Als jij nou niet snel een peer eind aan de kant peert dan peer ik m'n peer tegen je peer, dat is niet perig meer. En peer nou maar een peer eind op met je peer, peer, voordat ik hem in elkaar peer!quote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef Xilantof het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het wel eens gebruik ja.
zeg, zeg... een beetje vriendelijk tegen me peren mag ook wel!quote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nou niet snel een peer eind aan de kant peert dan peer ik m'n peer tegen je peer, dat is niet perig meer. En peer nou maar een peer eind op met je peer, peer, voordat ik hem in elkaar peer!
Ik lus geen peren.quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef jors het volgende:
is wel grappig om af en toe dat woord af te stoffen en weer in de mond te nemen
Niet.quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef jors het volgende:
is wel grappig om af en toe dat woord af te stoffen en weer in de mond te nemen
Stoofperen zijn dan wel weer lekker!quote:
houdoequote:Op dinsdag 7 november 2006 09:44 schreef dubidub het volgende:
Nee, die brabanders. Ik ben door, houdoe
quote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zeg het ook altijd. Omdat ik zo'n hippe, taalbewuste jongeman ben natuurlijk.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
Weet je wát je zou moeten doen hè? Iedereen die dat woord als werkwoord gebruikt, drie peren in zijn bek stouwen. Allemaal tegelijk! En een schilmesje erachteraan!
Tof!quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
Weet je wát je zou moeten doen hè? Iedereen die dat woord als werkwoord gebruikt, drie peren in zijn bek stouwen. Allemaal tegelijk! En een schilmesje erachteraan!
Weet ik veel, dan is je frustratie in ieder geval geuit.quote:
klopt trouwensquote:Op maandag 6 november 2006 18:52 schreef Borkydude het volgende:
Als je stijl hebt zeg je: Ik boek 'em.
Toffe naam voor een hondquote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef baquelappe het volgende:
Mijn hond heet Peer
Och ja inderdaadquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat is het zelfst. naamwoord.
Niet het werkwoord.
Doe rustig aan, eet er ook gerust een peer bij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:51 schreef BttD het volgende:
[..]
Och ja inderdaad![]()
Even een bakkie koffienog niet wakker genoeg
Ik kets 'm derinquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:08 schreef Relneger18 het volgende:
ketsen is veel beter.
Ik kets me naar huis of ik kets em naar huis
Neu, ze is meer een appel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:09 schreef IBAZ het volgende:
Was die peervormig?
Als je het echt wil doen zeg je rond een uur of 5 tegen je collega'squote:Op dinsdag 7 november 2006 09:44 schreef dubidub het volgende:
Nee, die brabanders. Ik ben door, houdoe
Was daar zo vreemd aan dan :S ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Een klasgenootje zei eens: "Ik zal oe ns op oewen appel peren"![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |