dat het niet koud is: Vlieg in de fik ofzo![]()
![]()
![]()
Wat een onzin... Als je koude handen hebt, mag je toch zeker gewoon handschoenen aandoen?quote:Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je hebt je profiel verkeerd ingevuld, bij geslacht staat nu "man", dat zou "mietje" moeten zijn.
Wanten aan touwtjes terugkom topicquote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maak ze zelf?
Iets voor dit forum ook: Ludieke Experimenten en Exercities
Als je het gaat doen, doe ik mee.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wanten aan touwtjes terugkom topic
Stiekem vind zelfs ijsmeis me een leuke gozerquote:
Maar het is gewoon nog niet koud buitenquote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat een onzin... Als je koude handen hebt, mag je toch zeker gewoon handschoenen aandoen?
De temperatuur zat hier eind vorige week behoorlijk dicht tegen het vriespunt aan. Dan ben je heus geen mietje als je handschoenen draagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |