abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43305544
en gaan met de banaan
Werewolf
  maandag 6 november 2006 @ 21:27:52 #2
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_43305676
ik heb geen banaan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 6 november 2006 @ 21:28:22 #3
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43305693
Een tgv'tje raast langs.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_43305741

hier heb je een banaan
Werewolf
  maandag 6 november 2006 @ 21:30:02 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43305796
Een sneltrein

Ik ga offline

Mp3 speler klaarleggen om in bed een feestje te bouwen.

Morgen ga ik verder met Satan Claus

Morgen krijgt mijn verhaal verdere inhoud. Satan Claus steals Christmas, niet the Gringe maar Satan Claus gaat kerstmis opeisen.

Tot morgen

Toch blijf ik nog ff op. Nog heel ff. Of niet?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 21:30:20 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43305814
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn leven is een film

Mijn leven is een complete film te noemen, daarom noem ik mezelf fictief karakter. Ik ben dus ook een fictief karakter te noemen.

Er was ook een moment waarbij die instelling mij begon op te bellen waarom ik niet aanwezig was op deel-tijd behandeling. Ik was ontslagen van de opname en daarna ga je overdag daarheen.

Ik had geen zin meer en bleef lekker thuis om te fokken en te relaxen. Belt zo'n griet mij op waar ik ben en begint te dreigen en nog meer.

Vertel ik haar van...

" Kom me verdomme ophalen met je witte busje, roep de complete politie-macht erbij" Kom me maar halen.

Belt daarna een psychiater op dat ik nooit meer welkom ben daar, dat ik het zelf moet uitzoeken allemaal Ik dacht meteen van..." Mooi zo, bij jullie wil ik niet eens welkom zijn in jullie concentratie kamp".

Er werden daar dus ook geregeld mensen door de politie gebracht, mensen die helemaal over de touren waren. Geweldige mensen leren kennen daar. Een vrouw beweerde dat ze een bekende was van Milosovich, zei ze van..." Ik ga deze hele bende opdoeken hier, jullie weten niet met wie jullie te maken hebben".

Die vrouw was dus ook fel en dat zag je in haar ogen terug. Ook een vrouw die met Reiki bezig was.

Tis gewoon een film.

Daarom schaam ik me niet. Omdat ik gewoon een acteur ben hier Als Jack Nicolsan speelt dat hij is opgenomen in een rol van zijn films, dan schaamt hij zich toch ook niet???? Waarom zou ik me schamen omdat ik acteur ben? Zelfs al is mijn film waargebeurt
Een hoop intressante mensen lijkt me daar inderdaad
Ook mensen waar je nog steeds contact mee hebt?
Het zal voor je ouders ook erg moeilijk zijn geweest om je daar te zien
Wat zullen ze blij zijn dat je nu weer wat beter in je vel zit.

Hmm goedeavond Metro, Ashavan en Barra.
Alles goed met jullie?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_43305868
http://nl.wikipedia.org/wiki/HSL_4

in 1 stuk van de tunnel brandt licht, dan kun je de trein zien rijden

net voorbij het Peerdsbos in Brasschaat
Werewolf
  maandag 6 november 2006 @ 21:33:38 #8
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43305998
Yup gaat goed. Net even op www.speedlinq.nl zitten kijken voor een toekomstig nieuw internet abbomentje waar je niet afhankelijk van KPN bent en geen thuis telefoon hoeft te nemen en betalen en ook nog eens razendsnel en goedkoop is
  maandag 6 november 2006 @ 21:33:49 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43306004
quote:
Een hoop intressante mensen lijkt me daar inderdaad
Ook mensen waar je nog steeds contact mee hebt?
Het zal voor je ouders ook erg moeilijk zijn geweest om je daar te zien
Wat zullen ze blij zijn dat je nu weer wat beter in je vel zit.

Hmm goedeavond Metro, Ashavan en Barra.
Alles goed met jullie?
Geen contact meer jammer genoeg

Maar dat is beter misschien, tijden afsluiten en vanzelf kom je nieuwe mensen tegen.

Er was daar ook een vrouw die zag in de hemel doden mensen naar beneden kijken, ze had altijd nachtmerries dat ze lijken zag kijken van boven naar beneden en veel meer mensen horen praten. Iedere persoon had een eigen verhaal, en het vreemde is, het was allemaal paranormaal

Mensen die bang waren. Ook een zelfmoord-geval meegemaakt. Iemand die met bestek haar polsen had open gesneden in de badkamer. Die negerin zag overal een complot in. Denk je dat je binnen truth 9-11 complotten ziet, die vrouw zag overal een complot in. Kwam ze bij mij vragen over foto-toestellen, helemaal in paniek en moest ik haar uitleggen wat de bedoeling is van foto-toestellen maar ze bleef achterdochtig.

Maar goed, ik vertel even hoe het daar aantoe gaat. Die vrouw die zelfmoord pleegde heeft dat gedaan door gebrekkige hulp. Ook daar was ik pissig over. Ik wilde de hoogste directeur spreken van die instelling en hem op het matje roepen.

Weet je dat bepaalde mensen in de psychiatrie 220,000 euro verdienen???? Zijn ze ook fel op tegen. Dat las ik op het nieuws pas geleden. Er zijn mensen die verdienen een dik salaris en hebben geen recht op een dik salaris.

De grootste zakken-vullers voeren het minste uit. En de hardste werkers krijgen het minste.

Dat is Nederland.

Andre Hazes met zijn Nederland je bent een kampioen kan ook beter vanuit de hemel dat nummer veranderen.
pi_43306092
hier gaat het prima

ik was heel snel met het nieuwe topic

maar goed, ik ben moe
Werewolf
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 21:37:21 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43306185
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef Ashavan het volgende:
Yup gaat goed. Net even op www.speedlinq.nl zitten kijken voor een toekomstig nieuw internet abbomentje waar je niet afhankelijk van KPN bent en geen thuis telefoon hoeft te nemen en betalen en ook nog eens razendsnel en goedkoop is
Wij hebben hier multikabel, is kabelinternet, televisie en telefoon in één abbonement.
Een hoop mensen hier hebben het en ik bel gratis naar andere abbonees, bevalt me best.
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 21:39:27 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43306299
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Geen contact meer jammer genoeg

Maar dat is beter misschien, tijden afsluiten en vanzelf kom je nieuwe mensen tegen.

Er was daar ook een vrouw die zag in de hemel doden mensen naar beneden kijken, ze had altijd nachtmerries dat ze lijken zag kijken van boven naar beneden en veel meer mensen horen praten. Iedere persoon had een eigen verhaal, en het vreemde is, het was allemaal paranormaal

Mensen die bang waren. Ook een zelfmoord-geval meegemaakt. Iemand die met bestek haar polsen had open gesneden in de badkamer. Die negerin zag overal een complot in. Denk je dat je binnen truth 9-11 complotten ziet, die vrouw zag overal een complot in. Kwam ze bij mij vragen over foto-toestellen, helemaal in paniek en moest ik haar uitleggen wat de bedoeling is van foto-toestellen maar ze bleef achterdochtig.

Maar goed, ik vertel even hoe het daar aantoe gaat. Die vrouw die zelfmoord pleegde heeft dat gedaan door gebrekkige hulp. Ook daar was ik pissig over. Ik wilde de hoogste directeur spreken van die instelling en hem op het matje roepen.

Weet je dat bepaalde mensen in de psychiatrie 220,000 euro verdienen???? Zijn ze ook fel op tegen. Dat las ik op het nieuws pas geleden.
Ik denk dat Pim fortuyn daar ook wel een punt had.
Er hoeft niet heel veel meer geld in de zorg, het moet gewoon beter besteed worden.
Als je hoort hoe tragisch het op de werkvloer is en dan tevens hoort hoe vaak de kantoren van directeuren verbouwd worden.
Ach tja, ik kan me hier erg aan storen.
  maandag 6 november 2006 @ 21:39:33 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43306306
Ik ga offline nu

Nog jaren te gaan, geen need for hurry. Forever has patience zoals metro dat zo mooi had staan in zijn sig

Dag

Ik ga onder zeil en val zometeen in een keer in slaap. Kijken wat dromenland in de aanbieding heeft
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 21:40:10 #14
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43306342
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga offline nu

Nog jaren te gaan, geen need for hurry. Forever has patience zoals metro dat zo mooi had staan in zijn sig

Dag

Ik ga onder zeil en val zometeen in een keer in slaap. Kijken wat dromenland in de aanbieding heeft
Welterusten Dromenvanger
  maandag 6 november 2006 @ 21:41:24 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43306402
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik denk dat Pim fortuyn daar ook wel een punt had.
Er hoeft niet heel veel meer geld in de zorg, het moet gewoon beter besteed worden.
Als je hoort hoe tragisch het op de werkvloer is en dan tevens hoort hoe vaak de kantoren van directeuren verbouwd worden.
Ach tja, ik kan me hier erg aan storen.
Kosten-besparing noemen ze dat ook wel

Ik ga er morgen op terug komen, nu even op de bank liggen en morgen verder

Nu echt weg

Dag

Ik voel me goed!!!!!!!!!!

Hoe meer ik schrijf des te beter het gaat

Dag
  maandag 6 november 2006 @ 21:45:52 #16
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43306613
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:37 schreef senesta het volgende:

[..]

Wij hebben hier multikabel, is kabelinternet, televisie en telefoon in één abbonement.
Een hoop mensen hier hebben het en ik bel gratis naar andere abbonees, bevalt me best.
In Nederland heb je KPN die praktisch een monopolie positie heeft. Hierdoor vragen ze absurd hoge prijzen voor belabberde service en producten. Er is weinig keus meer waar KPN niet bij zit.

Ik heb geen behoefte aan een telefoonlijn aangezien ik mijn mobiel heb. Waarom een telefoonlijn nemen en daarvoor betalen als je het niet nodig heb? Televisie zit ergens anders bij dus dat is ook niet van belang. Neem puur en alleen een internet verbinding. Een snel DSL lijntje dus geen trage kabel voor mij.

Maar zal ik 4mb of 12mb nemen
Kost allebei geen drol meer tegenwoordig.

Maar ik ga ook eens richting bed. Morgen weer vroeg op voor werk. Hele dag met cargo treintjes spelen
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 22:16:17 #17
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43308118
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef Ashavan het volgende:

[..]

In Nederland heb je KPN die praktisch een monopolie positie heeft. Hierdoor vragen ze absurd hoge prijzen voor belabberde service en producten. Er is weinig keus meer waar KPN niet bij zit.

Ik heb geen behoefte aan een telefoonlijn aangezien ik mijn mobiel heb. Waarom een telefoonlijn nemen en daarvoor betalen als je het niet nodig heb? Televisie zit ergens anders bij dus dat is ook niet van belang. Neem puur en alleen een internet verbinding. Een snel DSL lijntje dus geen trage kabel voor mij.

Maar zal ik 4mb of 12mb nemen
Kost allebei geen drol meer tegenwoordig.

Maar ik ga ook eens richting bed. Morgen weer vroeg op voor werk. Hele dag met cargo treintjes spelen
Tja nou ik vind het wel makkelijk nog vaste telefoon.
Bij zoveel instantie's die je belt word je tegenwoordig lang in de wacht gezet, kostte me mobiel erg veel.

Veel plezier met je treintjes morgen, en welterusten
  dinsdag 7 november 2006 @ 06:59:49 #18
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43315872
Daarom bel je vanaf je werk naar instanties
pi_43316056
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Moderator dinsdag 7 november 2006 @ 08:11:22 #20
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43316186
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 06:59 schreef Ashavan het volgende:
Daarom bel je vanaf je werk naar instanties
Ha ha ha de bollenboer ziet me aankomen
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:19:22 #21
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43316251
Tja voordeel van een kantoorbaantje I guess
  Moderator dinsdag 7 november 2006 @ 08:26:59 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43316336
Is waar hoor, ik ben gewoon overdag thuis voor de kinderen dus werk alleen 's avonds.
Dus voor mij is vaste telefoon wel prettig.
Maar welke providers overweeg je?
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:30:12 #23
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43316360
Speedlinq met BBNed. Geen KPN lijn voor een telefoon of hun lijn gebruiken voor wat anders. Zet hun compleet buitenspel

Meer keus is er niet behalve BabyXL. De rest is allemaal overgenomen door KPN, maar hebben nog steeds hun eigen naam behouden zodat het niet opvalt. Maar je merkt het wel qua prijs en service...belabberd
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:42:04 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_43316494
meurning
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:45:24 #25
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_43316528
Zat net in Cul door een McDonald's topic te grazen. Heb lekkere trek gekregen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')