Hmm kan me dat even niet herinneren... Bewijsmateriaal?quote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
Dat masker is trouwens ook supergaaf als ze het aquarium als waterpijp gebruiken
Tja weet ik veel...quote:
Ik bedoel het ook niet als aanval, kan me voorstellen dat het lijkt alsof het meerdere namen zijnquote:
daar is nem goed inquote:
Zo vatte ik het ook niet op hoorquote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet als aanval, kan me voorstellen dat het lijkt alsof het meerdere namen zijnDaarom heb ik de naam ook even herhaald voordat ik het punt geef
Hey..dat was jij toch? Ik heb niet zoveel op met bananenquote:
Even kijken..denk het niet...momentquote:Op maandag 6 november 2006 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm kan me dat even niet herinneren... Bewijsmateriaal?
Haha kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 6 november 2006 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Vervelend dit...ik wil eigenlijk een beetje op tijd naar bed. Maar met het dubbele punten topic in zicht vind ik dat toch een beetje jammer
Waarom verbaast mij dat niet?quote:Op maandag 6 november 2006 23:39 schreef Soempie het volgende:
het is een vrouw
quote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Joke nog iets....pvdt!
Ben je een meisjequote:
Had ik echt niet doorquote:
Ben jij een vrouw?quote:Op maandag 6 november 2006 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had ik echt niet doorMaar er wordt ook vaak gedacht dat ik een man ben
Waarom zou ik anders vragen om een meidenvraag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |