Leuk dat je mee wilt doen. Beetje een lastige heb je wel gekozen.quote:
Komen er zo aan, m'n eten staat te verpieteren.quote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef BiMeWet het volgende:
16 en 8 graag!
Er staan er maar 365 in het boek.quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef sararaats het volgende:
622
Uhmm, in de tweede post van dit topic staan de RAOK die inmiddels vergeven zijn. Normaliter mag je gerust meedoen, maar dat is in dit specifieke geval best lastig.quote:
zag ikquote:Op maandag 6 november 2006 20:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uhmm, in de tweede post van dit topic staan de RAOK die inmiddels vergeven zijn.
Zodra m'n bord leeg is, ga ik er even goed voor zitten.quote:
ROAK nr. 297:quote:Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef sararaats het volgende:
het is dus 297 die ik vroeg
niet die andere
quote:Op maandag 6 november 2006 20:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
ROAK nr. 297:
Don't show your beaver on internet.
Twee zelfs.quote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef BiMeWet het volgende:
16 en 8 graag!
Tja, ik weet niet wat gebruikelijk is in Engeland en hoe ver ze op technologisch gebied achter liggen, maarquote:
297 wordt hem.quote:
Een user van weinig woorden. Daar hou ik wel van.quote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef zBus het volgende:
217
Hm...ik huur al nooit dvd's en ken niemand die nog een videorecorder heeft, dus erg lastig.quote:Op maandag 6 november 2006 20:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat gebruikelijk is in Engeland en hoe ver ze op technologisch gebied achter liggen, maar
RAOK nr 69:
If you're returning a video, rewind it first.
lijkt me enigszins verouderd en sowieso gebruikelijk.
RAOK nr 166:quote:Op maandag 6 november 2006 20:24 schreef Zhenar het volgende:
Doe mij maar 166
Eitje, dat doe ik bijna elke dag al.quote:Op maandag 6 november 2006 20:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
RAOK nr 166:
Take a morning coffee to a busy receptionist.
De heren en dames van de receptie van koffie voorzien dus.
Uitvoerbaar maar wel lastig om te zetten in een topic. Veel succes!
Je hebt niet de meest gelukkige hand van kiezen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:39 schreef Shirley het volgende:
Hm...ik huur al nooit dvd's en ken niemand die nog een videorecorder heeft, dus erg lastig.
Doe dan maar nummer 1.
Ja, en je hebt gekozen om de eeuwige strijd der seksen te beslechten.quote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef Oblivion het volgende:
Is 138 nog over?
veel plezier !!!quote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef Sanne het volgende:
Nu zit ik er echt aan vast.
Ik ga voor het eerst van mijn leven een cake bakken.
Zondag, als ik alle tijd heb.
Als meisje zijnde doe je de bril omhoog. Mits je je in een unisex-toilet bevindt natuurlijk. Om dat nu te gaan doen bij de damestoiletten gaat weer te ver.quote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef Oblivion het volgende:
Kan je die even uitleggen?
Moet ik gaan zitten op een koud toiletje?![]()
Of na bezoek 'm pas omhoog doen?![]()
Ben een meisje...![]()
Het gaat je lukken Sanne, ik voel het. En als je een stukje voor me over houdt, zou ik hem graag proeven. Denk ik.quote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef Sanne het volgende:
Nu zit ik er echt aan vast.
Ik ga voor het eerst van mijn leven een cake bakken.
Zondag, als ik alle tijd heb.
Ik hang dan sowieso boven de pot....quote:Op maandag 6 november 2006 20:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als meisje zijnde doe je de bril omhoog. Mits je je in een unisex-toilet bevindt natuurlijk. Om dat nu te gaan doen bij de damestoiletten gaat weer te ver.
Yep en een leuke, vind ik:quote:Op maandag 6 november 2006 20:57 schreef Oblivion het volgende:
Ik hang dan sowieso boven de pot....![]()
Doe maar een reserve....
44 nog vrij?
Dit is anders best een redelijke uitvoering.quote:Op maandag 6 november 2006 20:59 schreef Petre het volgende:
Ik zou graag een andere Roak willen.. 337 is nog vrij als het goed is. ik kan geen goede uitvoering bedenken van nummer 14
Snotvergeme, ik ben geen lid van de bieb...quote:Op maandag 6 november 2006 21:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Yep en een leuke, vind ik:
RAOK nr 44:
Hide a complimentary note in a book in the library.
Foto's van de briefjes en de boeken (eventueel een verwijzing naar het topic hier) en je hebt een leuk topic.
Je hóeft geen lid te zijn om de bieb binnen te komen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Snotvergeme, ik ben geen lid van de bieb...![]()
![]()
Nee, maar toch wel om boeken mee te nemen?quote:Op maandag 6 november 2006 21:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hóeft geen lid te zijn om de bieb binnen te komen..
Worden die niet eerst gecontroleerd voordat ze de schappen weer in gaan. Om de dvd eruit te halen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 november 2006 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Nee, maar toch wel om boeken mee te nemen?
Ik zit te denken, misschien kan ik het ook wel uitvoeren met dvd's?
Die huren we wel vaak...![]()
Wie zegt dat je ze moet neemenen? Maak wat briefjes, neem ze mee, bekijk wat boeken en stop de briefjes erin en loop weer weg!quote:Op maandag 6 november 2006 21:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, maar toch wel om boeken mee te nemen?
Ik zit te denken, misschien kan ik het ook wel uitvoeren met dvd's?
Die huren we wel vaak...![]()
Ik ken de eigenaar goed...quote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Worden die niet eerst gecontroleerd voordat ze de schappen weer in gaan. Om de dvd eruit te halen bijvoorbeeld.
Geweldig.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is anders best een redelijke uitvoering.
Ze knuffelen alleen niemandquote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit is anders best een redelijke uitvoering.
je moet even blijven kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 21:15 schreef Petre het volgende:
[..]
Ze knuffelen alleen niemanden als je het zelf actief doet.. denk ik niet dat je leuke reacties krijgt
Je kijkt blijkbaar niet lang genoeg want uiteindelijk krijgen ze een hoop knuffelsquote:Op maandag 6 november 2006 21:15 schreef Petre het volgende:
[..]
Ze knuffelen alleen niemanden als je het zelf actief doet.. denk ik niet dat je leuke reacties krijgt
quote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt niet de meest gelukkige hand van kiezen.
RAOK nr 1:
Bellow a cheery hello at a vicar or a nun.
Je moet ze maar net tegenkomen.Overigens denk ik dat alle geestelijken in aanmerking komen voor een cheery hello. We willen natuurlijk niet de ene groep achter stellen ten opzichte van de andere. Vertel wat je meemaakt na zo'n cheery hello.
En hou bij hoe vaak dat nou eigenlijk voorkomt.
Kennelijk heeft petre moeite met nr 14. Als jullie nou met elkaar een actie op touw zetten, komt het vast wel goed.quote:Op maandag 6 november 2006 21:31 schreef Shirley het volgende:
Een cheery hello? En geestelijken? Ik zie nooit geestelijken.Verdorie, hoe zou ik dat moeten doen? Kies jij er anders 1 voor me.
![]()
Het is inderdaad een moeilijke.quote:Op maandag 6 november 2006 21:37 schreef sararaats het volgende:
ik heb best een moeilijke
kan ik wel dezelfde nummer houden maar een andere titel?
of ben ik nu echt aan het zeuren?
Dus ik moet eerst zorgen dat m'n buren gaan verhuizen?quote:remlof
RAOK nr 214:
Help the person next door move out.
(Particularly if you're the one who drove them out.)
Ga jij dan freehuggen? ga ik wel een non opzoeken ( morgen naar het diaconessehuis, dus eens kijken of daar wat rondlooptquote:Op maandag 6 november 2006 21:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een cheery hello? En geestelijken? Ik zie nooit geestelijken.Verdorie, hoe zou ik dat moeten doen? Kies jij er anders 1 voor me.
![]()
Ik wil op zich ook wel ruilen hoorquote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is inderdaad een moeilijke.
Misschien wil Oblivion met je ruilen? Of je kan ook gewoon met iemand anders zijn RAOK meedoen.
Nee, was even met iets anders bezig.quote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef Noca het volgende:
Waar kan ik eigenlijk vinden wat #199 is?
Kijk ik met mijn neus?
RAOK nr 20:quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef Petre het volgende:
[..]
Ga jij dan freehuggen? ga ik wel een non opzoeken ( morgen naar het diaconessehuis, dus eens kijken of daar wat rondloopt)
ik ga het toch proberen, ik heb al 1 ding gedaanquote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil op zich ook wel ruilen hoor?
Zou je dat willen sara?
Heb je een auto?quote:Op maandag 6 november 2006 21:06 schreef Devrim_ het volgende:
is 80 vrij?
Ik wil ook wel briefjes in boeken doen!quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef Oblivion het volgende:
Als Sararaats briefjes in boeken wil doen, mag ze dat van mij...![]()
Hoef geen nieuw nummer, ben namelijk geboren met de gave at random mensen blij of gelukkig te maken, for no known reason...
Nummer 26 hebben we in de ban gedaan, omdat die niet aardig blijkt te zijn. (iets met eenden voeren en de lange termijn gevolgen daarvan)quote:
Kijk, die is leuk! Op zich zou je dat zelfs kunnen filmen ofzo met een digicamquote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je een auto?
RAOK nr 80:
If someone cuts you up in traffic, instead of flicking them the finger, smile and wave like a lunatic.
Volgens mij had Lord Dreamer deze ook al. Zou je even in de lijst moeten checken.
edit
die heeft nummer 88:
Lord Dreamer
RAOK nr 88:
At the traffic lights, smile at the person in the car next to yours.
Lachen tot hij een ons weegt. En ons vertellen over de reacties die hij krijgt. Tip: zo’n lichtbordje waar je teksten op kan invoeren. Eén en al lachende smilies invullen en daarmee rondrijden.
Eén van de liefste:quote:
Huisbezoeken!quote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef buzzer het volgende:
Damnit, give it a try.
Ik teken in op 116
*krijgt een arie en sylvester flash backquote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je een auto?
RAOK nr 80:
If someone cuts you up in traffic, instead of flicking them the finger, smile and wave like a lunatic.
Volgens mij had Lord Dreamer deze ook al. Zou je even in de lijst moeten checken.
edit
die heeft nummer 88:
Lord Dreamer
RAOK nr 88:
At the traffic lights, smile at the person in the car next to yours.
Lachen tot hij een ons weegt. En ons vertellen over de reacties die hij krijgt. Tip: zo’n lichtbordje waar je teksten op kan invoeren. Eén en al lachende smilies invullen en daarmee rondrijden.
Een soort RAOK dagboek mogen we dus van jou verwachten.quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef Oblivion het volgende:
Als Sararaats briefjes in boeken wil doen, mag ze dat van mij...![]()
Hoef geen nieuw nummer, ben namelijk geboren met de gave at random mensen blij of gelukkig te maken, for no known reason...
OMG, dat is een lekkere...quote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Huisbezoeken!
RAOK nr 116:
Install a smoke detector in a lazy friend's house.
Mijn adres is per mail op te vragen.
Maar maar maar, ze hebben altijd al zo'n moeite om boed te tappen bij me.. Mijn huid heeft kuren. Serieus, het is medisch gezien geen optie.quote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
RAOK nr 20:
Give blood. Seriously. Do it.
Op naar de bloedbank. Vriendlief wil vast wel foto's maken. En gelijk ook bloed af laten tappen.
Jammer, want ik heb altijd oud brood over.quote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Nummer 26 hebben we in de ban gedaan, omdat die niet aardig blijkt te zijn. (iets met eenden voeren en de lange termijn gevolgen daarvan)
Dan word je toch beenmergdonor?quote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef PeRi het volgende:
Maar maar maar, ze hebben altijd al zo'n moeite om boed te tappen bij me.. Mijn huid heeft kuren. Serieus, het is medisch gezien geen optie.:').
.
Nummer 21 dan?
Reservegetal 21 wordt het dus.quote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef PeRi het volgende:
Maar maar maar, ze hebben altijd al zo'n moeite om boed te tappen bij me.. Mijn huid heeft kuren. Serieus, het is medisch gezien geen optie.:').
.
Nummer 21 dan?
Bijvoorbeeld dat het fantastische mensen zijn omdat ze juist dat boek hebben gekozen. Zo'n briefje kun je in elk boek stoppen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef sararaats het volgende:
ik wil best helpen met briefjes in boeken te steken
maar wat moet erop staan?
Oh die wil ik welquote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Reservegetal 21 wordt het dus.
RAOK nr 21:
Send a postcard to someone you hardly know.
Lijkt een beetje op mijn nummer 333.
RAOK nr 40:quote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef wyccie het volgende:
Jammer, want ik heb altijd oud brood over.
Mag ik dan nummer 40?
* ijsmeis vangt hem opquote:Op maandag 6 november 2006 22:09 schreef sararaats het volgende:
ik laat #297 vallen
ik ga mee briefjes in boeken steken
Vind het heel leuk deze Acts of kindness....quote:Op maandag 6 november 2006 21:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een soort RAOK dagboek mogen we dus van jou verwachten.![]()
Ik heb al een cd-single op het oog. Dit is leuk (ook voor mezelf)!quote:Op maandag 6 november 2006 22:07 schreef UIO_AMS het volgende:
RAOK nr 40:
Buy an unpopular CD-single.
Juist. Foto's van de hit tipparade, van de CD-zaak, van de aankoop. Zo stel ik me het mogelijke topic voor.
Ah, neem jij hem over? Dan kun je hem zelf wel uit het slot halen. Of je opent een nieuwe. Dat mag natuurlijk ook.quote:
Natuurlijk mag dat.quote:Op maandag 6 november 2006 22:23 schreef Shirley het volgende:
Mag ik dan nummer 88 delen UIO?
Je hoeft er zelf niet op te staan natuurlijk. En een foto schieten is echt niet zo moeilijk, helemaal niet als je ze uitlegt waarom je het doet.quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb al een cd-single op het oog. Dit is leuk (ook voor mezelf)!Ik ben alleen bang dat ik geen foto's durf te maken
Dan sturen ze me gelijk terug naar het gekkenhuis.quote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef UIO_AMS het volgende:
helemaal niet als je ze uitlegt waarom je het doet.
Dat mag u.quote:
Welnee, of je zegt dat het een weddenschap is. De auteur van de RAOK had trouwens wel een leuke opmerking hierover. Die zal ik even opzoeken.quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Dan sturen ze me gelijk terug naar het gekkenhuis.![]()
Nu wel.quote:Op maandag 6 november 2006 22:39 schreef Sandertje21 het volgende:
Is nr 63 al taken?
Telt boekjes, magazines en dergelijke in de trein achterlaten dan ook?quote:Op maandag 6 november 2006 22:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu wel.
RAOK nr 63:
Give your newspaper to a cab driver.
Ik neem aan voor de volgende passagiers. Elke dag een foto van een taxichauffeur met je krant.
Dus de crew is wél gek?quote:Op maandag 6 november 2006 22:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens mij zijn er vast wel meer niet-crew die een RAOK kunnen en willen uitvoeren, maar zijn zij bang om door de buitenwereld voor gek te worden aangezien.
quote:In een ideale wereld zou je niet gek zijn, maar normaal als je zomaar iets aardigs voor iemand anders zou doen.
De RAOK zijn vrij interpreteerbaar. Maar je kan natuurlijk ook gewoon op de taxichauffeurs afstappen en je krant geven. Je hoeft niet in te stappen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef Sandertje21 het volgende:
Telt boekjes, magazines en dergelijke in de trein achterlaten dan ook?
Het principe is dan hetzelfde. (iets te lezen achterlaten voor je medereizigers)
Ik ga namelijk praktisch nooit met de taxi.
Die is beschikbaar, maar hoe je die nu vorm moet geven in een topic is me een raadsel.quote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef p_iglet het volgende:
Ik wil er ook wel 1 proberen.
112 als die nog beschikbaar is
RAOK nr 22:quote:Op maandag 6 november 2006 23:19 schreef p_iglet het volgende:
hahahah ok, om daar een leuke draai aan te geven wordt nog lastig...
dat wint iedereen van me namelijk.
mag ik een reserve?
eentje die leuker in een topic te gooien is, dan doe ik ze wel allebij.
Zoek maar wat leuks uit.
verzin je die nou zelf? of is dat echt 24..quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:01 schreef outcast_within het volgende:
be nice to an ugly person
Moeilijk uitvoerbaar inderdaad, ik heb vnl collectors itemsquote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leuk dat je mee wilt doen. Beetje een lastige heb je wel gekozen.
[i]RAOK nr 84:
Help foreign school kids learn English!
En nu proberen zoveel mogelijk boeken daar heen te krijgen.
quote:Op maandag 6 november 2006 22:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, neem jij hem over? Dan kun je hem zelf wel uit het slot halen. Of je opent een nieuwe. Dat mag natuurlijk ook.
Dit klinkt als een leuke topicreeks. Ik eet graag een hapje mee met deze en gene.quote:Op maandag 6 november 2006 23:27 schreef Sanne het volgende:
Ik wil (als het met die cake gelukt is) nog wel een RAOK als "nodig je Mod uit voor een etentje dat door jezelf is bereid."
De TT is al bekend: "Help UIO de winter door"quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit klinkt als een leuke topicreeks. Ik eet graag een hapje mee met deze en gene.
Het is mogelijk, mits rijbewijs en auto en zo.quote:Op maandag 6 november 2006 23:55 schreef timbob het volgende:
Hoi!
ik ben 24!
mag ik nummer 24?
Tenzij hij echt onmogelijk is. en geen topic over te maken is...
Gracias!quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:25 schreef Intxaurraga het volgende:
Het valt te proberen. 119, por favor.
Ik weet zeker dat als je een topic hierover opent, dat er genoeg fok!kers zijn met ideeën om je op weg te helpen. Tijdschriften voor asielzoekers is al een goed idee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:01 schreef beestjuh het volgende:
Moeilijk uitvoerbaar inderdaad, ik heb vnl collectors itemsKan wel een boel NL tijdschriften doneren aan bv asielzoekers?
Uiteraard mag dat. Het is wel een beetje een zomerse,quote:Maar dan wil ik er nog wel 1 bij doen als dat mag. 299.
Bewijzen! Bewijzen wil ik zien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:17 schreef Sjeen het volgende:
Best grappig om te constateren dat ik toch aardiger ben dan ik zelf gedacht had![]()
Een aantal 'Random Acts of Kindness' voer ik zonder er bij na te denken uit![]()
Bewijzen zal moeilijk gaan, maar ik ga het straks (als ik klaar ben met werken) in een topic gieten:quote:
Goed idee!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bewijzen zal moeilijk gaan, maar ik ga het straks (als ik klaar ben met werken) in een topic gieten:
Welke Random Acts of Kindness voer jij onbewust uit?
![]()
Hoort deze ook niet in de categorie "Eendjes voeren"? Te hard rijden lijkt me nou niet echt een goede daad, en je brengt jezelf en anderen in gevaar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Gracias!
Gelukkig hebben we vrije interpretatie en weet ik dat jij daar bijzonder goed in bent, want
RAOK nr 119:
Smile for the speed camera.
kan een beetje kostbaar worden.
Je kunt natuurlijk ook vriendelijk lachend met de juiste snelheid langs iedere flitspaal rijdenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoort deze ook niet in de categorie "Eendjes voeren"? Te hard rijden lijkt me nou niet echt een goede daad, en je brengt jezelf en anderen in gevaar.
Departak was je voor, maar laat dat je niet weerhouden gewoon ook deze RAOK uit te voeren:quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Eén van de liefste:
RAOK nr 7:
Strike up a conversation with an old man on a bench.
Als je niet durft, kun je dit nog altijd samen met iemand anders doen. Vertel in het topic dan hoe het je deed voelen en hoe de man reageerde.
Oké dan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:57 schreef MrManiak het volgende:
Ah, nou dan is het leuker om een ander nummer te nemen... doe ik het nummer.... uhm... 017 (leeftijd)
?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Mag ik nummer 53?
Over het hoofd gezien. Komt ie:quote:
Ook gemist. Sorry.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:55 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Heb je nummer 277 voor mij?
Whehehequote:Op dinsdag 7 november 2006 09:29 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
De TT is al bekend: "Help UIO de winter door"
Done, zie bijbehorende topic.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Oké dan.
[i]RAOK nr 017:
Provide entertainment!
KLIKKERDEKLIK
Oh, hey! Die komt mooi uit, want ik loop elke dag langs het bejaardentehuis hier op de hoek.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien. Komt ie:
RAOK nr 53:
Drop some flowers off at a nursing home.
Toch leuk voor de oude besjes.
Die heeft UIO in een boek staan. Je kunt dus at random een nummer noemen en dan vertelt hij je welke RAOK erbij hoortquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil wel meedoen maar ik kan nergens die nummers vinden. Help?![]()
Ik ben ze ook nog nergens online tegengekomen. Zou me een hoop typwerk schelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil wel meedoen maar ik kan nergens die nummers vinden. Help?![]()
Oh dus wie weet krijg je dan wel een hele kuttequote:Op dinsdag 7 november 2006 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heeft UIO in een boek staan. Je kunt dus at random een nummer noemen en dan vertelt hij je welke RAOK erbij hoort
Je mag wel een beetje sjoemelen met UIO hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh dus wie weet krijg je dan wel een hele kutteIk bedoel, een onbekende ineens aanspreken doe ik niet moeilijk over, maar ik ga echt niet voor een zwerver koken ofzo...
Zou je ze wel een kop koffie geven?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
maar ik ga echt niet voor een zwerver koken ofzo...
Een trap in de ballen kunnen ze krijgenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zou je ze wel een kop koffie geven?
Text, als in, sms-en?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ook gemist. Sorry.
RAOK nr 277:
Text someone goodnight.
Of goedemorgen, wat maar van toepassing is. Kun je daar een leuk topic omheen bouwen?
Fuck. Nr 158 is Feed the homeless.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:08 schreef -skippybal- het volgende:
Mooi, doe mij dan maar nummer 156!!
Ja leuk, maar ik heb geen vrieden die ziek zijn....quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fuck. Nr 158 is Feed the homeless.
RAOK nr 156:
If you know a friend is at home with a cold or the flu, drop a small 'Get Well' parcel around. But remember to keep your distance. Friends don't have to share everything.
Topic dus waarin je eerst vraagt naar wat er nu in zo'n ziekenpakket zou moeten zitten. Uiteraard kippensoep, maar wat nog meer?
Dat zou je kunnen doen, maar je kunt ook zo doen als Jeff (van nummer 158): http://www.justenoughfaith.org/background.shtmlquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:09 schreef -skippybal- het volgende:
Een trap in de ballen kunnen ze krijgen![]()
Dat komt vast wel. Dan kun je in de tussentijd een topic openen waarin je tips vraagt voor wat er in het overlevingspakket moet komen etc.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik heb geen vrieden die ziek zijn....
Yep, maar volgens mij voldoet elke soort van communicatie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:13 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Text, als in, sms-en?
En anderen stimuleren mee te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:17 schreef Ripley het volgende:
Dat komt vast wel. Dan kun je in de tussentijd een topic openen waarin je tips vraagt voor wat er in het overlevingspakket moet komen etc.
Oei.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:04 schreef Underdoggy het volgende:
Doe mij maar 160
Oké, deze is wel heel specifiek.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
Ik wilde zelf iets verzinnen maar krijg geen lekkere brainfart, 134 dan maar.
Moet ik nou met koolsla rondlopen en die dus aan iemand geven?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Oké, deze is wel heel specifiek.
RAOK nr 134:
Buy a tub of coleslaw for a Portuguese man called Rui!
I bought a tub of coleslaw for a Portuguese man called Rui. He was trying to sell me dodgy travelcards for the London Underground at the time. We started chatting, he was lovely, and I handed over the coleslaw. It was a small and somehow pointless gesture, but it was all I had, and he seemed to really appreciate it. Sometimes the smallest and most pointless gestures can mean the most, I guess.
John Foster, Surbiton
Mij benieuwen wat je daar van gaat maken.
26 had ik al eerder aangevraagd, maar die is geband, omdat eendjes voeren geen goed idee is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat leuk dit!![]()
Een aantal doe ik uit mezelf al maar ik vind het ook wel leuk om er een in opdracht te doen.
Ik wil graag nummer 26 als die nog vrij is en mijnwil ook wel meedoen met nummer 13 of 130.
![]()
Ik weet zeker dat jij er iets van kan maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:20 schreef jogy het volgende:
Moet ik nou met koolsla rondlopen en die dus aan iemand geven?. Ik verzin wel wat, hoe dan ook een groente aan iemand geven die ik toevallig tegenkom op straat. Portugees kan ik niet beloven en de naam ook niet
.
Je hebt nog zo'n voetballer uit dat land met die welbekende valziekte. Rui Costa of zo?quote:Of ik ga op internet zoeken naar een adres van ene Rui in Portugal en stuur het via de post. Zal hij leuk vinden.
Jogy, waarom zoek je online geen portugeze Rui op en stuur je die ene bakje koolsla met een uitleg over de RAOK's? Ik ben benieuwd wat voor reactie je dan krijgtquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij er iets van kan maken.
[..]
Je hebt nog zo'n voetballer uit dat land met die welbekende valziekte. Rui Costa of zo?
Ik zal mijn lichtelijke mensenvrees maar moeten overwinnen jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij er iets van kan maken.
Goeie tipquote:[..]
Je hebt nog zo'n voetballer uit dat land met die welbekende valziekte. Rui Costa of zo?
Was wel een plan ja. Of voor een bushalte gaan staan en iedereen een wortel gevenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jogy, waarom zoek je online geen portugeze Rui op en stuur je die ene bakje koolsla met een uitleg over de RAOK's? Ik ben benieuwd wat voor reactie je dan krijgt
Ik zit het net te lezen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
26 had ik al eerder aangevraagd, maar die is geband, omdat eendjes voeren geen goed idee is.
13 wordt al door Isabeau gedaan (zie post onder de OP).quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat leuk dit!![]()
Een aantal doe ik uit mezelf al maar ik vind het ook wel leuk om er een in opdracht te doen.
Ik wil graag nummer 26 als die nog vrij is en mijnwil ook wel meedoen met nummer 13 of 130.
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:16 schreef Isabeau het volgende:
"Feed the ducks" is helemaal geen act of kindness, maar het begin van wrede verkrachtingen
Eendjes moeten zelf naar voedsel zoeken, als ze dat niet hoeven omdat ze volgepropt worden met brood gaan ze zich vervelen en vrouwtjeseenden verkrachten. Niet zelf verzonnen en geen grapje![]()
Dan mag je naar dit soort zielige beeldjes gaan kijken: http://www.youtube.com/watch?v=o36Fdc1cF-8 en http://www.youtube.com/watch?v=YTVT4HVTJ9U
[afbeelding]
Ik had nummer 26 al veranderd in 57, als die nog vrij is tenminste.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
13 wordt al door Isabeau gedaan (zie post onder de OP).
RAOK nr 130:
Help a bellboy.
Ik weet niet hoe vaak je in hotels verblijft, dus deze zou wel eens lastig kunnen zijn.
RAOK nr 26 gaat over het voeden van eenden, maar dat heeft kennelijk negatieve gevolgen voor die beesten. Je zou een topic kunnen starten om de voederpraktijk te stoppen.
Jij gaat met een zak appeljes door de kantorenbuurt van jouw woonplaats, want:quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had nummer 26 al veranderd in 57, als die nog vrij is tenminste.![]()
Nummer 30 staat ook al bij iemand. Misschien is het leuker om samen nr 57 te doen? Iemand moet toch foto's nemen van die bewakers.quote:Nummer 130 wordt heel lastig, is 30 nog vrij?
Die is wel leuk, ik moet alleen even kijken waar ik hier in de buurt een security guard ga vinden maar ik neem aan dat de wijkagent, de stadswacht, of de portier van het ziekenhuis ook wel goed zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij gaat met een zak appeljes door de kantorenbuurt van jouw woonplaats, want:
RAOK nr 57:
Give an apple to a bored security guard!
[..]
Nummer 30 staat ook al bij iemand. Misschien is het leuker om samen nr 57 te doen? Iemand moet toch foto's nemen van die bewakers.
Nope:quote:
Diverse mensen zijn al bezig. Kijk maar in de topics in dit forum.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:12 schreef MaJo het volgende:
Is er nog niemand die zijn ROAK heeft uitgevoerd overigens? Ben wel benieuwd namelijk
Ik zie hetquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Diverse mensen zijn al bezig. Kijk maar in de topics in dit forum.
Bij elk groot kantoor zit wel een bewaker of anders een receptionist. Maar waar jij mee aankomt zijn ook goede alternatieven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Die is wel leuk, ik moet alleen even kijken waar ik hier in de buurt een security guard ga vinden maar ik neem aan dat de wijkagent, de stadswacht, of de portier van het ziekenhuis ook wel goed zijn.![]()
En we gaan hem inderdaad maar samen doen.
Is vrij en makkelijk uitvoerbaar:quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:13 schreef MaJo het volgende:
#177 dan?
Oh coolquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is vrij en makkelijk uitvoerbaar:
RAOK nr 177:
Buy a pizza and hand it out on the street.
Maar zelf bakken mag natuurlijk ook.
Ik maak de foto's welquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh coolAlleen qua bewijs redelijk lastig, moet ik iemand meenemen om foto's te maken. Maar komt goed
Wat een topper, leggen we de grens op laten we zeggen 1,90?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Oei.
RAOK nr 160:
Compliment a large woman.
Ik kijk nu al uit naar dit topic.
Dealquote:
Large houdt in dit geval niet alleen groot qua lengte in, Underdoggy.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:40 schreef Underdoggy het volgende:
Wat een topper, leggen we de grens op laten we zeggen 1,90?
190 kilo dan maarquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Large houdt in dit geval niet alleen groot qua lengte in, Underdoggy.
Da's goed. Aangezien UIO even een leven is leiden, neem ik even de honneurs waar (ik heb het boekje ook).quote:
Dat wordt een ode aan de volle vrouw.quote:
Natuurlijk mag dat:quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:37 schreef moelan0e het volgende:
Mag ik nummer 225?
RAOK 225:quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:37 schreef moelan0e het volgende:
Mag ik nummer 225?
Natuurlijk mag dat ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:46 schreef moelan0e het volgende:
mogen het ook paraplu's zijn op een regenachtige dag?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:46 schreef Ripley het volgende:
RAOK 225:
On a sunny day, give somebody a spare set of shades
Ja, dat is nr 132. Maar die is wel heel extreem:quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:52 schreef Geartsjuh het volgende:
Is 132 nog vrij?
Ik heb geen autoquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, dat is nr 132. Maar die is wel heel extreem:
RAOK nr 132:
Donate your knackered old car to charity.
Als je wil ruilen mag dat natuurlijk.
Speelgoedautootjes die je aan stichtingen als Jantje Beton kan geven misschien? Van jou, of je broer(tje)(s), je neefjes, etc?quote:
Kan natuurlijk ook.quote:305 dan?
Mwoah, ik heb niet zoveel speelgoedautootjes. Is misschien niet zo handig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Speelgoedautootjes die je aan stichtingen als Jantje Beton kan geven misschien? Van jou, of je broer(tje)(s), je neefjes, etc?
[..]
Die is wel koel!quote:RAOK nr 305:
Pay for someone's laundry.
Muntjes bij een wasserette alvast in de machine doen.
Natuurlijk mag dat ook. De was van een vreemdeling, of van een bekende?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Mwoah, ik heb niet zoveel speelgoedautootjes. Is misschien niet zo handig.
Die is wel koel!
Mag ik dan ook gewoon de was voor iemand doen ipv ervoor te betalen? Vind ik leuker eigenlijk.
Het liefst van een vreemdeling natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat ook. De was van een vreemdeling, of van een bekende?
Een gevaarlijke, want men kan je zomaar irritant gaan vinden:quote:
Hmm...interessant, ben normaal niet iemand die een gesprek begint met minder bekenden, wel een leuke opdracht dus.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een gevaarlijke, want men kan je zomaar irritant gaan vinden:
RAOK nr 168:
Ask someone more questions than you answer.
Op een gezonde wijze interesse tonen in je medemens dus. Maar dan ook bij mensen waar je normaliter geen gesprekken mee voert. Ben benieuwd naar hoe je dit gaat vormgeven in een topic.
RAOK 86:quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
86 graag, als die nog niet vergeven is.
Hee, in CP heb je speciale kaartjes in het huis liggen om een medewerker in het zonnetje te zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
RAOK 86:
When you're in a hotel and you get one of those 'How was the service?' cards, fill it out. Try and remember one of the staff's name and praise them to the heavens.
RAOK 123:quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hmm, da's minder. De volgende keer dat ik in een hotel of iets wat daarop lijkt kom, kan nog wel een jaartje duren.
123 anders?.
Cool! Ik ga m'n best doen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
RAOK 123:
CONGRATULATE A STRANGER.
I was walking down my street the other day, when I noticed there was a banner on someone's frobnt door saying IT'S A BABY BOY. It appeared they'd just had a child. So I popped off, bought some flowers and left them on the stranger's doorstep. The next day, when I walked past, I saw that they'd put them in the window, which made me smile all day...
Een leuke BlaatschaaP!
He verdorie!quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is mogelijk, mits rijbewijs en auto en zo.
RAOK nr 24:
If you're driving, let someone in ahead of you.
In je topic kun je dan middels statistieken laten zien hoeveel langer je onderweg bent en hoeveel mensen je hebt voorgelaten. Of zo.
Roep maar een reservegetal.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:33 schreef timbob het volgende:
He verdorie!
ik heb geen rijbewijs!
en ook geen auto. maar das dan wel logisch...
5 en 6 zijn nog niet besproken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef uniekhoorn het volgende:
8? Of een getal onder de 10 die nog niet is geweest
Yeah, voor een kindervrije zoals ikquote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
5 en 6 zijn nog niet besproken.
Speciaal voor jou nummer 5
RAOK nr 5:
Buy a packet of cigars, and leave it at the reception desk of a maternity ward for all the new fathers.
Sigaren voor de papa's dus.![]()
Ik wil dit wat vrij interpreteren. Ik ga Fok!kers kerstkaarten sturen. Ik heb al wat adressen verzameld en dat moeten er meer worden. Het is nu wat te vroeg om eem topic te openen erover vind ik, dat komt tegen sinterklaas wel denk ik. Saillaint detail; ik stuur nooit kerstkaarten.quote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Reservegetal 21 wordt het dus.
RAOK nr 21:
Send a postcard to someone you hardly know.
Lijkt een beetje op mijn nummer 333.
Die is voor jou!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:15 schreef outcast_within het volgende:
ah werkt dat zo dus aha 83zeker al vergeven?
Impossible! gister in de menza nog om extra aardappelen gevraagd. Ik HOU VAN ETENquote:Op woensdag 8 november 2006 13:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die is voor jou!
RAOK nr 83:
Share your meal!
If you can't finish your meal (at a restaurant, or at home), pop the rest in a box and hand it to someone who needs it. I did, and it was a lovely feeling.
Ella, Chester
Kliekjes voor zwervers en zo.![]()
Maak een grote pan pasta en doe de restjes in een tupperwarebakje en geef aan een zwerverquote:Op woensdag 8 november 2006 13:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Impossible! gister in de menza nog om extra aardappelen gevraagd. Ik HOU VAN ETENen nu moet ik het gaan delen?
Lust je een boterham vraag ik wel eens op het werk. Zeggen ze ja!
Ok ok. I'll share my food. Maar ik denk niet dat ik er een goed gevoel van krijg.
Ff denken hoe aan te pakken....
Kun je zeventien reserveren voor als ik 83 af heb?
Weet je wat zo'n bakje kostquote:Op woensdag 8 november 2006 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maak een grote pan pasta en doe de restjes in een tupperwarebakje en geef aan een zwerver
17 is al vergeven.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:48 schreef outcast_within het volgende:
Impossible! gister in de menza nog om extra aardappelen gevraagd. Ik HOU VAN ETENen nu moet ik het gaan delen?
Lust je een boterham vraag ik wel eens op het werk. Zeggen ze ja!
Ok ok. I'll share my food. Maar ik denk niet dat ik er een goed gevoel van krijg.
Ff denken hoe aan te pakken....
Kun je zeventien reserveren voor als ik 83 af heb?
iiiiii don't think so timquote:Op woensdag 8 november 2006 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
17 is al vergeven.
Probeer 83 over een lange periode uit te voeren.![]()
Die is leuk jaquote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef lienelien het volgende:
en 101 dan? daar wil ik je wel mee helpen
Is nog vrij.quote:
Hoezo? Daar kun je een hele leuke fotoreportage van maken. En gesprekken aanknopen met de ontvangers.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:28 schreef MaJo het volgende:
Ik zit toch een beetje met mijn RAOK in mijn maag#177 heb ik. Op zich wel uitvoerboer maar lastig om te zetten in een topic. Mag ik hem inruilen voor een andere? Is #188 nog vrij?
Die is inderdaad stom jaquote:Op woensdag 8 november 2006 16:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoezo? Daar kun je een hele leuke fotoreportage van maken. En gesprekken aanknopen met de ontvangers.
188 is nog vrij, maar niet echt leuk.
RAOK nr 188:
Tell your dentist you'd like teeth like his.
Ik heb vrijdag een vrije dag, dus dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is nog vrij.
RAOK nr 25:
If you see an old person struggling in a supermarket, help them do their shopping.
Reya en de bejaardenhulpbrigade dus.
Je kan het allicht proberen.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:52 schreef moelan0e het volgende:
Binnenkort moet ik naar de tandarts en dan zal ik 188 eens uitvoeren. Zal ik een foto maken van zijn tanden?
Natuurlijk mag dat.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef keijz het volgende:
Mag ik nummer 55?
Regelen we Tim!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:25 schreef timbob het volgende:
nou
geboortejaar 82 is ook al weg.
dan maar verjaardag 19 mei
nummer 195 graag!
64 was nog niet geclaimd, dus die is voor jou.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:00 schreef melonovy het volgende:
Ik wil wel 64 doen, reservegetal 28
Tof!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:38 schreef melonovy het volgende:
Gaat goed komen, ik kom er snel mee terug in LEF!
Ja, maar laat je dat er niet van weer houden een oudleraar een bedankje te sturen!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:11 schreef Biancavia het volgende:
Is nummer 22 al vergeven?
Oei, daar zal ik toch eens even over na moeten denken.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar laat je dat er niet van weer houden een oudleraar een bedankje te sturen!
edit
Random Acts Of Kindness; aanvraag en verdeeltopic daar staat ie
Dit hele forum, Hik. Moet je eens zien wat al die mensen aan het doen zijn om het een beetje aangenamer te maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:03 schreef Hik het volgende:
Wat onwijs leuk, dit topic.
Is nummer 49 nog vrij?
RAOK 21:quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:52 schreef Scorpie het volgende:
Hm, is 21 al vergeven?
RAOK 38:quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef TomatensapBiertje het volgende:
ennuh, nummertje 38?
I can do thatquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
RAOK 21:
Send a postcard to someone you hardly know
Een mooie beschrijving van Hik is nooit weg.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:40 schreef Hik het volgende:
Ik was al aan het kijken. Ik heb zelfs last van Random acts of werkontwijkend gedrag omdat ik zoveel zit te lezen!![]()
Ik ga eens kijken naar de chocolademelk! Leuke opdracht, en niet al te moeilijk, want ik koop geregeld cola en ijsjes (in de zomer) of koffie en chocoladeletters (winter) voor kleumende straatkrantverkopers. Probleem is wel dat ik er geen foto van nemen kan, maar mooi beschrijven is ook toegestaan hoop ik?
22 wel, maar dan kan jij hem natuurlijk ook doen hoor:quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:16 schreef Sitethief het volgende:
20 of 22 al vergeven?
Ik zou 20 wel willen doen maar ik mag niet van de bloedbank,quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
22 wel, maar dan kan jij hem natuurlijk ook doen hoor:
RAOK 22:
Write to an old teacher and say thanks
RAOK 20:
Today, give blood. Seriously, do it.
Tof! Al meerdere users doen dat, maar dat geeft helemaal niks. Plaats in het topic ook de tekst van de brief (en eventueel van het antwoord) zodat andere fokkers kunnen zien wat je bereikt hebt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:34 schreef Sitethief het volgende:
Ik zou 20 wel willen doen maar ik mag niet van de bloedbank,.
Dus word het 22,.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef UIO_AMS het volgende:
RAOK nr 16:
Teach some policemen to skip.
In het boekje staan een paar agenten touwtje te springen.
Ik heb er nog geen topic over gezien en sowieso mogen meerdere mensen een RAOK uitvoeren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:19 schreef Oversight het volgende:
Shit, hij was al weggegeven....
Maar als ie nog niet is gedaan zal ik m houden...
Kijk. Daar draait het om.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:20 schreef Mirage het volgende:
Ik vind dit een waanzinnige actie![]()
(heb zelf zoiets een paar jaar geleden al gedaan bij iemand waarvan ik vond dat die gewoon eens wat vriendelijks verdiende grappig genoeg is het mij ook al eens overkomen. Voltijd HBO opleiding, een baby, 19 jaar oud, werk ernaast om en de oppas en het collegegeld te kunnen betalen... drukte van jewelste en net toen ik in een periode zat dat ik het allemaal wat zwaarder zag werd er opeens een mega, echt gigantisch, bos rozen bij mij bezorgd..iets als "zomaar omdat je het af en toe gewoon verdiend en iedereen het wel eens nodig heeft" stond op het kaartje. Geen afzender. Bleek een medestudent te zijn.)
Het is niet de meest spannende, die heeft OS al, maar wel makkelijk uitvoerbaar:quote:een nummer.... 286
ow, maar daar kan ik wel wat meequote:Op zaterdag 11 november 2006 10:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kijk. Daar draait het om.
[..]
Het is niet de meest spannende, die heeft OS al, maar wel makkelijk uitvoerbaar:
RAOK nr 286:
Tidy the office kitchen.
Toch leuk voor de schoonmaakploeg.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:14 schreef melonovy het volgende:
Mirage, even offtopic, maar je post viel me op, op 11 11 om 11:11 uur
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Regelen we Tim!
RAOK nr 195:
If you see an incredibly cheap flight, buy it, and offer it to one of your friends.
Nu weet ik toevallig dat er in het subforum Travel een aantal users zit, die je zonder problemen kunnen helpen aan de goedkoopste vluchten die er op de markt te vinden zijn. Bijvoorbeeld 's ochtends naar Londen en 's avonds weer terug.
quote:
Natuurlijk mag jij dat. Weet je wat, ik geef je gewoon nummer 61. Kost hooguit een paar postzegels:quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:24 schreef timbob het volgende:
oh jeetje
ik heb echt 0 geld. sterker nog. ik sta al rood!
ik kies ze ook wel uit he
mag ik nòg een andere proberen?
Ik heb pas een nieuwe gekocht, dus ook nog een oude over.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik blader zoveel door het boekje dat ze me nu allemaal wel bekend voorkomen.
Zal als ik tijd heb de lijst met verdeelde RAOK bijwerken.![]()
RAOK nr 32:
Give your old watch to someone who doesn't have one.
Het is niet echt een RAOK die je eindeloos kunt blijven herhalen, tenzij je constant nieuwe horloges koopt.
Jaa!quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij dat. Weet je wat, ik geef je gewoon nummer 61. Kost hooguit een paar postzegels:
RAOK nr 61:
Win something for someone!
Enter someone else's name into a competition. I did it and my neighbour won a mug!
Paul Jacobs, Cardiff.
Stuur een paar puzzeloplossingen in op naam van je moeder / zusje / oudtante / neef / wie dan ook en kijk wat er gebeurt.![]()
Ik ben ook benieuwd. Voornamelijk naat de vrije interpretatie van deze:quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:35 schreef detulp050 het volgende:
Mag ik eens nummer 279 proberen?
Ben erg benieuwd
Open alvast het topic zodat men mee kan denken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:43 schreef Talitha het volgende:
Ik heb pas een nieuwe gekocht, dus ook nog een oude over.![]()
Maar hoe vind je nu iemand die geen horloge heeft en er wel één wil hebben?![]()
Hier ga ik eens goed over nadenken.![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb pas een nieuwe gekocht, dus ook nog een oude over.![]()
Maar hoe vind je nu iemand die geen horloge heeft en er wel één wil hebben?![]()
Hier ga ik eens goed over nadenken.![]()
Vreemd genoeg is nr 19 al ingenomen door Yvonne.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Is nummer 19 nog vrij, zoja wil ik die wel... Zo niet geef me dan maar een willekeurige, het dichtstbij 19
Ik zou een aantal vrienden kunnen vragen om hun gratis zakje shampoo dat in zoveel tijdschriften zit op te sturen naar een onbekend iemand, misschien een daklozencentrum ofzo hier om de hoek. Hmmmm, interessantquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Voornamelijk naat de vrije interpretatie van deze:
RAOK nr 279:
Keep your complimentary bag of aeroplane peanuts and give them to a stranger.
Als voorbeeld van de geheel vrije interpretatie staat er een stuk naast van Danny Wallace zelf:
I used to be under the impression that in Britain it was illegal to talk to someone else while sitting on the train, but one day someone started talking to me. We chatted for a while, and eventually got onto the subject of the lady's grandfather, who apparently liked peanuts. Feeling a little cheeky and in the mood for a RAOK, I persuaded the lady to give me her granddad's address. She did, and when I got of the train I e-mailed loads of people whose addresses I had on me. And over the course of the next three or four days, that old man received, anonymously, in the post, from all over the UK, about 80 packets of peanuts. I hope it made his day, because it certainly made mine.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
aan iemand die altijd te laat is vragen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |