quote:Op maandag 6 november 2006 21:06
schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is het recept?
aanvulling: zolang je maar een goede oven hebt.quote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou, daar kan weinig mis aan gaan.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou, daar kan weinig mis aan gaan.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
aanvulling: zolang je maar een goede oven hebt.
Had het ooit wel eens geprobeerd in een combimagnetron...
lekker laten voorverwarmen (hetelucht) en gaan met die cake
finaal mislukt dus (oven niet geschikt)![]()
Succes zou ik zeggen en bak er wat van
Met drankquote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef Sanne het volgende:
...knip
Tips & Variaties:
..knip
U kunt met cake variëren door extra ingrediënten door het beslag te mengen. Enkele suggesties: 4 eetlepels rum, 3 eetlepels speculaaskruiden, geraspte schil van een halve sinaasappel of citroen, 100 gram gehakte amandelen of 2 eetlepels oploskoffie.
oei.quote:
Omdat ik het lekker simpel wil houden de eerste keer.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:53 schreef outcast_within het volgende:
waarom mix?
begin met bloem en liefde dan word de cake extra lekker![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Omdat ik het lekker simpel wil houden de eerste keer.
En met een beetje bloem heb ik nog nooit iets gedaan, ik zou niet eens weten hoe het eruit ziet.
Hoeveel ga je er maken?quote:Op zondag 19 november 2006 10:30 schreef Sanne het volgende:
Ik ben mij vast geestelijk aan het voorbereiden.
Je zou natuurlijk enkele plakjes achter kunnen houden en gebruiken als dessert morgenquote:Op zondag 19 november 2006 11:23 schreef Sanne het volgende:
een!
Sorry.quote:
Dat heet rijzen. Dat is goed. Ruik je al wat?quote:Op zondag 19 november 2006 17:03 schreef Sanne het volgende:
Jeetje hij komt helemaal omhoog!
Snuit je neus dan!quote:Op zondag 19 november 2006 17:04 schreef Sanne het volgende:
Ik ruik niks maar ben ook een beetje verkouden.
Damn! Gaat 'ie zo ploffen??quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 november 2006 17:41 schreef Sanne het volgende:
Daar ben je te laat mee.
Hij is er al uit. Ik heb hem zelfs uit de vorm gekregen. Het is een beetje een moddervette cake geworden maar ik geloof wel dat hij gelukt is.
Wie beweert dat het ook daadwerkelijk lekker is?quote:Op maandag 20 november 2006 09:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Goh, had ik op dit moment maar een collega die met een bakkie koffie en lekker plakkie zelfgebakken kleffe cake aan komt zetten
Hij doet het weer! Voorlopig dan.quote:Op maandag 20 november 2006 09:42 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Even denamens UIO... momenteel ondervindt hij wat probs met zijn laptop
Ikke! Ik heb hem geproefd gisteren en hij was topnotchquote:Op maandag 20 november 2006 09:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wie beweert dat het ook daadwerkelijk lekker is?
Ik ben lief!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:56 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Hij is echt goed eetbaar! Wat lief dat je aan me gedacht heb
![]()
drinkebroeder!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:27 schreef Limlander het volgende:
Zeldzaam lekkere cakeComplimenten Sanne
![]()
1. Jazeker;quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef Sanne het volgende:
De enquete:
Beste collega,
Je hebt zojuist een plakje cake gegeten.
Ik hoop dat het gesmaakt heeft maar wil je er nog een paar vragen over stellen.
1. Was het een lekker plakje cake?
2. Zag de cake er goed uit?
3. Was de textuur van de cake zoals je die had verwacht?
4. Deze cake werd je aangeboden in het kader van een Random Act of Kindness gebeuren op internet. Heb je daar ooit van gehoord?
5. Zou je zelf mee doen aan een project waarbij je andere mensen gelukkig kunt maken met kleine dingetjes?
6. Heb je suggesties ter verbetering van de cake?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |