Dat ik nou net deze kreeg... mogen jullie gokken wat ik gisteren met een paar klasgenoten in de bus heb gedaan; poker!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Oké dan.
RAOK nr 017:
Provide entertainment!
I was in the pub one afternoon and noticed a group of old men sitting around a table in the corner. They seemed to be having a nice time, swapping stories and sipping at their pints. But I thought they could have a nicer time. So I popped out, bought a pack of cards, and gave them to the old fellas. When I came back 2 hours later they were still playing, and having loads of fun. They bought me a pint as a thank you! I felt like I'd made a load of old mates!
Rob Thomas, Swansea
Heb je nog wat speelkaarten liggen? (Zorg wel voor complete sets!)
Oeps, sorryquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed begin. Nu nog een groepje oude mannen vinden en hen je kaarten geven zodat zij zich kunnen vermaken.
tevens TT gecorrigeerd, het is RAOK
Het is vrij interpreteerbaar hč.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:36 schreef MrManiak het volgende:
Oeps, sorry
Mmmh, waar is die foto nou?
Oke, vraagje; wat vind jij onder "oude mannen" tellen? Is 47 ook goed?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:21 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dat ik nou net deze kreeg... mogen jullie gokken wat ik gisteren met een paar klasgenoten in de bus heb gedaan; poker!!!
http://xs.to/xs.php?h=xs108&d=06452&f=In-de-bus.jpg
quote:Op zondag 12 november 2006 14:00 schreef MrManiak het volgende:
Ja, sorry...
Bluegh, ik kan nergens oude mannen vinden... ik heb ook niet erg veel zin om naar het bejaardentehuis te agan, eerlijk gezegd.
Mijn vader is 47, telt dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |