Een hoop intressante mensen lijkt me daar inderdaadquote:Op maandag 6 november 2006 21:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn leven is een film
Mijn leven is een complete film te noemen, daarom noem ik mezelf fictief karakter. Ik ben dus ook een fictief karakter te noemen.
Er was ook een moment waarbij die instelling mij begon op te bellen waarom ik niet aanwezig was op deel-tijd behandeling. Ik was ontslagen van de opname en daarna ga je overdag daarheen.
Ik had geen zin meer en bleef lekker thuis om te fokken en te relaxen. Belt zo'n griet mij op waar ik ben en begint te dreigen en nog meer.
Vertel ik haar van...
" Kom me verdomme ophalen met je witte busje, roep de complete politie-macht erbij" Kom me maar halen.
Belt daarna een psychiater op dat ik nooit meer welkom ben daar, dat ik het zelf moet uitzoeken allemaalIk dacht meteen van..." Mooi zo, bij jullie wil ik niet eens welkom zijn in jullie concentratie kamp".
Er werden daar dus ook geregeld mensen door de politie gebracht, mensen die helemaal over de touren waren. Geweldige mensen leren kennen daar. Een vrouw beweerde dat ze een bekende was van Milosovich, zei ze van..." Ik ga deze hele bende opdoeken hier, jullie weten niet met wie jullie te maken hebben".
Die vrouw was dus ook fel en dat zag je in haar ogen terug. Ook een vrouw die met Reiki bezig was.
Tis gewoon een film.
Daarom schaam ik me niet. Omdat ik gewoon een acteur ben hierAls Jack Nicolsan speelt dat hij is opgenomen in een rol van zijn films, dan schaamt hij zich toch ook niet???? Waarom zou ik me schamen omdat ik acteur ben? Zelfs al is mijn film waargebeurt
Geen contact meer jammer genoegquote:Een hoop intressante mensen lijkt me daar inderdaad![]()
Ook mensen waar je nog steeds contact mee hebt?
Het zal voor je ouders ook erg moeilijk zijn geweest om je daar te zien![]()
Wat zullen ze blij zijn dat je nu weer wat beter in je vel zit.
Hmm goedeavond Metro, Ashavan en Barra.
Alles goed met jullie?
Wij hebben hier multikabel, is kabelinternet, televisie en telefoon in één abbonement.quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef Ashavan het volgende:
Yup gaat goed. Net even op www.speedlinq.nl zitten kijken voor een toekomstig nieuw internet abbomentje waar je niet afhankelijk van KPN bent en geen thuis telefoon hoeft te nemen en betalen en ook nog eens razendsnel en goedkoop is
Ik denk dat Pim fortuyn daar ook wel een punt had.quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geen contact meer jammer genoeg![]()
Maar dat is beter misschien, tijden afsluiten en vanzelf kom je nieuwe mensen tegen.
Er was daar ook een vrouw die zag in de hemel doden mensen naar beneden kijken, ze had altijd nachtmerries dat ze lijken zag kijken van boven naar beneden en veel meer mensen horen praten. Iedere persoon had een eigen verhaal, en het vreemde is, het was allemaal paranormaal
Mensen die bang waren. Ook een zelfmoord-geval meegemaakt. Iemand die met bestek haar polsen had open gesneden in de badkamer. Die negerin zag overal een complot in. Denk je dat je binnen truth 9-11 complotten ziet, die vrouw zag overal een complot in. Kwam ze bij mij vragen over foto-toestellen, helemaal in paniek en moest ik haar uitleggen wat de bedoeling is van foto-toestellen maar ze bleef achterdochtig.
Maar goed, ik vertel even hoe het daar aantoe gaat. Die vrouw die zelfmoord pleegde heeft dat gedaan door gebrekkige hulp. Ook daar was ik pissig over. Ik wilde de hoogste directeur spreken van die instelling en hem op het matje roepen.
Weet je dat bepaalde mensen in de psychiatrie 220,000 euro verdienen???? Zijn ze ook fel op tegen. Dat las ik op het nieuws pas geleden.
Welterusten Dromenvangerquote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga offline nu
Nog jaren te gaan, geen need for hurry. Forever has patience zoals metro dat zo mooi had staan in zijn sig
Dag
Ik ga onder zeil en val zometeen in een keer in slaap. Kijken wat dromenland in de aanbieding heeft
Kosten-besparing noemen ze dat ook welquote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat Pim fortuyn daar ook wel een punt had.
Er hoeft niet heel veel meer geld in de zorg, het moet gewoon beter besteed worden.
Als je hoort hoe tragisch het op de werkvloer is en dan tevens hoort hoe vaak de kantoren van directeuren verbouwd worden.
Ach tja, ik kan me hier erg aan storen.
In Nederland heb je KPN die praktisch een monopolie positie heeft. Hierdoor vragen ze absurd hoge prijzen voor belabberde service en producten. Er is weinig keus meer waar KPN niet bij zit.quote:Op maandag 6 november 2006 21:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Wij hebben hier multikabel, is kabelinternet, televisie en telefoon in één abbonement.
Een hoop mensen hier hebben het en ik bel gratis naar andere abbonees, bevalt me best.
Tja nou ik vind het wel makkelijk nog vaste telefoon.quote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef Ashavan het volgende:
[..]
In Nederland heb je KPN die praktisch een monopolie positie heeft. Hierdoor vragen ze absurd hoge prijzen voor belabberde service en producten. Er is weinig keus meer waar KPN niet bij zit.
Ik heb geen behoefte aan een telefoonlijn aangezien ik mijn mobiel heb. Waarom een telefoonlijn nemen en daarvoor betalen als je het niet nodig heb? Televisie zit ergens anders bij dus dat is ook niet van belang. Neem puur en alleen een internet verbinding. Een snel DSL lijntje dus geen trage kabel voor mij.
Maar zal ik 4mb of 12mb nemen
Kost allebei geen drol meer tegenwoordig.
Maar ik ga ook eens richting bed. Morgen weer vroeg op voor werk. Hele dag met cargo treintjes spelen
Ha ha ha de bollenboer ziet me aankomenquote:Op dinsdag 7 november 2006 06:59 schreef Ashavan het volgende:
Daarom bel je vanaf je werk naar instanties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |