Ah jij hebt hem inmiddels ook gevondenquote:
Dan heb jij meer posts per pagina dan wijquote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef BrandX het volgende:
Ik zit op pagina 3?
Ik op een stoelquote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef BrandX het volgende:
Ik zit op pagina 3?
Ah! nou vind het prettig zo. De eerste en laatste post op pagina 4 is 300quote:Op maandag 6 november 2006 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
Jippie! Bijbelvragen
BrandX: je kunt in je profiel instellen hoeveel reacties je wilt per pagina. Bij mij staat dat op 50 en dan kom ik ook uit op pagina 5.
quote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef MaJo het volgende:
Scream
I know what you did last summer
...
Weet nog wel dat Dawson's Creek ook wordt gespoofed
quote:Op maandag 6 november 2006 23:06 schreef Supersheep het volgende:
deel 1 alleen dus?
Scream, Matrix, Blair Withc, IKWYDLS, en nog 6 anderen
Bij ons is dat op pagina 7quote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah! nou vind het prettig zo. De eerste en laatste post op pagina 4 is 300![]()
Ik heb zo in een deuk gelegen om dat wasssssaaaaaah. Vooral als dat Scream masker stoned is en zijn tong zo schuin uit zijn mond hangt en hij "wassssaaaaaaaaaah" roeptquote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
En een bier reclame dacht ik dat stuk met de telfeen en dat iedereen wazuuproept
quote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zo in een deuk gelegen om dat wasssssaaaaaah. Vooral als dat Scream masker stoned is en zijn tong zo schuin uit zijn mond hangt en hij "wassssaaaaaaaaaah" roept![]()
![]()
Ik ga eens kijken of ik daar een screen cap van kan vinden
quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Friday the 13th
It en The Ring niet.quote:Op maandag 6 november 2006 23:09 schreef BrandX het volgende:
wilde gooi doen dan.
vrijdag de 13e, shining, It, the ring
Exorcist wel.quote:
Hij zag er iets anders uit volgens mij maar het idee is hetzelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |