quote:Ze zijn leuk een duo, ze hebben meegedaan aan X-FACTOR, waar zij een leuk resultaat hebben gehaald
*aanzetquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:00 schreef Silenus het volgende:
Nu bij RTL Boulevard!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Silenus het volgende:
Uit het gastenboek:
He Rieksie. Super toch zo'n gastenboek.
--------------------------------------------------------------------------------
Reactie :
Alleen jammer dat ze hem zelf niet hadden geregistreerd en nu een volkomen vreemde (ik dus) alle mogelijkheden ermee heeft.
![]()
Zie ook al die hits, alleen vandaag al.. hiervoor hebben ze vast in totaal 5 pageviews gehad, en sinds zaterdag een paar miljoen! Ik zeg: zet er een bannertje op en je hoeft nooit meer te zingen (voor iedereen maar beter denk ik zo)quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:40 schreef Qwea het volgende:
http://www.duoroefenmarian.tk/
oeh oeh het gastenboek is open!
Ik zal je zo even unlocken.quote:
quote:marian 07-11-06 19:12:11
Wat gemeen om onze website te haken. We gaan de politie bellen een aangifte doen dit kan natuurlijk niet denk maar niet dat die hakker hiermee weg komt.
Ik ga julli voor het gerecht slepen. juli horen nog van mijn advocaat ook de mensen die hier onaardig reageren.
waaaaaaaquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:10 schreef renault5.nl het volgende:
[..]
Ik zal je zo even unlocken.
En jep ik ben degene die het gastenboek heeft gemaakt
word nog leuk dan, ik maak een gastenboek aan en hun linken ongevraagd naar mijn gastenboek denk dat ik hun aanklaagquote:
Vast nepquote:
Waar staat dat??quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef wokje het volgende:
[..]
Zie ook al die hits, alleen vandaag al.. hiervoor hebben ze vast in totaal 5 pageviews gehad, en sinds zaterdag een paar miljoen! Ik zeg: zet er een bannertje op en je hoeft nooit meer te zingen (voor iedereen maar beter denk ik zo)
nou ja eeh.. alle posts in het gastenboek daar zijn van vandaag... ik denk dat ze dat vorige week niet hadden kunnen dromenquote:
Als FOK geintereseerd is zet ik hun logo wel boven het gastenboek hoor kost ze 100 eurquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef wokje het volgende:
[..]
Zie ook al die hits, alleen vandaag al.. hiervoor hebben ze vast in totaal 5 pageviews gehad, en sinds zaterdag een paar miljoen! Ik zeg: zet er een bannertje op en je hoeft nooit meer te zingen (voor iedereen maar beter denk ik zo)
Hmm gelukkig heb ik een (zeer welgemeendquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:13 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |