Daar dacht ook gaan maar vond ik net iets te ver gaan.quote:Op maandag 6 november 2006 21:19 schreef tuktak het volgende:
ik vind dat topics geen titel meer mogen hebben, alleen het nummer
Que?quote:Op maandag 6 november 2006 21:23 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Daar dacht ook gaan maar vond ik net iets te ver gaan.
Lekker wordt dat, iedereen dezelfde naam.quote:Op maandag 6 november 2006 20:38 schreef Verzin-een-leuke-n... het volgende:
Ik vind dat die klote dingen afgeschaft moeten worden. Ik stel voor dat iedereen standaard Fok!-avatars moet gebruiken. Iedereen gewoon grijze avatar met het Fok!logo erin. Behalve negers, die moeten een zwarte avatar. Oh en homo's een roze.
Verder vind ik dat nicknames ook afgeschaft moeten worden. Iedereen gewoon een standaard username geven: fok_user0001, fok_user0001 enz.
Weg met al die flauwekuuul
Zo kan je makkelijker in een database bijhouden welke users nog gedeporteerd moeten worden naar een gaskamer.quote:Op maandag 6 november 2006 21:49 schreef Yucko het volgende:
[..]
Lekker wordt dat, iedereen dezelfde naam.
kut heb ik het weer verklaptquote:Op maandag 6 november 2006 22:16 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Als je dat niet had gezegd zou ik het niet doorhebben
TS heeft wel enige vorm van intelligentie, dat blijktquote:
Doe een TR.quote:
en jullie maar denken dat ik mn kop vol met grind had en dat ik met vonkjes dacht ipv neuronen. OFNIET! HAHA!!!LOLLERSFFZE!!!11einzE!!quote:Op maandag 6 november 2006 22:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
TS heeft wel enige vorm van intelligentie, dat blijkt
het is van oorsprong ook een R&P droefsnoet ehquote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef P8 het volgende:
A-Child-in-chains, wat voor emo cheapass nick is dat? En ik dacht dat P8 inspiratieloos was![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:50 schreef P8 het volgende:
GOOI HET OP SLOT VERDIKKEME
ik schaam me voor dit topic![]()
PaddeNstoel:quote:
zo vaak open ik slechte topics waar ik trots op ben, waarom kan ik niet trots zijn op dit topic?quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik word trouwens vorstelijk betaald voor mijn sig![]()
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik word trouwens vorstelijk betaald voor mijn sig![]()
En het onderscheid tussen mannen en vrouwen dan? Ik wil wel duidelijkheid over hetgeen ik aan het stalken ben. Roze en zwarte avatars vallen dan sowieso af, maar hoe zie ik het verschil tussen mannen en vrouwen meisjes?quote:Op maandag 6 november 2006 20:38 schreef Verzin-een-leuke-n... het volgende:
Ik vind dat die klote dingen afgeschaft moeten worden. Ik stel voor dat iedereen standaard Fok!-avatars moet gebruiken. Iedereen gewoon grijze avatar met het Fok!logo erin. Behalve negers, die moeten een zwarte avatar. Oh en homo's een roze.
Verder vind ik dat nicknames ook afgeschaft moeten worden. Iedereen gewoon een standaard username geven: fok_user0001, fok_user0001 enz.
Weg met al die flauwekuuul
GRRETVERRRDRRRIE~~~quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef ehqo het volgende:
Mijn avatar 'matched' de kleur van mijn naam.
Je mag weleens toekijken ok?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wilde ook wat zeggen.
helemaal mee eens, en wacht maar, de mods zetten hier vanzelf een slotje opquote:
Ik krijg er best een harde paling van in m,n broek.quote:
Jouw avatar was de smiley die ik op msn kreeg als ik "sterf!" typte.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ik krijg er best een harde paling van in m,n broek.
Wat vinden jullie van mijn avatar?![]()
Idemquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wilde ook wat zeggen.
daar streef ik al 3 dagen naar ofzo? Of 2quote:Op woensdag 8 november 2006 19:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zit hier nou nog geen slot op?
neen, want ik mis mezelf erinquote:Op maandag 6 november 2006 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb de beste nick en de geilste ondertitel
geil.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jouw avatar was de smiley die ik op msn kreeg als ik "sterf!" typte.
Wij zien liever dode negersquote:Op donderdag 9 november 2006 08:48 schreef Asilanom het volgende:
Ik heb een stoere neger als plaatje.
Hij ziet er wel ouder uit dan 20 dus zal wel dood zijn jaquote:Op donderdag 9 november 2006 09:23 schreef Asilanom het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, dus misschien is hij al dood.
Koudquote:
okquote:Op donderdag 9 november 2006 20:07 schreef P8 het volgende:
Het is allemaal zo makkelijk te beeindigen. 1 enkel slotje, en geen lastige P8 meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |