ze irriteren me en lopen me in de wegquote:Op maandag 6 november 2006 20:01 schreef Kiteless het volgende:
Waarom trek jij je wat aan van kneuzen ?
Onder de 20 graden koud?quote:Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef EsDe het volgende:
Omdat ik zo slim ben handschoenen aan te trekken... kutpaupers![]()
![]()
![]()
Dan van die bijdehante nerd opmerkingen als " wacht maar tot het écht vriest" of " koud? man in rusland is het pas koud..." TIEFT OP!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodra het kwik beneden de 20 graden daalt heb ik het gewoon koud, en nee ik ben geen allochtoon die woestijntemperaturen gewend is of iets dergelijks...![]()
en wat is er mis met handschoenen? die dingen zijn niet voor niks op de markt toch![]()
Heerlijk warm zo op de fiets![]()
![]()
Dus mensen die zeiken dat het niet koud is: Vlieg in de fik ofzo![]()
![]()
![]()
ik ben nu eenmaal een zomermensquote:
Ik ben niet de enige!!!quote:Op maandag 6 november 2006 20:13 schreef warrel het volgende:'s Nachts draag ik ook al m'n wantjes op de fiets hoor
pfff, mietje;)quote:Op maandag 6 november 2006 20:24 schreef Jegorex het volgende:
Ik heb mijn handschoenen ook al uit de kast gehaald
En ik ben het met broekpaling eensch![]()
ikkequote:
niettes daarbinnen is het al warmquote:Op maandag 6 november 2006 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
Mensen die handschoenen aantrekken onder de douche of als ze in bed liggen
Dokters
Veeartsen die mogen het wel![]()
Wil niet weten hoeveel bekeuringen jij dan hebt.quote:Op maandag 6 november 2006 20:48 schreef steeg het volgende:
en ook lekker sokken aan in bed zeker hé
man ik doe op de motor pas mijn helm op bij min 3
Precies niks van aan trekkenquote:Op maandag 6 november 2006 20:01 schreef Kiteless het volgende:
Waarom trek jij je wat aan van kneuzen ?
nog een paar handschoenenquote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef Rhapsody het volgende:
en wat trek je straks dan allemaal aan als het -5 of kouder wordt?
Of op de eerste zonnige dag gelijk op slippers aan komen zetten...quote:Op maandag 6 november 2006 21:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Niks erger als mensen die bij de eerste zonnestraal met 16 graden al in de blote pens lopen en mensen die als het kwik net onder de 10 gaat handschoenen aantrekken
Teenslippers zijn megagay.quote:Op maandag 6 november 2006 21:37 schreef Jordy-B het volgende:
Of op de eerste zonnige dag gelijk op slippers aan komen zetten...
Jatten zijn handen, mmmkay...quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Teenslippers zijn megagay.
Trendy noemen ze dat. En dan zie je die Gsusjeugd ermee door de stad lopen alsof het niks is, met hun zweetjatten.
In Limburg zijn dat ook voeten. (bargoenslimburgs zeg maar)quote:
Dat zou de TS zeggen als 'ie uit Limburg kwam...quote:Op maandag 6 november 2006 21:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
In Limburg zijn dat ook voeten. (bargoenslimburgs zeg maar)
Zo van: Zek bink, mien jatten vreeren draaf.
Snappie ?
deze post heeft mij er toe overtuigt een brief te schrijven naar de Belgische regering of ze aub limburg zsm op willen nemen binnen hun grenzenquote:Op maandag 6 november 2006 21:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
In Limburg zijn dat ook voeten. (bargoenslimburgs zeg maar)
Zo van: Zek bink, mien jatten vreeren draaf.
Snappie ?
Limburgquote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat zou de TS zeggen als 'ie uit Limburg kwam...
Hey popsquote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wel afzeiken op Limburg maar er wel elk jaar met pappie en mammie van de bourgondische levensstijl genieten op de camping oppe Cauberg he![]()
Hollanders = Paupers
quote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey pops-> Limburg, hoe mooi kan je zijn.
Koud? Koud?quote:Op maandag 6 november 2006 20:11 schreef Ruuub het volgende:
nerd!! wacht maar tot het écht vriest, in Rusland is het pas koud!
een want?quote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
Zeker ook zo eentje met alleen een duim en dan de vingers bij elkaar in één groot stuk.
Maak ze zelfquote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nu we het er toch over hebben.
Waar zijn die fucking wanten gebleven die ik als kind met touwtjes aan mijn jas vasthadZo praktisch, maar waarom ze weg zijn gegaan uit mijn leven, kweenie.
Wantjes aan de jas![]()
![]()
![]()
omdat je eruit ziet als een mongool met die dingen aan?quote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
maar waarom ze weg zijn gegaan uit mijn leven,
Je hebt je profiel verkeerd ingevuld, bij geslacht staat nu "man", dat zou "mietje" moeten zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef EsDe het volgende:
Omdat ik zo slim ben handschoenen aan te trekken... kutpaupers![]()
![]()
![]()
Dan van die bijdehante nerd opmerkingen als " wacht maar tot het écht vriest" of " koud? man in rusland is het pas koud..." TIEFT OP!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodra het kwik beneden de 20 graden daalt heb ik het gewoon koud, en nee ik ben geen allochtoon die woestijntemperaturen gewend is of iets dergelijks...![]()
en wat is er mis met handschoenen? die dingen zijn niet voor niks op de markt toch![]()
Heerlijk warm zo op de fiets![]()
![]()
Dus mensen die zeiken dat het niet koud is: Vlieg in de fik ofzo![]()
![]()
![]()
Wat een onzin... Als je koude handen hebt, mag je toch zeker gewoon handschoenen aandoen?quote:Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je hebt je profiel verkeerd ingevuld, bij geslacht staat nu "man", dat zou "mietje" moeten zijn.
Wanten aan touwtjes terugkom topicquote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maak ze zelf?
Iets voor dit forum ook: Ludieke Experimenten en Exercities
Als je het gaat doen, doe ik mee.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wanten aan touwtjes terugkom topic
Stiekem vind zelfs ijsmeis me een leuke gozerquote:
Maar het is gewoon nog niet koud buitenquote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat een onzin... Als je koude handen hebt, mag je toch zeker gewoon handschoenen aandoen?
De temperatuur zat hier eind vorige week behoorlijk dicht tegen het vriespunt aan. Dan ben je heus geen mietje als je handschoenen draagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |