Een hoop intressante mensen lijkt me daar inderdaadquote:Op maandag 6 november 2006 21:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn leven is een film
Mijn leven is een complete film te noemen, daarom noem ik mezelf fictief karakter. Ik ben dus ook een fictief karakter te noemen.
Er was ook een moment waarbij die instelling mij begon op te bellen waarom ik niet aanwezig was op deel-tijd behandeling. Ik was ontslagen van de opname en daarna ga je overdag daarheen.
Ik had geen zin meer en bleef lekker thuis om te fokken en te relaxen. Belt zo'n griet mij op waar ik ben en begint te dreigen en nog meer.
Vertel ik haar van...
" Kom me verdomme ophalen met je witte busje, roep de complete politie-macht erbij" Kom me maar halen.
Belt daarna een psychiater op dat ik nooit meer welkom ben daar, dat ik het zelf moet uitzoeken allemaalIk dacht meteen van..." Mooi zo, bij jullie wil ik niet eens welkom zijn in jullie concentratie kamp".
Er werden daar dus ook geregeld mensen door de politie gebracht, mensen die helemaal over de touren waren. Geweldige mensen leren kennen daar. Een vrouw beweerde dat ze een bekende was van Milosovich, zei ze van..." Ik ga deze hele bende opdoeken hier, jullie weten niet met wie jullie te maken hebben".
Die vrouw was dus ook fel en dat zag je in haar ogen terug. Ook een vrouw die met Reiki bezig was.
Tis gewoon een film.
Daarom schaam ik me niet. Omdat ik gewoon een acteur ben hierAls Jack Nicolsan speelt dat hij is opgenomen in een rol van zijn films, dan schaamt hij zich toch ook niet???? Waarom zou ik me schamen omdat ik acteur ben? Zelfs al is mijn film waargebeurt
Geen contact meer jammer genoegquote:Een hoop intressante mensen lijkt me daar inderdaad![]()
Ook mensen waar je nog steeds contact mee hebt?
Het zal voor je ouders ook erg moeilijk zijn geweest om je daar te zien![]()
Wat zullen ze blij zijn dat je nu weer wat beter in je vel zit.
Hmm goedeavond Metro, Ashavan en Barra.
Alles goed met jullie?
Wij hebben hier multikabel, is kabelinternet, televisie en telefoon in één abbonement.quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef Ashavan het volgende:
Yup gaat goed. Net even op www.speedlinq.nl zitten kijken voor een toekomstig nieuw internet abbomentje waar je niet afhankelijk van KPN bent en geen thuis telefoon hoeft te nemen en betalen en ook nog eens razendsnel en goedkoop is
Ik denk dat Pim fortuyn daar ook wel een punt had.quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geen contact meer jammer genoeg![]()
Maar dat is beter misschien, tijden afsluiten en vanzelf kom je nieuwe mensen tegen.
Er was daar ook een vrouw die zag in de hemel doden mensen naar beneden kijken, ze had altijd nachtmerries dat ze lijken zag kijken van boven naar beneden en veel meer mensen horen praten. Iedere persoon had een eigen verhaal, en het vreemde is, het was allemaal paranormaal
Mensen die bang waren. Ook een zelfmoord-geval meegemaakt. Iemand die met bestek haar polsen had open gesneden in de badkamer. Die negerin zag overal een complot in. Denk je dat je binnen truth 9-11 complotten ziet, die vrouw zag overal een complot in. Kwam ze bij mij vragen over foto-toestellen, helemaal in paniek en moest ik haar uitleggen wat de bedoeling is van foto-toestellen maar ze bleef achterdochtig.
Maar goed, ik vertel even hoe het daar aantoe gaat. Die vrouw die zelfmoord pleegde heeft dat gedaan door gebrekkige hulp. Ook daar was ik pissig over. Ik wilde de hoogste directeur spreken van die instelling en hem op het matje roepen.
Weet je dat bepaalde mensen in de psychiatrie 220,000 euro verdienen???? Zijn ze ook fel op tegen. Dat las ik op het nieuws pas geleden.
Welterusten Dromenvangerquote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga offline nu
Nog jaren te gaan, geen need for hurry. Forever has patience zoals metro dat zo mooi had staan in zijn sig
Dag
Ik ga onder zeil en val zometeen in een keer in slaap. Kijken wat dromenland in de aanbieding heeft
Kosten-besparing noemen ze dat ook welquote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat Pim fortuyn daar ook wel een punt had.
Er hoeft niet heel veel meer geld in de zorg, het moet gewoon beter besteed worden.
Als je hoort hoe tragisch het op de werkvloer is en dan tevens hoort hoe vaak de kantoren van directeuren verbouwd worden.
Ach tja, ik kan me hier erg aan storen.
In Nederland heb je KPN die praktisch een monopolie positie heeft. Hierdoor vragen ze absurd hoge prijzen voor belabberde service en producten. Er is weinig keus meer waar KPN niet bij zit.quote:Op maandag 6 november 2006 21:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Wij hebben hier multikabel, is kabelinternet, televisie en telefoon in één abbonement.
Een hoop mensen hier hebben het en ik bel gratis naar andere abbonees, bevalt me best.
Tja nou ik vind het wel makkelijk nog vaste telefoon.quote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef Ashavan het volgende:
[..]
In Nederland heb je KPN die praktisch een monopolie positie heeft. Hierdoor vragen ze absurd hoge prijzen voor belabberde service en producten. Er is weinig keus meer waar KPN niet bij zit.
Ik heb geen behoefte aan een telefoonlijn aangezien ik mijn mobiel heb. Waarom een telefoonlijn nemen en daarvoor betalen als je het niet nodig heb? Televisie zit ergens anders bij dus dat is ook niet van belang. Neem puur en alleen een internet verbinding. Een snel DSL lijntje dus geen trage kabel voor mij.
Maar zal ik 4mb of 12mb nemen
Kost allebei geen drol meer tegenwoordig.
Maar ik ga ook eens richting bed. Morgen weer vroeg op voor werk. Hele dag met cargo treintjes spelen
Ha ha ha de bollenboer ziet me aankomenquote:Op dinsdag 7 november 2006 06:59 schreef Ashavan het volgende:
Daarom bel je vanaf je werk naar instanties
quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:45 schreef Ashavan het volgende:
Zat net in Cul door een McDonald's topic te grazen. Heb lekkere trek gekregen
* Ashavan belt de mannen mishandellijnquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:53 schreef Ashavan het volgende:
[..]
* Ashavan belt de mannen mishandellijn
Hallo? Ja ik wil bellen in de naam van Os. Zijn vrouw heeft hem dit keer veel te hard geslagen....hij ziet letterlijk blauw.
Is ie blauw geslaaagen????? Denk ik nietquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:52 schreef Ashavan het volgende:
Het wordt noch bevestigd noch ontkent. Maar het onderzoek mbt OS blauwe plekken is in volle gang. Het alibi van de hoofdverdachte is op zijn best zwak te noemen
ik heb geloof ik iets als *SUKKEL* ofzo op mijn voorhoofd staan...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef Ashavan het volgende:
Waarom trek jij altijd de meest vreemde mensen aan? Heeft je moeder je niet geleerd om te doen alsof je niet thuis bent? Hoef je ook geen deur te openen voor zulke vreemde vogels
Zulke mensen laat ik dus niet binnen hier. Maar goed, dat weet je natuurlijk niet van te vorenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:27 schreef Mirage het volgende:
Ik had hier trouwens net een vent met een slokje heel erg veel te veel op zitten...
zijn vrouw had de sleutel meegenomen en hij stond al een tjdje buiten in de kou.
Toen kwam hij op het heldere idee voor mijn deur te gaan staan ( en niet aan te bellen/kloppen)
*ril* vervelende vent.
Op een gegeven moment moest hij plassen.
Hij staat op, zwabbert richting gangdeur... zwabbert verder richting wc.... laat alle deuren volledig open,
vanaf de stoel in de keuken waa rik op zat kijk je recht de wc in als beide deuren openstaan...
Ik ben van narigheid maar opgestaan want ik hoefde het echt allemaal niet te zien.
Komt hij terugzwabberen (eerst hoorde ik nog een POK in de gang) ....zit zijn hele broek onder de urine...
ik heb nog maar neit gekeken wat de schade in de wc is....
vervolgens begint hij te pielen aan mijn baby...![]()
![]()
Toen heb ik hem vlotjes de deur uit gewieberd.
![]()
Vertel me nog eens 1 keertje wat jij ook al weer zelf precies uitvoert de hele dag..?quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef Dromenvanger het volgende:
De grootste zakken-vullers voeren het minste uit. En de hardste werkers krijgen het minste.
Dat is Nederland.
Andre Hazes met zijn Nederland je bent een kampioen kan ook beter vanuit de hemel dat nummer veranderen.
Waarom zou ik jou dat vertellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:58 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Vertel me nog eens 1 keertje wat jij ook al weer zelf precies uitvoert de hele dag..?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb geloof ik iets als *SUKKEL* ofzo op mijn voorhoofd staan...
zegt hij... : "ik hou wel van de zustertjes in een ziekenhuis"
Behalve jezelf natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:24 schreef Ashavan het volgende:
Ik neem de meeste mensen niet meer serieus ongeacht puber of niet. Ben geen racist en zie iedereen als even incompetent
Iedereen is toch de beste en een uitblinkerquote:
Sinds wanneer kan jij gedachten lezenquote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:47 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij gedachten lezen![]()
Men hecht wel erg veel status en belang aan een functie en bijbehorende maatschappelijke status.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:49 schreef Kiteless het volgende:
Okee, dat dacht ik dus al, je doet niks maar je hebt wel kritiek op mensen die het land aansturen of grote bedrijven leiden.
Lijkt me een typisch gevalletje van afgunst dus
Afgunstquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:49 schreef Kiteless het volgende:
Okee, dat dacht ik dus al, je doet niks maar je hebt wel kritiek op mensen die het land aansturen of grote bedrijven leiden.
Lijkt me een typisch gevalletje van afgunst dus
Onzin, een vakkenvuller bij de AH is minder belangrijk / heeft veel minder verantwoordelijkheid dan de minister-president.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Men hecht wel erg veel status en belang aan een functie en bijbehorende maatschappelijke status.
Men vergeet maar al te graag dat het kleinste radertje in een klokwerk nodig is om het grootste te laten lopen, en derhalve even belangrijk
Vakkenvullers zijn net zo hard nodig dan Balkenende. Zonder de mensen onderaan in het productie-proces krijgen wij het eten niet op de plank.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:54 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Onzin, een vakkenvuller bij de AH is minder belangrijk / heeft veel minder verantwoordelijkheid dan de minister-president.
Niet leuk om te horen als je zelf vakkenvuller bent, maar het is wel zo.
Over mijn productie ga ik niet op in. Jij begrijpt het niet. Gelukkig zijn mensen bij die het wel begrijpen maar ik hoef jou begrip niet. Ik verlang wel dat je stopt met valse beschuldingen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:56 schreef Kiteless het volgende:
DV - kritiek is fijn, maar alleen maar over producten van anderen zeiken terwijl je zelf uberhaupt niet productief bent is een beetje raar.
Dat riekt meer naar onterechte kritiek omdat je afgunstig bent op iemand anders' fijne productieve leven.
Hoho, je trekt een verkeerde vergelijking.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vakkenvullers zijn net zo hard nodig dan Balkenende. Zonder de mensen onderaan in het productie-proces krijgen wij het eten niet op de plank.
De bakker op de hoek is belangrijk. De slager is belangrijk. En de mensen aan de top zijn belangrijk. Iedereen heeft een functie die belangrijk is. Maar inderdaad, sommige mensen hebben een bestuurlijke functie en anderen hebben een productieve of uitvoerende functie.
De een bepaald het beleid en de ander voert het beleid uit.
Toch zijn die vakkenvullers nodig, anders zijn alle rekken leeg.
Zelfs de president kun je vervangen. Iedereen is vervangbaar in het leven. Valt Balkenende dood neer, wat ik niet hoop, dan heb je zo een vervanger daar staan. Omdat ze toch allemaal hetzelfde zijn in principe.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hoho, je trekt een verkeerde vergelijking.
Jij zegt dat vakkenvullers net zo hard nodig zijn als 1 minister president.
Het gaat om de individuele vakkenvuller.
1 vakkenvuller is minder belangrijk dan onze enige minister-president.
Als er hier om de hoek nu een vakkenvuller dood neer valt is dat niet echt een probleem voor Nederland.
Als de minister-president dood neer valt heeft dat een hoop meer gevolgen en is het probleem dus een stuk groter.
Fine.... maar kijk ens naar het hele plaatje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Als er hier om de hoek nu een vakkenvuller dood neer valt is dat niet echt een probleem voor Nederland.
Als de minister-president dood neer valt heeft dat een hoop meer gevolgen en is het probleem dus een stuk groter.
Kortom, een vakkenvuller heeft een stuk minder waarde voor nederland dan een minister-president.
Niet leuk om te horen voor de vakkenvuller, dat snap ik.
maar verdient de miniser president meer aanzien dan de vakkenvuller, alleen maar om het plaatje wat bij een minister president lijkt te horen? (En dan heb ik het niet over zijn Harry Potter imitatie..)quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Kortom, een vakkenvuller heeft een stuk minder waarde voor nederland dan een minister-president.
Niet leuk om te horen voor de vakkenvuller, dat snap ik.
Precies, alle vakkenvullers bij elkaar zijn wel belangrijk - daar spreek ik je ook helemaal niet tegen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Fine.... maar kijk ens naar het hele plaatje.
Als al die vakkenvullers het verrekken dan ligt er niks in de vakken en ligt het bedrijf wel stil. Dan komt die minister predikant om van de honger omdat zijn vakje niet gevuld is en valt ie dood neer
ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
maar verdient de miniser president meer aanzien dan de vakkenvuller, alleen maar om het plaatje wat bij een minister president lijkt te horen? (En dan heb ik het niet over zijn Harry Potter imitatie..)
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:22 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk wel echt serieus dat het belangrijker is dat ieder mens zijn/haar taak kan vinden die deel is van het algemeen belang. Hoeveel geld dat oplevert zou imo minder belangrijk moeten zijn dan de liefde waarmee je het uitvoert.
En ja... nu kan men ook gaan roepen: dat zeg je ook alleen maar omdat je weinig poen krijgt voor wat jij doet. Kan best.
Ik weet zeker dat ik liever dit doe wat ik doe (bestuursondersteuning van een belangenorganisatie in een zeer brede zin en een zeer afwisselend takenpakket dat ver buiten het secretariele valt)tegen een minimum loon omdat men me niet meer kan betalen dan binnen een groot bedrijf een vet salaris te krijgen, wat ook zou kunnen als ik me iets conformistischer zou opstellen. Dat is mijn keus omdat ik vind dat ik hier beter pas.
Als ik een arts aan mijn bed heb staan wil ik ook graag dat het er een is die het niet gestudeerd heeft voor de verdiensten maar omdat het de weg van zijn hart was.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:29 schreef Ashavan het volgende:
Je kunt nog zoveel studies volgen als je wilt. Je zult veel weten, maar weinig begrijpen. Elk kabinet dat in de geschiedenis gekozen werd toont dit keer op keer.
Onzin, 6 van de 10 komt niet of niet op tijd opdagen hier in de AH hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb dus echt meer respect voor vakkenvullers. Daar kun je tenminste van op aan. Weet je tenminste wat je krijgt ook.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Vast en zeker hebben ze af en toe een goed idee in Den Haag, maar die goede ideeen kan iedereen verzinnen. Het is zaak dat je iets doet en je beloftes waarmaakt. Beloven kan iedereen. Het gaat erom wat je geeft.
En de politiek dan???quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:46 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Onzin, 6 van de 10 komt niet of niet op tijd opdagen hier in de AH hoor
Ze hebben niet hun hart bij het werk liggen, ze willen met zo min mogelijk moeite het geld voor die scooter bij elkaar zien te krijgen, jeweettoch.
Wie weet wat ik in de toekomst ga doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dus vraag ik jou : wat geef jij ?
Goede ideeen ("heldere inzichten") zijn makkelijk, dat zeg je zelf ook.
Wat doe je ermee ?
Als het zo makkelijk is DV, waarom dan thuis niks zitten doen / "heldere ideeen" zitten hebben in plaats van de politiek in gaan en wat goeds voor het land doen - het is tenslotte allemaal zo simpel voor een genie als jij, toch ?
Oh er zitten genoeg mensen in de politiek omdat ze wat goeds willen doen hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:47 schreef Ashavan het volgende:
Politieke leiders hebben dat ook niet. Het enige waar hun hart ligt is eigen gewin. De rest zijn alleen maar leugens voorhouden om mensen zo gek te krijgen om je idiote ideeen te volgen.
Jijj bent tegen partijen ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En de politiek dan???
Hebben die hart voor het werk???? Ik zie in de politiek egotrippers lopen die het alleen maar voor hun partij doen, in de politiek hebben ze hart voor hun partij en zo heeft iedere partij hart voor eigen partij, daarom botsen die partijen zo tegen elkaar aan, er is geen eenheid in de politiek, daarom is het misschien beter dat het een republiek gaat zijn, een republiek staat voor eenheid. Ze kijken naar hun partij en niet naar de maatschappij.
Ik ben tevreden met vakkenvullers, de vakken zijn bijna altijd vol
Lekker makkelijk, "dus doe ik maar niks om het land te verbeteren en ga ik lekker roepen dat ZIJ het allemaal fout doen.".quote:Ik geloof best dat ik het goed zal doen in de politiek, maar ik kies niet om te lopen tussen een stelletje idioten. Ik zou kots misselijk worden van die mensen in Den Haag. Alleen op tv zien hoe ze zich gedragen bezorgt me een misselijk draaiend gevoel in de maag.
En jij wel ? Help ze dan !quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom willen die mensen in de politiek het goed doen??? En doen ze het wel goed??? Waarom willen ze het goed doen??? Omdat ze de partij groot willen maken dus. Het gaat om de grote van de partij. En het gaat om de belangen van de partij. Eerst komen de belangen van de partij, daarna volgen de belangen van de burger. Partij-belangen staan altijd voorop daar.
Goed willen doen en daardwerkelijk goed doen is iets heel anders. Je kunt goed willen doen en je kunt het meest slechte doen.
Je moet net weten wat goed is en wat niet goed is.
Wat is de beste manier. Volgens mij weten ze dat niet daar.
Nee, ik heb een hekel aan mensen die geen reet uitvoeren en vervolgens kritiek hebben op andere mensen die proberen het zo goed mogelijk te doen en werkweken van 65 uur draaien.quote:Kiteless, heb je aandelen in de 1e kamer
Een schoolvoorbeeld van hoe slecht ze hun werk doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef Metro2005 het volgende:
Boekhandels tegen btw-plan CDA,VVD
ons geweldige regeringspartijtje heeft weer wat bedacht om hun bodemloze putten weer eens mee aan te vullenIk KOTS hierop. Welke josti van een econoom zit er eigenlijk het geld te tellen en de boel te berekenen dan. In plaats van dat ze eens wat zuiniger zijn met uitgaven proberen ze gewoon zoveel mogelijk geld binnen te trekken. Lekker makkelijk hoor, de plebs een beetje uitknijpen.
walgelijk gewoon, en intussen lekker meedoen aan oorlogen in irak, dure speelgoedvliegtuigjes en walgelijke prestigeprojecten zoals de betuwelijn
bah.
In elk geval weet ik al 3 partijen waar ik NIET op ga stemmen: CDA, VVD en PVDA![]()
tja...Of ie nou zoveel meer moet studeren.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:25 schreef Kiteless het volgende:
[..]
ja.
Afgezien van het feit dat ie een stuk harder en meer werkt, en een hoop meer tijd in studie heeft moeten steken om op het niveau te komen waarop ie nu is.
Mensen die thuis werkeloos zitten te roepen dat ze ook wel makkelijk even minister-president zouden kunnen zijn tonen daarmee precies aan *waarom* ze het niet zijn - ze snappen niet dat die uitspraak aantoont hoe dom ze zijn
Ah, parasiteren op mensen die wel voor hun geld werken, en dan nog moeten afdragen ook...quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Zolang mensen nog op VVD, PVDA en CDA stemmen blijf ik in mijn hangmat liggen
En ik neem me het recht daartoe
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:01 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ah, parasiteren op mensen die wel voor hun geld werken, en dan nog moeten afdragen ook...
Om mensen te ondersteunen die "heldere ideeen" hebben en vertikken om te werken voor hun eigen levensonderhoud.
Joh, de wereld heeft echt meer mensen nodig zoals jij
Parasieten....quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:01 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ah, parasiteren op mensen die wel voor hun geld werken, en dan nog moeten afdragen ook...
Om mensen te ondersteunen die "heldere ideeen" hebben en vertikken om te werken voor hun eigen levensonderhoud.
Joh, de wereld heeft echt meer mensen nodig zoals jij
Net zoals ze overal in de top smeergeld aannemen. Gouden handdrukken van 10 miljoen euro. Het zijn gewoon echt parasieten. Ze teren van alle kanten. Ze zuigen alles uit. Ze spelen een vals spel ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Parasieten....
Vraag ik me opeens af waarom ik, als ik opstap, kap met werken, er de brui aan geef.... Ik gewoon pech heb en een minister recht heeft op een enorm bedrag aan wachtgeld? (Of hoe noemen ze dat ook al weer....?
Zeg wat voor nuttige bijdragen lever jij eigenlijk behalve mensen met andere ideeen dan de jouwe naar beneden halen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Kiteless het volgende:
Als het allemaal zo erg is, misschien is dit wel een leuk idee :
We halen iedereen uit [TRU] die paranormale gaven heeft bij elkaar,
dan gaan ze mindcontrol doen en spells enzo om de politiek de goede kant op te sturen !
Ik bedoel, dan doen ze er eindelijk eens wat nuttigs mee, en ze roepen altijd dat het kan dus het zou geen probleem moeten zijn, toch ?
Kom op DV, je eigen A-team paranormalen samenstellen en hop, de politiek verbeteren !
Hoe moeilijk kan het nou eenmaal zijn ?
Op meningen mag ik reageren, daar is een forum juist voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Zeg wat voor nuttige bijdragen lever jij eigenlijk behalve mensen met andere ideeen dan de jouwe naar beneden halen?
Nee, niet hun raad aannemen, gewoon met spells en mindcontrol enzo ze dwingen te doen wat goed is !quote:Waarom denk jij dat die "hooggeleerde" mensen in de politiek de raad van mensen met paranormale gaves aan zouden willen nemen, en waarom denk je dat deze mensen geen bijdrage zouden willen leveren?
Komt vanzelf goed allemaalquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Kiteless het volgende:
dan gaan ze mindcontrol doen en spells enzo om de politiek de goede kant op te sturen !
Ik bedoel, dan doen ze er eindelijk eens wat nuttigs mee, en ze roepen altijd dat het kan dus het zou geen probleem moeten zijn, toch ?
Kom op DV, je eigen A-team paranormalen samenstellen en hop, de politiek verbeteren !
Oke maar wij schijnen pas iets te mogen vinden met een hoge opleiding en een goede baan, waarom is dat voor jou anders dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:18 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Op meningen mag ik reageren, daar is een forum juist voor.
[..]
Nee, niet hun raad aannemen, gewoon met spells en mindcontrol enzo ze dwingen te doen wat goed is !
Je legt me woorden in de mond die ik nooit gezegd heb.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke maar wij schijnen pas iets te mogen vinden met een hoge opleiding en een goede baan, waarom is dat voor jou anders dan?
Het gaat best goed op school ja, dank jequote:Ik neem aan dat jij een goede opleiding en baan hebt?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:34 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Je legt me woorden in de mond die ik nooit gezegd heb.
Ik vind dat iedereen het recht heeft om iets te vinden / zijn of haar mening te geven, punt.
Dat veel mensen hun meningen baseren op een gebrekkige kennis van de wereld doet daar niks aan af.
[..]
Het gaat best goed op school ja, dank je
M'n baantjes vind ik niet zo leuk maar hey, die scooter komt er niet vanzelf he
quote:Nee, ik heb een hekel aan mensen die geen reet uitvoeren en vervolgens kritiek hebben op andere mensen die proberen het zo goed mogelijk te doen en werkweken van 65 uur draaien.
"Want ze hebben van die heldere ideeen"
Dat heb je fout gezien; je schreeuwt een hoop maar luistert weinig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Gebrekkige kennis. Maar wat is juiste kennis van deze wereld?
Hoe zit deze wereld in elkaar? Probeer dat eens uit te leggen in 3 alinea's. Dan is dat makkelijker praten. Ik heb op fok! meer dan 3 alinea's beschreven over hoe het hier is. Ook net over de republiek. Maar ook over gegevens vastleggen van mensen in een database. Ze willen alles van je weten. Ik heb ondertussen genoeg geschreven over mijn visie. Dat het allemaal van de meters niet deugt. Laat jij eens zien wat je ervan vindt. Je bent fan van Balkenende zo te horen of niet? Je vindt Balkenende een goede leider of heb ik dat fout gezien?
Ikke ???quote:Je had overigens wel gezegd over een genie dat niet weet hoe het in elkaar zit, en je hebt het over werkeloze mensen die niet mogen meedenken. Ben trouwens niet werkeloos maar dat doet terzijde.
Je bent smoesjes aan het verzinnen
Helemaal niet, iedereen mag meedenken !quote:Je bent vaker aan het beweren dat bepaalde mensen moeten worden buitengesloten van het meedenken.
Ik volg je nu helemaal niet meer...quote:Politie ??? Ben je van de politie. En jij staat voor een democratie??? In een democratie mag toch iedereen meedenken. Daarom is de democratie sowieso niet in orde, ook in Den Haag komen ze vaker over dat mensen niet mogen meedenken. Ze lachen elkaar uit en ze maken elkaar zwart. Net zoals jij nu doet.
The story of your life, overal voor weglopen, geen verantwoordelijkheid nemen en dan vanaf een afstandje roepen dat mensen die wel de moeite doen het allemaal verkeerd doen.quote:Ik pas.
Ik pas voor Politiek Den haag. Dat is de reden dat ik niet in de politiek ga.
Ja, jij bent zoooo efficient met je "heldere ideeen" die je niet zult uitvoerenquote:Efficientie dus.
Ja, en wat is daarmee ?quote:
Oh oke, je komt hier alleen om mensen af te kammenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:53 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, en wat is daarmee ?
Dat ik er een hekel aan heb wil niet zeggen dat ik je het recht niet gun om het te doen ?
Discussieren noemen we dat in beschaafd nederlandsquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh oke, je komt hier alleen om mensen af te kammen![]()
![]()
Hmm dan heb jij een ander idee van beschaafd dan ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Discussieren noemen we dat in beschaafd nederlands
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Het feit dat ik heldere visies laat zien is al genoeg. Dat ik helderheid in me heb zitten. Ik twijfel aan jou helderheid. Als je denkt dat dit mijn enige heldere topic is dan heb je het mis.
Maar je verwacht wel dat de rest van de mensen dat wel doet om jouw eten te betalen ?quote:Lui varken inderdaad. Ik weiger te werken in deze maatschappij. Als ze daarboven bezig zijn met gouden handdrukken van 10 miljoen en nog meer smeergeld. Dan ga ik niet voor 2000 euro me kapot werken.
Jij bent degene die vals speelt.quote:Geef mij eens ongelijkGeef mij maar eens ongelijk. Ik speel een eerlijk spel, zolang er vals spel wordt gespeeld speel ik niet mee.
jij vindt "discussieren" geen beschaafd woord ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm dan heb jij een ander idee van beschaafd dan ik![]()
Oh vastquote:Een ander idee van discussie voeren ook trouwens.
Maar dit topic is niet van DV, dit is een ouwehoer topic in TRU.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:59 schreef Kiteless het volgende:
[..]![]()
Sorry DV, ik beschouw dit niet als een van je heldere topics
[..]
Maar je verwacht wel dat de rest van de mensen dat wel doet om jouw eten te betalen ?
[..]
Jij bent degene die vals speelt.
Als je ook die 10 miljoen wilt, werk je dan naar de top - je bent toch zo helder zeg je ?
Dan moet dat toch geen probleem zijn ?
Nu zeik je alleen maar op mensen die wel werken, jouw eten voor je betalen, en basicly wel iets bijdragen aan de maatschappij.
Hij noemde dit zelf "een van zijn heldere topics", ik sprak dat alleen maar tegen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar dit topic is niet van DV, dit is een ouwehoer topic in TRU.
Absoluutquote:Waar iedereen vrijelijk zijn opvattingen mag spuien.![]()
quote:Het is vooral fijn om hier te posten omdat iedereen hier in zijn waarde word gelaten en met respect word behandeld.
ach wat leuk, een Derde rijk ideetje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef Kiteless het volgende:
Lachen is gezondquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:15 schreef nokwanda het volgende:ik moest glimlachen.
Nee, ik ben niet overal actief op innet. Prefer to keep a low profile.
Ik heb mijn gezin en werk ook nog.
evolutie/revolutie.
Nou.... weet je... als je kijkt naar de geschiedenis hangt ie aan elkaar van revoluties die telkens het omgekeerde probeerden te bewerkstelligen en uiteindelijk op hetzelfde neerkwamen. Voor de gewone man/vrouw betekende dat dat het eigenlijk geen ruk uitmaakte of je nou door de hond of door de kat gebeten werd. En nog.
Maar door geleidelijke evolutie veranderen denkbeelden ook ,en een stuk duurzamer.
Er zijn een heleboel zaken die ooit compleet taboe waren en nu nog maar een beetje.
Wow....aangenaam Pamelaquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:21 schreef nokwanda het volgende:
nah...... ik laat me niet zo hele erg opfokken meer hier door de meningen van mensen. Elders ook niet trouwens. Niet als het om politieke visies gaat iig. Heb wel andere zaken aan mijn kop.
En Kiteless..... is dat een meisje van 17? yeah right... en ik ben eigenlijk Pamela Anderson
Ja, EW is een leuke jongen. Baggert er hier op fok wel stevig op los met enige regelmaat en daarmee ben ik het vaak niet eens. Maar er valt wel een gesprek mee te voeren en hij heeft humor voor 10 en is vaak zo scherp als een scheermes met die humor. Ik vind dat ik mazzel heb.
quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:27 schreef nokwanda het volgende:
Hey... ik heb vandaag trouwens maar de helft gerookt van wat ik anders wegsmoke. Goed he.
Vaak wel ja. Maar ze kijken ook vaak alleen maar naar hun eigen masker in de spiegel en niet naar wie ze zelf echt zijn. Dus dan kan je dat ook niet in de ander herkennenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik sta dus zelf ook vaker strak, mijn gedachtes staan vaak strak. Die strakke blik komt door mijn concentratie volgens mij. Ik moet vaker concentreren om de aandacht niet te verliezen. Heb vaker "commentaar" gehad op mijn blik.
Rustig is okey, ik ben ook wel rustig. Alsnog moet ik bij de les blijven. Maar volgens mij moeten veel mensen bij de les blijven. Als ik alles laat zakken van concentratie dan val ik weg. Bij de les blijven lijkt soms wel noodzaak te zijn. Behalve bij het in slaap vallen is dat niet nodig. Maar zelfs bij het in slaap vallen moet ik zorgen dat ik niet te snel in slaap val. Tijden gehad dat ik dacht dat ik dood ging door het in slaap vallen. Ik voelde mijn geest wegvliegen van mijn lichaam, ik treed dan uit misschien? Een enge ervaring is dat. Alsof het lichaam dood achtergelaten wordt en alsof de geest naar China vliegt.
Het is ook het uiterlijk, uiterlijk zegt niet alles. Mensen kijken al vaak naar het uiterlijk van mensen. Ook bij donkere mensen. Dan zien ze de donkere huid en dan zien ze alleen maar de donkere huid. Ze kunnen dan niet verder kijken dan die donkere huid.
Ik heb dus echt vaker dat ik die donkere huid niet zie, en veel mensen vinden dat vreemd. Je hebt genoeg mensen die focussen zich alleen maar op uiterlijk. Veel mensen kijken de hele dag in de spiegel en als die mensen met anderen omgaan dan kijken ze misschien ook alleen maar naar uiterlijk?
tis wel de bedoeling dat ik in no time helemaal stop. Vind het moeilijk maar het moetquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goed zo
Ik zit aan de sigaren nu. Ik rook ook niet super veel meer. En drinken ook niet meer. Na 4 flessen bier ben ik al moe aan het worden.
In ieder geval geen slaappillen meer nodig hier. Laatste slaappil is maanden geleden en dat is maar goed ook.
Ik denk dat mensen die zich niet bewust zijn van zichzelf juist erg heftig kunnen reageren op andere mensen en op herkenning van eigenschappen van zichzelf.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Maar ze kijken ook vaak alleen maar naar hun eigen masker in de spiegel en niet naar wie ze zelf echt zijn. Dus dan kan je dat ook niet in de ander herkennen
Lekker is slapen ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:34 schreef senesta het volgende:
Goed slapen is belangrijk, erg belangrijk.
Heb je klachten door het roken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
tis wel de bedoeling dat ik in no time helemaal stop. Vind het moeilijk maar het moet
Masker ook inderdaad. Mensen zien zichzelf niet en mensen kennen hun eigen gedrag niet ook. Ik heb dat 23 jaar gehad. Ik heb 23 jaar geleefd zonder te weten wie ik was en hoe ik was.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Maar ze kijken ook vaak alleen maar naar hun eigen masker in de spiegel en niet naar wie ze zelf echt zijn. Dus dan kan je dat ook niet in de ander herkennen
ja. aanleg wordt getriggert door het vele roken. Vanaf mijn 13de en echt veel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je klachten door het roken?
Iets anders zoeken. Moeilijk. Afleiding. Geen tijd meer hebben om te roken ook. Heb je geen tijd om te roken dan kun je niet roken. Maar zelfs tijdens activiteiten kun je roken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja. aanleg wordt getriggert door het vele roken. Vanaf mijn 13de en echt veel.
Nu dan officieel een zeer dringend advies om te stoppen met onder mijn neus gewreven consequenties als ik het niet doe.
ik snap je nog jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die zich niet bewust zijn van zichzelf juist erg heftig kunnen reageren op andere mensen en op herkenning van eigenschappen van zichzelf.
Ik denk alleen als je je bewust bent van jezelf en je eigenschappen je meer begrip op kunt brengen voor anderen omdat je dan ook bezig bent geweest met de beweegredenen achter het gedrag.
Hmm ben ik nog een beetje duidelijk zo![]()
Link 1quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die zich niet bewust zijn van zichzelf juist erg heftig kunnen reageren op andere mensen en op herkenning van eigenschappen van zichzelf.
Ik denk alleen als je je bewust bent van jezelf en je eigenschappen je meer begrip op kunt brengen voor anderen omdat je dan ook bezig bent geweest met de beweegredenen achter het gedrag.
Hmm ben ik nog een beetje duidelijk zo![]()
Wat sneu.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:00 schreef sararaats het volgende:
ik heb niet veel tijd om iets te posten
mijn moeder zit eronder door
ze heeft haar moeder laten opnemen in het ziekenhuis
ze is voor een observatie in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat sneu.
Maar misschien is het uiteindelijk wel het beste voor haar.
Wat heeft ze?
Misschien overdag veel geslapen?quote:Op woensdag 8 november 2006 07:55 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.....
Waarom besluit mijn normaal gesproken heerlijk tot een uur of 8, soms 9 doorslapend miniminimonster al een paar dagen dat een uur of 5 ook een prima tijd is om wakker te worden en dan ook maar meteen honger te hebben???
Neuj... Op zich niet mer als anders geloof ik.... Nu ligt ie natuurlijk WEL voor pampus!quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:00 schreef nokwanda het volgende:
koffie gaat samen met peuk. Opstaan gaat samen met peuk. Alles gaat samen met peuk.
en ik moet minderen en stoppen en stel peuk zoveel mogelijk uit. Vanochtend een peuk genomen, stel 2de peuk uit. Bewust zonder koffie om het maar niet te koppelen.
Ga dan ook lekker terug naar bedquote:Op woensdag 8 november 2006 09:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj... Op zich niet mer als anders geloof ik.... Nu ligt ie natuurlijk WEL voor pampus!
Daar moet je dus mee uit kijken. Mensen die stoppen komen niet voor niets zo snel aan. Ze moeten wat in hun mond hebben en grijpen te snel naar ongezonde snacks. Maar wel een goede test om te zien hoe sterk je wilskracht nu werkelijk isquote:Op woensdag 8 november 2006 09:13 schreef nokwanda het volgende:
sneetje brood met ei maar nu. Flink fruit in slaan lijkt me idd een goeie manier. Zal ik straks ok eens doen. Heb op mijn werk ook al lekkere snacks liggen zoals een stukkie brie en kaaskoekjes en worstjes en allerlei hartige zooi. Gelukkig is aankomen voor mij juist een pre.
Daar is t andere monster t niet mee eens..quote:Op woensdag 8 november 2006 09:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga dan ook lekker terug naar bed
Dat zeg ik.... a) ik mag ook best wel aankomen. En B) ik grijp naar vrij gezonde snacks.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:21 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Daar moet je dus mee uit kijken. Mensen die stoppen komen niet voor niets zo snel aan. Ze moeten wat in hun mond hebben en grijpen te snel naar ongezonde snacks. Maar wel een goede test om te zien hoe sterk je wilskracht nu werkelijk is
ze is voor observatie naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 8 november 2006 11:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat heeft je grootmoeder dan voor ziekte?
Klinkt goed je plannenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:57 schreef Ashavan het volgende:
Heb het hele huis inclusief inrichting en bekabeling in me hoofd. Op me astrale omgeving heb ik het huis nagebouwd zodat ik steeds nieuwe dingen kon uitproberen zonder het elke keer te moeten gaan onthouden. Als iets niet bevalt gewoon wegvagen en wat anders neerzetten. Over een tijdje alles uittekenen op papier zodat anderen het ook kunnen gaan zien.
Ik wil een aziatisch meets steriel/futuristisch. In de hal me aziatische kast met daarop me bamboe fontijntje. Wat kozijnen eruit slopen om pagodes te maken. Een hele lichte gele kleur op de muren in de woonkamer en hal. Deurposten donker bruin. Plafond heel erg licht bruin, meer wit met wat bruine hints her en der. Dat standaard wit dat iedereen heeft hangt me ook de keel uit. Enorm LCD HD-ready tv scherm, lekkere grote hang banken, mooie dressoir waar ik set samurai zwaarden op plaats.
Slaapkamer rood tapijt met bruine natuurkleuren op de muren. Computer kamer krijgt groene tinten er in verwerkt. Ook komen er 2 bureau's in voor de pc's met aan de andere wand een paar plankjes om alle games en andere onzin op te plaatsen met een boekenkast voor reguliere boeken op de korte want. Keuken steriel wit, andere kamer ook bruine kleuren en daar komt een enorme kledingkast te staan met tegen de raamkant een groots altaar. In die kamer ook me boekenkast met occulte boekwerken.
Denk dat ik mijn Bhakti doek van Boedha in de slaapkamer hang. Het Jaarwiel wat Nokwanda had gemaakt n.a.v. een eigen design in de hal boven het kastje met waterfonteintje en dan nog ergens 2 Feng Shui honden plaatsen bij de ingang. Moet nog wat plekken vinden om me zwaarden, bolines e.d. op te hangen of te plaatsen.
Hij die mijn huis ongewenst betreed zal in stukjes via het balkon weer vertrekken
Dat is de beknopte versie
Een lekker groot 4 kamer woning voor mij alleen
Een zetje in de juiste richting geven bedoel ik dus. Ik was ooit aan het denken hoe het werkt als overal Reiki als proces gaat zijn. De een zendt reiki de ander verstuurt reiki, overal reiki.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:03 schreef Ashavan het volgende:
Ondanks mijn Reiki heb ik totaal geen behoefte om anderen te helpen. Mensen kunen zichzelf helpen als ze eens zouden herinneren hoe. Waarom zou ik iemands ziekte of mentale/emotionele problemen op moeten lossen? Laat mensen maar hun eigen troep opruimen en eens een keer verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen doen en laten ipv steeds alles af te schuiven op anderen.
Maar na de paar jaar dat ik Reiki heb gedaan heb ik nu zoiets van...leuk. Het is een incomplete en gebastardiseerd systeem. Leuk om de basis mee te leren maar meer ook niet.
Neon verlichting dan?? Ik wil met licht gaan werken in de toekomst. Licht in huis vind ik belangrijk. Het ideale licht. Niet overal neon verlichting maar op bepaalde plekken neon verlichting om te accentueren.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:06 schreef Ashavan het volgende:
Black-Light kan er leuk uitzien, maar als je vaker in de kamer komt denk ik dat je veel hoofdpijn gaat krijgen en zo geweldig verlicht het ook niet.
Wat oordeel je toch. Een beetje zachtheid zou je mooi staan.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:03 schreef Ashavan het volgende:
Ondanks mijn Reiki heb ik totaal geen behoefte om anderen te helpen. Mensen kunen zichzelf helpen als ze eens zouden herinneren hoe. Waarom zou ik iemands ziekte of mentale/emotionele problemen op moeten lossen? Laat mensen maar hun eigen troep opruimen en eens een keer verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen doen en laten ipv steeds alles af te schuiven op anderen.
Mensen die zichzelf niet kunnen helpen zie ik als parasieten. Van die figuren die in dezelfde neerwaardse spiraal vastzitten en zielig zitten te doen en omgekeerde psychologie proberen te gebruiken zodat jij medelijden gaat krijgen. Rot op zeg.
Maar na de paar jaar dat ik Reiki heb gedaan heb ik nu zoiets van...leuk. Het is een incomplete en gebastardiseerd systeem. Leuk om de basis mee te leren maar meer ook niet.
Ik wilde daar zelf ook op reageren alquote:Op woensdag 8 november 2006 13:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat oordeel je toch. Een beetje zachtheid zou je mooi staan.![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 8 november 2006 13:33 schreef Mirage het volgende:
je hebt ook iets anders Universal White Time Healing, ben wel benieuwd naar de cursus.
Ga ik volgende maand doen.
Wat voor nut heeft zachtheid mevr de linkse knuffelaar?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat oordeel je toch. Een beetje zachtheid zou je mooi staan.![]()
Er zijn genoeg mensen die hulp hebben aan elkaar, tis niet eens verantwoordelijkheid afschuiven, het is slim bezig zijn omdat vele handen licht werk maken. Niet iedereen wilt het alleen doen en zelfs alles alleen doen is een manier van niet slim bezig zijn. Als je alles in je leven alleen wilt doen en je weigerd hulp te vragen omdat je te trots bent om hulp te vragen. Dan ben je bijvoorbeeld 20 jaar bezig met iets, zou je hulp inroepen dan ben je in 2 maanden klaar met je karwei.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:51 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft zachtheid mevr de linkse knuffelaar?
Mensen zijn lui en schuiven hun verantwoordelijkheid vaak af op anderen of zijn constant afhankelijk van wat iemand anders voor hen kan doen. Nee in de praktijk zijn harde woorden een stuk effectiever om iemand wakker te schudden zodat ie zijn eigen zielige hoopje eens onder ogen komt en mee om leert gaan. Das net zoals iemand een vis geven om te eten ipv te leren vissen om zijn hele leven te kunnen eten.
Afstand nemen van de maatschappij? Struisvogel-politiek?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:15 schreef Ashavan het volgende:
Niet verbitterd. Het maakt me gewoon steeds minder uit wat anderen denken en doen en willen. Hoe heet zo iets in het nederlands...Indifferent is het engelse woord. Ik moet de nederlandse taal echt eens wat vaker weer gaan gebruiken :S
Formeel beleefd en als ze vaste klant zijn valse beleefdheid in de zin dat ik net alsof doe dat het me interreseerd. Maarja ik begin geen eigen winkel aangezien ik me niet anders wil voordoen dan ik ben.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Vraag me 1 ding af nu. Stel jij hebt een eigen winkel, hoe zou jij met je klanten omgaan?
Denk eerder een vorm van verslagenheid. De meeste mensen willen niet geholpen worden en voelen zich prettig bij de idiote levens die ze leiden. Moeten ze zelf weten, maar ik ga er geen moeite meer in stoppen en spendeer het dan liever aan iets wat wel nut heeft...namelijk mijzelf.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Afstand nemen van de maatschappij? Struisvogel-politiek?
Daar is deze maatschappij dus ook op gericht vaak. Mensen interesseren zich alleen in hunzelf en niet in anderen. Dat is de grootste ziekte bijna. Niet de allergrootste ziekte maar wel een grote ziekte die in deze maatschappij zit.
Die mensen komen vanzelf naar jouw toe dus dat scheelt een hoop. Anderen mensen kun je hoogstens adviezen geven. De rest moeten ze zelf doen en uitvogelen en op hun tempo gaat dat nog heeeel lang duren.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:24 schreef Dromenvanger het volgende:
En dan geef ik Ashavan nog even gelijk, soms heeft het geen zin om met die mensen te praten. Omdat ze niet wakker zijn.
De hulp bij mensen die wel wakker zijn bedoel ik dus eerder. Mensen die wel willen
Inderdaad. Je komt ook vanzelf de mensen tegen in je leven. Alle mensen die je tegen komt die kom je niet voor niets tegen. Toch kom ik vaak mensen tegen die er uitzien alsof ze problemen hebben. Ik ken dus echt amper mensen die gewoon overkomen alsof ze de optimist zelf zijn. Wie weet moet ik mijn kring mensen gaan uitbreiden nog. Iemand die optimist is die kan mij in een versnelling brengen, maar soms kan een optimist me richting een manie brengen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:40 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Die mensen komen vanzelf naar jouw toe dus dat scheelt een hoop. Anderen mensen kun je hoogstens adviezen geven. De rest moeten ze zelf doen en uitvogelen en op hun tempo gaat dat nog heeeel lang duren.
Gewoon medemenselijkheid en wat minder arrogantie. Besef dat niets of niemand, ook jij niet, zaligmakend is. Alleen maar dat. Dergelijke hardheid siert geen mens.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:51 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft zachtheid mevr de linkse knuffelaar?
Mensen zijn lui en schuiven hun verantwoordelijkheid vaak af op anderen of zijn constant afhankelijk van wat iemand anders voor hen kan doen. Nee in de praktijk zijn harde woorden een stuk effectiever om iemand wakker te schudden zodat ie zijn eigen zielige hoopje eens onder ogen komt en mee om leert gaan. Das net zoals iemand een vis geven om te eten ipv te leren vissen om zijn hele leven te kunnen eten.
Als ze een zachte leraar willen zijn ze bij mij aan het verkeerde adres
Volgens mij is het nederlandse woord onverschillig en volgens mij betekend het ook dat je niets kan schelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:15 schreef Ashavan het volgende:
Niet verbitterd. Het maakt me gewoon steeds minder uit wat anderen denken en doen en willen. Hoe heet zo iets in het nederlands...Indifferent is het engelse woord. Ik moet de nederlandse taal echt eens wat vaker weer gaan gebruiken :S
Zorg gewoon dat ik alles uit het leven haal wat ik wil en dat ik het naar me zin heb. De rest komt op de tweede plek
Waarom verlang je dan zoveel van mensen?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef Ashavan het volgende:
Wel vaak, niet hard
Dat wat ik vaak zeg heeft betrekking op de simpelheid van mensen en tot hoe weinig ze werkelijk in staat zijn. Zelden zeg ik dat het me weinig intereseerd...geloof dat dit pas de eerste keer is. Ik verhef me stem niet, mensen hebben maar te luisteren anders loop ik weg en ga niet harder praten omdat hun dat doen. Ben benieuwd hoe zoiets uit simpele tekst gehaald kan worden.
Ik roei gewoon met de spanen zegmaarquote:Op woensdag 8 november 2006 21:39 schreef Ashavan het volgende:
En dat maakt het ook meteen lastig met het beetje afstellen wat je nog kan doen. Ik heb het liefst licht stuur en gas terwijl iemand anders het liefst zwaar heeft. Maar als ik hem zwaar heb stuur ik te traag in en glij ik weg zodat de banden steeds geraakt worden en snelheid mist.
ik kom overdag ook wel hoor!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef nokwanda het volgende:hey vamp. Tis donker en jij komt..... what's in a name hey
I know. Ik plaag je ook maar.quote:
Ja, die dingen moeten ook gebeuren.... Raar is dat toch... Na de begrafenis/crematie moet er eigenlijk nog zoveel gebeuren.... Terwijl iedereen die begrafenis/crematie vaak als eindpunt ziet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I know. Ik plaag je ook maar.
Ik zat net te bedenken dat ik wel naar bed moet zometeen. Wil morgen wat vroeger gaan werken. Kan maar tot 12 uur werken. As van mijn mams echtgenoot ophalen morgenmiddag.
Maar heb nog zoveel af te maken en te regelen voor werk.
Dat is heel opvallend ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, die dingen moeten ook gebeuren.... Raar is dat toch... Na de begrafenis/crematie moet er eigenlijk nog zoveel gebeuren.... Terwijl iedereen die begrafenis/crematie vaak als eindpunt ziet.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is heel opvallend ja.
En ook op allerlei andere niveau's begint het dan pas. En ingrijpend ook.
3 weken na de begrafenis/crematie zie je al die mensen opeens niet meer. Is ook goed hoor. Hoort erbij. Jezelf weer vinden. Ik niet hoor. Maar voor mijn moeder is dat wel aan de orde. Die moet een heel nieuw evenwicht vinden. Ik viond het wel apart om daar zo deel van te zijn en dat zo van dichtbij te zien.
Gek genoeg ben ik daar blij mee. Met de kans op die ervaring dan.
maar nu echt pitten
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef DaantjeF het volgende:
Zo'n "ervaring" is in principe wel iets moois, ja. Maar dan moet je natuurlijk wel begrijpen wat er aan de hand is. Het is fijn als men verteld wat er staat te gebeuren of wat er gebeurd is, toch ? Wat het doel dient etc. een beetje rand info is altijd fijn ja.
Mensen kunnen namelijk wel eens de verkeerde kant op rennen en echt in de problemen komen toch ? ja.. dat kan of heb ik het fout ? Dat kan ook... dat is dus de vraag....
Geloof me, alles wat er in een koopcontract staat is van belang, misschien niet nu gelijk maar kan zeker in de toekomst veel ellende voorkomen.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:12 schreef Ashavan het volgende:
Of wellicht is het te persoonlijk voor diegene.
Net even door het concept van me koop contract gebladerd. Veel nutteloze info en 1 van de 2 belangrijk dingen staan er niet in dus morgen even terug bellen om aan te laten passen. Ze lieten het klinken alsof je 10 bladzijdes kreeg, maar het bleek een heel boekwerk te zijn. :S
Het is nog steeds een hoop geblaat ter opvulling. Het formulier met spullen die ze achter laten hebben ze voor het gemak een oude versie gepakt waar eerst alle nee's op stonden om het door te krassen en ja's te doen. Staat zeer slecht aangegeven en moeten ze maar even een nieuwe schone versie van gaan maken.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Geloof me, alles wat er in een koopcontract staat is van belang, misschien niet nu gelijk maar kan zeker in de toekomst veel ellende voorkomen.
Heb hier een notaris rondlopen die meeleest en ik heb zelf al meerdere malen een huis gekocht![]()
Rechtsboven in heb je een klein envelopje als icoontje staan. Klik er op, stel hem in en dan heb je een prive berichten box waar alles binnen komt en verstuurd kan worden.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef DaantjeF het volgende:
Danny, ik las net je bericht in je fotoboek en las het volgende: " Is het te persoonlijk wat je vraagt dan kun je hier via Private Message vragen stellen".![]()
Dat klinkt goed, ik wil je graag spreken. Ik neem aan dat je met Private Message iets anders bedoeld dan een bericht bij je fotoboek toch? Hoe werkt het precies ? Sorry, ik ben hier nog maar net lid.![]()
Zelf had ik de anti-gevoelens pas na een tijdje toen ik zag hoe het werktte en hoe zogenaamde masters er mee om gaan, de hele inwijdings onzin en dergelijke stond me ook niet aan. Het feit dat het een iets is om mee te beginnen om de basis te leren van alles zorgt er voor dat je er na een paar jaar geen ruk meer aan heb aangezien je dan met andere zaken bent gaan bezig houden waar je wel mee verder kan groeien. Vond Reiki zo beperkend en incompleet richting het einde.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:16 schreef Mirage het volgende:
(en dat terwijl ik altijd best antigevoelens had tegen het Reiki wereldje)
Aye als in hey:), een naamgenotequote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef DaantjeF het volgende:
Aye ? Als in: Aye, aye Sir ?
Als ik even met je mag mee praten ... dat mag he ? Op een forum toch ? ...
Zo'n "ervaring" is in principe wel iets moois, ja. Maar dan moet je natuurlijk wel begrijpen wat er aan de hand is. Het is fijn als men verteld wat er staat te gebeuren of wat er gebeurd is, toch ? Wat het doel dient etc. een beetje rand info is altijd fijn ja.
Mensen kunnen namelijk wel eens de verkeerde kant op rennen en echt in de problemen komen toch ? ja.. dat kan of heb ik het fout ? Dat kan ook... dat is dus de vraag....
Goedemorgen iedereen,quote:Op donderdag 9 november 2006 08:20 schreef sararaats het volgende:
goedemorgen
ik ga gewoon werken en vanmiddag naar de PWA en dan slapen
ik heb heel slecht geslapen
stilletjes en bij momenten praatgraagquote:Op donderdag 9 november 2006 08:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen iedereen,
Sara, hoe gaat het met je oma?
Nou hopen dan maar dat ze iets vinden en haar kunnen helpenquote:Op donderdag 9 november 2006 08:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
stilletjes en bij momenten praatgraag
ze doen nog veel onderzoeken
Sara
Dan is het gewoon een zeer slordige/gemakzuchtige makelaar, en moet je eisen dat er een duidelijk leesbaar exemplaar komt.quote:Op donderdag 9 november 2006 07:08 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Het is nog steeds een hoop geblaat ter opvulling. Het formulier met spullen die ze achter laten hebben ze voor het gemak een oude versie gepakt waar eerst alle nee's op stonden om het door te krassen en ja's te doen. Staat zeer slecht aangegeven en moeten ze maar even een nieuwe schone versie van gaan maken.
In het begin staat de belangrijke informatie met alle wetsartikelen. Maar de tweede helft van het boekwerk heb je helemaal niets aan. Het is goed om te weten wie de vorige bewoner is, maar ze hoeven niet zo ver terug te gaan als hun deden of om alles in 3voud te gaan zitten vermelden. Snap het ook wel na de eerste keer.
Nee, want jij moet ze ook alle drie tekenen.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:57 schreef Ashavan het volgende:
Allemaal al gedaan. Me adviseur is in staat alles zelf te doen zonder extra mannen in te schakelen. Enige fouten in de woning waren slecht afgewerkt behang waardoor je bubbels zag en wat roest aanslag aan de buiten kant van de badkuip. Rest is laatst nog vervangen inclusief kozijnen en dak.
Maar die 3voud moeten ze elk 1 versie naar een ander sturen en niet alle 3 naar mij.
Ik heb zo'n enorme hekel aan die bureaucratische rompsplomp. Zou liever die lading papier door de strot van de mensen duwen die het durven zo omslachtig te maken.
Oke, als het pas gerenoveerd is kun je volstaan met het opvragen van het renovatierapport, daar staan over het algemeen ook wel de zwakke punten in.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:26 schreef Ashavan het volgende:
Ik zit in een flat appartement geen rijtjes huis en dus geen kruipruimte. ALLES is gerenoveerd niet al te lang geleden dus zit goed.
We zitten nu alleen nog de formele papier dingen te regelen. Dus zodra dat klaar is zijn we klaar.
Private message staat bovenaan, die envelop moet je op klikken en dan wijst het vanzelf uit.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:59 schreef DaantjeF het volgende:
Danny, ik las net je bericht in je fotoboek en las het volgende: " Is het te persoonlijk wat je vraagt dan kun je hier via Private Message vragen stellen".![]()
Dat klinkt goed, ik wil je graag spreken. Ik neem aan dat je met Private Message iets anders bedoeld dan een bericht bij je fotoboek toch? Hoe werkt het precies ? Sorry, ik ben hier nog maar net lid.![]()
Zal vandaag lezen en terug mailen. Een beetje sociaal zijn ook welquote:Op donderdag 9 november 2006 12:56 schreef DaantjeF het volgende:
Oke Danny,
Dan wacht ik toch gewoon even 1 weekje, geen probleem hoor, ben al blij als je op mijn schrijven terug mailt. Niet publiceren inderdaad want het is een persoonlijk stukje schrijven.
Ik wacht dan even geduldig je mailtje af.
Same here. Me vorige werkgever belde altijd anoniem op om te vragen of je op de meest onmogelijke uren kon komen. Nam lekker niet op en als ie belde met nummerherkenning nam ik ook zelden opquote:Op donderdag 9 november 2006 13:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Anoniem wordt niet opgenomen. 95 van de 100 keer is een anoniem gesprek een lastig gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |