Omdat we wel Hollandse namen houden noemen we het hier het Bos-regime, OK?quote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef Sidekick het volgende:
Over 12 jaar is de veramerikanisering voltooid en krijgen we een Bush-regime.
Dit was nog wel een interessante toevoeging bij dat bericht:quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:47 schreef SCH het volgende:
Ik vind dit bericht wel opvallend: met Verdonk zou de VVD maar 3 zetels hoger hebben gestaan, dus zoveel maakt dat ook niet uit. Het is geen wereld van verschil wat ik wel had gedacht.
[..]
quote:De VVD staat in de jongste peiling van De Hond op 23 zetels. Daarvan zou de partij er vijf kwijtraken als Verdonk aanvoerder zou zijn. Maar de partij zou er tegelijkertijd acht zetels bij krijgen van mensen, die nu niet op de VVD stemmen. Ze zouden dat wel doen als Verdonk de lijsttrekker zou zijn.
Vier zetels zouden de liberalen dan weghalen bij het CDA, twee tot drie bij de partijen rechts van de VVD en één à twee elders.
Dit is ook meer regel dan uitzondering. Maar niet verder vertellen, want anders wordt het moeilijk trappen tegen de IND.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef Apache4U het volgende:
Ik ben net lid geworden van die club, dus het zal wel weer goed met ze komen.
Stem trouwens Verdonk. De IND heeft de verblijfs/werkvergunning van mijn vriendin er in 6 weken doorgekregen... een goede groep ambtenaren is dat
Ik denk dat het tweespalt binnen de VVD nu het grootste probleem is....En Markt Rutte doet het een stuk slechter dan iedereen had verwacht....Hij won de lijsttrekkerverkiezing ook maar nipt en dat illustreert de tweespalt maar al te zeer.quote:Op maandag 6 november 2006 21:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik denk van wel trouwens, elke partij komt er wel weer bovenop. VVD zit niet vaak in de oppositie maar oppositie voeren konden ze wel in het verleden en leverde ook een hoop stemmen op. 5 jaar geleden was de gedachte dat het weleens afgelopen kon zijn voor de PvdA en in 1994 met het CDA
Dat is nu het probleem maar dat zegt niks over de toekomst, CDA was nog niet eens zo heel lang geleden ook een zootje, de ene lijsttrekker was net begonnen of de volgende zat alweer in zijn nek te hijgen, en staan er nu goed voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat het tweespalt binnen de VVD nu het grootste probleem is....En Markt Rutte doet het een stuk slechter dan iedereen had verwacht....Hij won de lijsttrekkerverkiezing ook maar nipt en dat illustreert de tweespalt maar al te zeer.
Eens. En met Verdonk als lijsttrekker.quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef Tikorev het volgende:
De VVD zou zich moeten ontwikkelen tot een rechts conservatieve, euro-sceptische, immigratie beperkende, islamitisch kritische, assimilatie gerichte, overheid terugdringende, minima ontmaskerende nationalistische volkspartij. Succes gegarandeerd.
Ik leg nu even de nadruk op de huidige problemen bij de VVD in de aanloop van de verkiezingen. Zeker ik kan niets zeggen over de toekomst. Het kan altijd verkeren. Met het CDA geef je wel het voorbeeld hoe dat kan. Bij het CDA is dat denk ik vooral gelukt door ver naar rechts (neo-conservatieve zijde) op te schuiven. En door de moord op Fortuyn kwam voor hun als een geluk bij een ongeluk (begrijp mij goed), waardoor ze in 2002 ineens de grootste konden worden....Een complex van factoren verklaart het huidige succes van het CDA. Thans vooral door het aantrekken van de economie en de demagogie daaromtrent al zou dat voornamelijk door het kabinetsbeleid komen....(en de kiezer trapt daar genadeloos in...)quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is nu het probleem maar dat zegt niks over de toekomst, CDA was nog niet eens zo heel lang geleden ook een zootje, de ene lijsttrekker was net begonnen of de volgende zat alweer in zijn nek te hijgen, en staan er nu goed voor.
ja dat is weer een fijn staaltje liberalisme...quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:19 schreef yeremy het volgende:
Nu de VVD ouders dwingt kinderen naar een zwarte school te sturen.
Neemt niemand ze meer serieus
Doen ze dat dan? Volgens mij is het nog maar een voorstelletje van Verdonkquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:19 schreef yeremy het volgende:
Nu de VVD ouders dwingt kinderen naar een zwarte school te sturen.
Jij weet wel hoe het voelt neem ik aan.quote:Neemt niemand ze meer serieus
In mijn geval kies ik voor een lekker eractionaire, offensieve, conservatieve PVV in plaats van een defensieve, linksige, lege Mark Rutte. En mocht het nodig zijn wordt het alsnog CDA, Verhagen natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef Jurgen21 het volgende:
Mocht het ondanks hun stem niet mogelijk zijn een rechtse coalitie te vormen, dan hebben ze er in elk geval aan bijgedragen dat dit land ook de komende vier jaar een conservatieve minister-president heeft. Daar heeft Mark Rutte's VVD niets tegen in te brengen.
Die loopt ook een eind in de rondte te blunderen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Als de VVD Verdonk meer naar voren schuift kan het nog de goede kant opgaan de komende twee weken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |