Ramses Shaffyquote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef cerror het volgende:
We zullen doorgaan was toch een liedje van zo'n oude knar die nu al dood is?
Dankuquote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Mokster het volgende:
Kort maar krachtig! Net als BeF.
Amen m'neer, a-men.quote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Doorgaan
Ik had me voorgenomen door de week niet te drinken deze week. Maar weet je wat ik dacht
Ik dacht bij mezelf, waarom zou ik niets drinken door de weekIk dacht bij mezelf...' Ik ben toch niet een jehova".
Dus wat deed ikIk liep naar de supermarkt en heb alsnog bier gekocht
Mijn avond komt alsnog goed. Het voornemen om door de week geen bier te drinken voelde al rottig aan. Zulke voornemens kun je maar beter niet maken ook. Je wordt er diep ongelukkig van.
En zó hoort het! Jehova's zijn eng.quote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Doorgaan
Ik had me voorgenomen door de week niet te drinken deze week. Maar weet je wat ik dacht
Ik dacht bij mezelf, waarom zou ik niets drinken door de weekIk dacht bij mezelf...' Ik ben toch niet een jehova".
Mijn avond komt alsnog goed. Het voornemen om door de week geen bier te drinken voelde al rottig aan. Zulke voornemens kun je maar beter niet maken ook. Je wordt er diep ongelukkig van.
André Hazes leefde ook nog voordat ie doodging !quote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ramses Shaffy
*klik*
volgens mij leefde hij nog.
Sommige voornemens kunnen slecht zijnquote:
Het is ook nog geen tijd voor voornemens.quote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Doorgaan
Ja maar dat doet iedereenquote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
André Hazes leefde ook nog voordat ie doodging !![]()
Willen ze ook al geen cadeaus voor hun verjaardag???quote:Op maandag 6 november 2006 18:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En zó hoort het! Jehova's zijn eng.
Hoe kan je nou géén cadeautjes willen voor je verjaardag.
Goede voornemens zijn slechte voornemens.quote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Sommige voornemens kunnen slecht zijn
Ik maak ook liever geen goede voornemens. En zo goed is het voornemen niet om niet te drinken. Dat zijn eerder slechte voornemens
Dus ik hef het glas op het bier. Het bier op maandag en het bier op vrijdag, het bier op zondag en het bier op dinsdag.
Een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Mútsquote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Oh, hij zat dícht.
Niet iedereen.quote:
"Iets groter".quote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef cerror het volgende:
Goede voornemens zijn slechte voornemens.
Hitler's voornemen om de wereld te zuiveren van Joden was er ook zo'n 1.
Iets groter kaliber geef ik toe, maar de strekking is duidelijck njet?
Haal dan bier, net als ik zometeen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
Welk een drama. Ik heb geen bier.
Dan maar rosé!quote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
Welk een drama. Ik heb geen bier.
Inderdaadquote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is ook nog geen tijd voor voornemens.
Dat duurt nog een maand of twee.
En ook dán zijn het slechts voornemens.
Die, zoals het alle goede voornemens betaamt, nooit ten uitvoer worden gebracht.
Waar gaat het heenquote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
Ik ben even weg en we behandelen alweer het onderwerp Rita Verdonk.
Je hebt 'r ook die zien er uit als een dooiequote:Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou, je hebt 'r die leven als een dooie![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Goede voornemens zijn slechte voornemens.
Hitler's voornemen om de wereld te zuiveren van Joden was er ook zo'n 1.
Iets groter kaliber geef ik toe, maar de strekking is duidelijck njet?
P-sies. Leef een vrolijk leven onder genot van veel drank en drugs. Neuk jezelf zeven slagen in de rondte. En sterf als een gelukkig mensch.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad
Vorige keer met oud op nieuw had ik naar de staatsloterij show gekeken. Toen vroegen de presentatoren aan elkaar wat hun goede voornemens waren.
Schreeuwden ze keihard.
" GEEN GOEDE VOORNEMENS!!!!! Helemaal geen goede voornemens"
Tis ook de grootste onzin met die goede voornemens. Leef gewoon met het volste genot, krijg je steken in je lever dan doe je gewoon een paar flessen minder per dag drinken
quote:Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je hebt 'r ook die zien er uit als een dooie!
Jah, even op het kerkhof pissen, om je domein af te bakenen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef cerror het volgende:
Begin elke dag met het pissen over een graf.
Dat word m'n nieuwe motto. Denk ik.
En zelfs dan kun je 120 jaar oud worden, omdat je geen zorgen hebt in je bestaan.quote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies. Leef een vrolijk leven onder genot van veel drank en drugs. Neuk jezelf zeven slagen in de rondte. En sterf als een gelukkig mensch.
Mijn schuld. Excuus.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Bizznitch het volgende:
Waar gaat het heen. Je mag nooit meer weg
.
Dat is slecht voor mijn lijn, bier. En leven ook.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Haal dan bier, net als ik zometeen.
Brandnetels houden niet van urine, zal ze leren die brandnetels!quote:Op maandag 6 november 2006 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah, even op het kerkhof pissen, om je domein af te bakenen.
En daarna als een zotte necrofiel elk lichaam opgraven en de onverteerde resten keihard neuken.quote:Op maandag 6 november 2006 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah, even op het kerkhof pissen, om je domein af te bakenen.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
En daarna als een zotte necrofiel elk lichaam opgraven en de onverteerde resten keihard neuken.
Of een kampvuur maken, gitaar mee, bossen bloemen jatten en daar een bloemenkrans van maken, de lijken in een kring rond het kampvuur zetten en gezellig Kumbaya zingen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Of je zoekt lichamen uit die 2 maanden onder de grond liggen en gaat spare-ribbs eten
Neem je een barbecue mee en ga je barbecuen op het kerkhof. Natuurlijk ook de nodige vaten bier. Genoeg vlees daar, je kunt daar een groot wreet-festijn bouwen.
Ze voelen er toch niets van, het zijn slechts kadavers. Als een paar dood gaat eten we toch ook paardenvlees?
Vaker over brandnetels pissen dus, gaat daarvan het brand weg?quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Brandnetels houden niet van urine, zal ze leren die brandnetels!
Zomaar iemands graf besmeuren met hun aanwezigheid.
Ik kies voor dit planquote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of een kampvuur maken, gitaar mee, bossen bloemen jatten en daar een bloemenkrans van maken, de lijken in een kring rond het kampvuur zetten en gezellig Kumbaya zingen..
Paardenbloem melkquote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vaker over brandnetels pissen dus, gaat daarvan het brand weg?
quote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of een kampvuur maken, gitaar mee, bossen bloemen jatten en daar een bloemenkrans van maken, de lijken in een kring rond het kampvuur zetten en gezellig Kumbaya zingen..
Vraag jij je ook altijd af waar de Brand fabriek al die netels laat?quote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vaker over brandnetels pissen dus, gaat daarvan het brand weg?
Ik drink dus altijd brand-bier. Brand-bier is mijn bier dus. Wie weet kan ik met mijn pis de brandnetels verbranden. Dat ik eens 3 kratten brand moet drinken en kijken hoe heet mijn pis gaat zijn.
Die stoppen ze in het bierquote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vraag jij je ook altijd af waar de Brand fabriek al die netels laat?
Jamaar, ze verkopen de bránd... Dan hou je de nétel toch overquote:Op maandag 6 november 2006 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die stoppen ze in het bier
Vandaar die sterke smaak dat aan het bier zit. Brand is mijn favourite bier omdat er veel smaak aanzit. Alfa bier dat proef je amper.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jamaar, ze verkopen de bránd... Dan hou je de nétel toch over
Het is een complot!quote:Op maandag 6 november 2006 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nu vat ik hem
De netels wat doen ze dan met de netels?
Stoppen ze die in ketels?
Alles is een complotquote:
welke nota????quote:Op maandag 6 november 2006 18:27 schreef Mokster het volgende:
Ha! Rita heeft mijn nota getekend en akkoord bevonden zónder op- of aanmerkingen.
Mij adoreren mag.![]()
het nadeel van bier is dan wel weer dat mensen met teveel bier op nog wel eens rare complot theorien verzinnenquote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles is een complot
Maar omdat alles een complot is wil dat niet zeggen dat je daar zomaar mee moet leven. Alles is verbonden aan elkaar maar het is onzin. Ik ben de hele dag bezig met complot-theorien dus. Ook alles uit het verband trekken maar dat doe ik op andere plekken op fok. Het zit aan elkaar vast gelijmd als het ware. Het zit ook in elkaar geweven. Het is een groot web.
Maar het gaat over bier
Als je denkt dat brand bier in het complot zit alleen dan moet je eens weten wat er allemaal in het grote complot zit.
Mensen zitten ook in het complot, maar dat is omdat we slachtoffer zijn. Daarom is bier gemaakt, om ons niet zo zwaar te laten leiden, zodat we sneller onze zorgen kunnen vergeten ook.
Maar een delerium gaat dan wel erg verquote:Op maandag 6 november 2006 19:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
het nadeel van bier is dan wel weer dat mensen met teveel bier op nog wel eens rare complot theorien verzinnen
http://www.dailymotion.co(...)-of-the-urinal-deucequote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles is een complot
Maar omdat alles een complot is wil dat niet zeggen dat je daar zomaar mee moet leven. Alles is verbonden aan elkaar maar het is onzin. Ik ben de hele dag bezig met complot-theorien dus. Ook alles uit het verband trekken maar dat doe ik op andere plekken op fok. Het zit aan elkaar vast gelijmd als het ware. Het zit ook in elkaar geweven. Het is een groot web.
Geweldige seriequote:Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)-of-the-urinal-deuce
Prachtig!
Wél hequote:Op maandag 6 november 2006 19:23 schreef Misstique het volgende:
Wat een euhm.. bijzondere aflevering van BeF.
mooi tochquote:Op maandag 6 november 2006 19:23 schreef Misstique het volgende:
Wat een euhm.. bijzondere aflevering van BeF.
En je bent al zo skinnyquote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is slecht voor mijn lijn, bier. En leven ook.
Deze aflevering in het speciaal joh!quote:Op maandag 6 november 2006 19:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb slechts 2 seizoenen gezien en dan ben ik bevoorrecht in principe Ik ga ze zeker allemaal nog kijken,
Wie niet?quote:Op maandag 6 november 2006 19:31 schreef Q. het volgende:
Nietus! Ik doe alsof.
whehehehe toffe afleveringquote:Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prachtig!
Er zijn zoveel leuke afleveringenquote:Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prachtig!
Beter doe je dat door de weeks, toch?quote:Op maandag 6 november 2006 19:42 schreef Pheno het volgende:
Is het al bijna weekend?
Ik voel me zo ziek als wat
Nog 4 nachtjes slapen en een paar uur.quote:Op maandag 6 november 2006 19:42 schreef Pheno het volgende:
Is het al bijna weekend?
Ah, mooi, dan kan ik dan weer beter wordenquote:Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nog 4 nachtjes slapen en een paar uur.
Dv kan er wat vanquote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Mokster het volgende:
Van posts die uit enkele woorden of smileys bestaan naar posts die de lengte van een heel hoofdstuk beslaan. En dat binnen één dag. Wow!!
Wacht maar, over een weekje:quote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Mokster het volgende:
Van posts die uit enkele woorden of smileys bestaan naar posts die de lengte van een heel hoofdstuk beslaan. En dat binnen één dag. Wow!!
quote:Op maandag 6 november 2006 19:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben nu ook bezig met een boek in word
Nah, MS Word loopt constant vast, dus dat gaat langer durenquote:
Je hebt em eindelijkquote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef rompompom het volgende:
Hee, wat staat daar nou in de hoek? O, verrek, dat is m'n nieuwe slaapbank!
Idem. Ende dito. Mijn rechteroog zit al dusdanig dicht dat ik er niets meer mee zie. Handig!quote:Op maandag 6 november 2006 19:42 schreef Pheno het volgende:
Is het al bijna weekend?
Mja, daar gaat het niveau.quote:
Ach, je hebt nog een oog overquote:Op maandag 6 november 2006 20:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Ende dito. Mijn rechteroog zit al dusdanig dicht dat ik er niets meer mee zie. Handig!
Nou dat gebeurde toch?quote:Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef Bizznitch het volgende:
Alleen de hoi doei fipo lapo posts zouden worden verwijderd verdorie!
Wat... ben je een undercover BeF-mod?quote:
quote:
Nee. Mijn posts verdwijnen als sneeuw voor de zon.quote:Op maandag 6 november 2006 20:20 schreef Bizznitch het volgende:
Wat... ben je een undercover BeF-mod?.
Of bedoel je gewoon BeF.
who caresquote:Op maandag 6 november 2006 20:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou dat gebeurde toch?
Overigens, FB, Dribbel en Bio op FOK!radio!
En terecht!quote:Op maandag 6 november 2006 20:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Mijn posts verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Bij nader inzien... hier niemand inderdaad.quote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef killswitch het volgende:
Overigens, FB, Dribbel en Bio op FOK!radio!
who cares
Mijne ookquote:Op maandag 6 november 2006 20:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Mijn posts verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Ik wel! ze zijn tof.quote:Op maandag 6 november 2006 20:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bij nader inzien... hier niemand inderdaad.
Maar NB is (gelukkig) nog niet open!
Moet je maar vaker naar grote meetings komen!quote:Op maandag 6 november 2006 20:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
ken ze niet dus wat dat betreft boeit het me niet zo
laat ik de laatste 2 nou graag hebben willen komen, maarja ik heb ook nog andere dingen te doenquote:Op maandag 6 november 2006 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet je maar vaker naar grote meetings komen!
Dus? Toen ik nog in Enschede woonde heb ik de FOK!meeting-award gewonnen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
daarbij moet ik een stukje verder met de trein dan de gemiddelde user
Nee, ik fietste toevallig langs. Ik fiets daar bijna elke dag langs jeweetz!quote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
je vind er niets aan en dan kom je nog te laat ook
toen had je echt geen leven bedoel jequote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dus? Toen ik nog in Enschede woonde heb ik de FOK!meeting-award gewonnen.
Nog minder dan nu.quote:Op maandag 6 november 2006 20:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
toen had je echt geen leven bedoel je
Morgen van 19 uur tot 22 uur. Na een hele werkdag.quote:
toevallig op weg naar de stairway?quote:Op maandag 6 november 2006 20:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik fietste toevallig langs. Ik fiets daar bijna elke dag langs jeweetz!
The horror!quote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Morgen van 19 uur tot 22 uur. Na een hele werkdag.
Vandaag maar vroeg naar bed om energie op te doen...
vroeg naar bed zuigt paardepiemolquote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 6 november 2006 20:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik fietste toevallig langs. Ik fiets daar bijna elke dag langs jeweetz!
pff das wel laat ja maar goed dat is nu eenmaal zo bij een deeltijdopleiding maarjaquote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
geestelijk mischienquote:Op maandag 6 november 2006 20:49 schreef Q. het volgende:
Dat was ik niet. Ik was elders.
Neem het nou maar gewoon van me aan McD.quote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef mcDavid het volgende:
Oeh, dat vráágt erom om getest te worden! [afbeelding]
denk dat de duurtest inmiddels wel afgelopen isquote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oeh, dat vráágt erom om getest te worden! [afbeelding]
Oja daarom draaide je om en kwam je naar ons toegefietstquote:Op maandag 6 november 2006 20:49 schreef Q. het volgende:
Dat was ik niet. Ik was elders.
Ja.quote:Op maandag 6 november 2006 20:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neem het nou maar gewoon van me aan McD.
Ja schat. Daar red je je niet meer uit.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef mcDavid het volgende:
Ja.
Nou moet ik dus óf zeggen dat ik je niet vertrouw, óf van het testen afzien.
Maar beide zal op het zelfde neerkomen. Dillemma!
Ik geloof je.quote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja schat. Daar red je je niet meer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier. Gezelschap nodig?quote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef Mokster het volgende:
Het is best een tikje deprimerend om in je eentje in een huis vol ingepakte verhuisdozen te zitten.
damn, ik moet toegeven, je doorzettingsvermogen is bewonderenswaardig, naief en nutteloos, maar wel bewonderenswaardigquote:Op maandag 6 november 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hier. Gezelschap nodig? [afbeelding]
Kiep ze weer om? Geeft een rotzooi, en kost de volgende weer wat moeite als je écht gaat verhuizen, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef Mokster het volgende:
Het is best een tikje deprimerend om in je eentje in een huis vol ingepakte verhuisdozen te zitten.
Ik neem het mee in mijn overwegingen...quote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef DFDuo het volgende:
Kiep ze weer om? Geeft een rotzooi, en kost de volgende weer wat moeite als je écht gaat verhuizen, maar dan heb je ook wat
Ik weet niet of ik nu Speltip 5: weet waar je kansen liggen, of speltip 12: weet wanneer je moet stoppen moet gebruiken.quote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn, ik moet toegeven, je doorzettingsvermogen is bewonderenswaardig, naief en nutteloos, maar wel bewonderenswaardig
Heeft ze je ooit irl gezien dan?quote:
Is ie eng in het echt?quote:Op maandag 6 november 2006 21:30 schreef Misstique het volgende:
Heeft ze je ooit irl gezien dan?
Integendeel.quote:
Nee, dat is het juist.quote:Op maandag 6 november 2006 21:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heeft ze je ooit irl gezien dan?
Dan kan ze er geen oordeel over vellen dus.quote:
Ja, maar wij hebben al een onderonsje gehad.quote:Op maandag 6 november 2006 21:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik vind je ook een schatje hoor
kloptquote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben al een onderonsje gehad.![]()
Ik vertrouw gewoon op dat van jou!quote:Op maandag 6 november 2006 21:41 schreef Misstique het volgende:
Dan kan ze er geen oordeel over vellen dus.
En terecht.quote:Op maandag 6 november 2006 21:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vertrouw gewoon op dat van jou!
maare wie is R. ?????quote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef Mokster het volgende:
R. zegt:
druk bezig met pakken dus?
Moks zegt:
Yepz.
R. zegt:
wil het een beetje lukken?
R. zegt:
of moet ik je (helpen met) pakken?
Tadaa!
Ik ga verhuizen naar Haarlem.quote:Op maandag 6 november 2006 21:54 schreef Misstique het volgende:
Ga je weg dan Moks?
oops, verkeerde account ingelogdquote:
--> R & Pquote:
Nah, daar heb ik het gehadquote:
Ok hebben we het het ieder topic terugkerende "schopje R&P aub" ook weer gehadquote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
P
Omdat er een boekenkast in elkaar moet?quote:
Bij ikea hoef je niet al te veel schroevenquote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat er een boekenkast in elkaar moet?
IKEA FTWquote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat er een boekenkast in elkaar moet?
Läng leuve klökönderdeulen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ikea hoef je niet al te veel schroeven
Héhéhé, toeval!quote:Op maandag 6 november 2006 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoor deze week of ik bij ikea aangeno,men wordt
Töf.quote:Op maandag 6 november 2006 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoor deze week of ik bij ikea aangeno,men wordt
Heul nietquote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef Mokster het volgende:
Hoe lang zou het duren voor ie vraagt of we weer een keer afspreken?
Mannen zijn zó voorspelbaar...
Wát een humorquote:Op maandag 6 november 2006 21:51 schreef Mokster het volgende:
R. zegt:
of moet ik je (helpen met) pakken?[/i]
Tadaa!
Jep.quote:
sterker nog, toen men zusje daar werkte als vakantie baantje op de lampen afdeling mocht ze geen lampen verwisselen omdat ze daar niet voor gecertifiseert wasquote:Op maandag 6 november 2006 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet je voor IKEA solliciteren, ik dacht dat ze die medewerkers uit de mensenhandel haalden
Wie wilt dat nou
weet je zeker dat je quoten bedoelt?quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef JDude het volgende:
Hm, zal ik anders eens ophouden Moks te quoten?
quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
sterker nog, toen men zusje daar werkte als vakantie baantje op de lampen afdeling mocht ze geen lampen verwisselen omdat ze daar niet voor gecertifiseert was
Dat zou je kunnen doen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef JDude het volgende:
R de tweede?quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef JDude het volgende:
tja men zusje heeft toch echt een cursus gedaan van een middag omdat ze ander kapotte lampen niet mocht verwisselen, oke dat was ook om te leren hoe je een stekker aan een stuk draad zet enzo maar toch.quote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat een onzin
ik heb ook al een tijdje daar gewerkt en het is er juist superrelaxed en fijn werken.
Ja, anders had ik vast ook geen ophouden gezegd.quote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef killswitch het volgende:
weet je zeker dat je quoten bedoelt?
J. nog altijd ja. Of JD, zo u wilt.quote:
just checkingquote:Op maandag 6 november 2006 22:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, anders had ik vast ook geen ophouden gezegd.
quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
sterker nog, toen men zusje daar werkte als vakantie baantje op de lampen afdeling mocht ze geen lampen verwisselen omdat ze daar niet voor gecertifiseert was
Moet je verplicht van die ransgehaktballetjes eten ?quote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat een onzin
ik heb ook al een tijdje daar gewerkt en het is er juist superrelaxed en fijn werken.
ik werkte er een weekje en ik werd overal voor ingezet zomaar zonder een diepe uitleg of cursus gewoon de nodige dingen, en op t sollicitatiegesprek werd ook gezegd dat ze zo werkenquote:Op maandag 6 november 2006 22:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja men zusje heeft toch echt een cursus gedaan van een middag omdat ze ander kapotte lampen niet mocht verwisselen, oke dat was ook om te leren hoe je een stekker aan een stuk draad zet enzo maar toch.
dit gaat over ikea hengelo btw
Ik hou het bij JD.quote:
nee dequote:Op maandag 6 november 2006 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet je verplicht van die ransgehaktballetjes eten ?
Ik zou met jou wel een kliekje willen vormen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen doen.
In het kader van het tegengaan van kliekjesvorming en dergelijke.
achter in de rij aansluiten dudequote:Op maandag 6 november 2006 22:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zou met jou wel een kliekje willen vormen.
Potvisdomme.quote:Op maandag 6 november 2006 22:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
achter in de rij aansluiten dude
quote:Op maandag 6 november 2006 22:38 schreef mcDavid het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=r4pNkq5lQ5Q
De sicko
Hij wil het maar niet leren.quote:
Hey Spook, how's it hangin?quote:
Dat is 'slang' voor hoe gaat t, maar bedankt voor de info.quote:
"Klote" was ook een passend antwoord geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 22:50 schreef Misstique het volgende:
Dat is 'slang' voor hoe gaat t, maar bedankt voor de info.
Ik wissel het af.quote:Op maandag 6 november 2006 22:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
zie je niet veel, persoonlijk hou ik het op links
Wellicht is 'in het midden' slang voor 'het gaat wel'...quote:Op maandag 6 november 2006 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voor het ultieme verrassingseffect.quote:Op maandag 6 november 2006 22:52 schreef cerror het volgende:
Ik wissel het af.
Ik hou niet van slangenquote:Op maandag 6 november 2006 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jack in the box.quote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor het ultieme verrassingseffect.
Stift!quote:
*uit taart springt.quote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh!quote:Op maandag 6 november 2006 22:56 schreef Janetje het volgende:
*uit taart springt.
Ik ben een kloonquote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
'r hangt er eentje links en eentje rechts..quote:Op maandag 6 november 2006 22:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh!
En? Hangen ze vandaag naar links, naar rechts, of gewoon in het midden?
Ik ben Paultjuhhh.quote:
Handig voor het Russischquote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
'r hangt er eentje links en eentje rechts..
Perfect.quote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef Janetje het volgende:
'r hangt er eentje links en eentje rechts..
Da. Njet. Vodka.quote:Op maandag 6 november 2006 23:01 schreef Pheno het volgende:
Handig voor het Russisch
Tis lekkerquote:
Terugpakken op 5!!!quote:
Same here.quote:
Klinkt als Janet!quote:
Of straaljetje.quote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef Janetje het volgende:
Ik moet de kloon Danjetje ook eens reggen.
Flauw.quote:
Fraubitch ook, feisty little bugga.quote:
als je die doet moet je toenjetje ook reggen hequote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef Janetje het volgende:
Ik moet de kloon Danjetje ook eens reggen.
Frau is tof! ze klinkt alleen een beetje heul erg limburgs hequote:Op maandag 6 november 2006 23:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Fraubitch ook, feisty little bugga.
Toennetje, Vielleichtnetje, Dochnetje, Neinnetje, Ouinetje, Nonnetje, Tochnetje, Nonetje..quote:Op maandag 6 november 2006 23:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je die doet moet je toenjetje ook reggen he
Tjeemig. Al deze namen gecombineerd met het woord reggen (waarvan ik de betekenis niet ken) doen in mijn hoofd een soort gangbang-bukake-achtige beelden ontstaan.quote:Op maandag 6 november 2006 23:27 schreef Janetje het volgende:
Toennetje, Vielleichtnetje, Dochnetje, Neinnetje, Ouinetje, Nonnetje, Tochnetje, Nonetje..
Tuuts lekker wiefke.quote:Op maandag 6 november 2006 23:31 schreef Mokster het volgende:
Kortom: hoog tijd voor mijn schoonheidsslaapje.
Welterusten lieve BeF-fers.
Ik ben blij dat jullie als zodanig nog bestaan.
Registreren.quote:Op maandag 6 november 2006 23:30 schreef Mokster het volgende:
het woord reggen (waarvan ik de betekenis niet ken)
Slaap lekker beebquote:Op maandag 6 november 2006 23:31 schreef Mokster het volgende:
Kortom: hoog tijd voor mijn schoonheidsslaapje.
Welterusten lieve BeF-fers.
Ik ben blij dat jullie als zodanig nog bestaan.
quote:Op maandag 6 november 2006 23:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Mokster kennende dacht ze vast dat reggen net zoiets als rimmen was.
Ik zat gewoon te wachten tot ik een mooie binnenkomer kon maken natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]!!
TF in the house hoor!
Hoi trouwens!
Nou het is je geluktquote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zat gewoon te wachten tot ik een mooie binnenkomer kon maken natuurlijk.!
Hoi Bizz..
Al vanaf 3 uur vanmiddag of niet?quote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zat gewoon te wachten tot ik een mooie binnenkomer kon maken natuurlijk.!
Hoi Bizz..
Oh gatver tandartsquote:Op maandag 6 november 2006 23:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, toen werd ik nog gemarteld door de tandarts.![]()
Ja dankjewel TFquote:Op maandag 6 november 2006 23:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn tandarts is wel aardig op zich. Dat scheelt.
Je wilt ook niet weten hoeveel gaatjes ik had, maar ik had daar een valide reden voor.!
Gefeliciteerd met je eerste gaatjes Bizz, weer eens wat anders dan een gaatje door je lip heh..
Ik moet ook, maandag!quote:Op maandag 6 november 2006 23:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, toen werd ik nog gemarteld door de tandarts.![]()
No problem meisje!quote:Op maandag 6 november 2006 23:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja dankjewel TF....
Slaap lekker he!
Heb je dinsdag iets bijzonders dan? Een leven ofzo?quote:Op maandag 6 november 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik moet ook, maandag!
Ik hoop dattie vóór dinsdag klaar is!
Neuh... Maar ik heb gewoon geen zin om zo lang daar te liggen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb je dinsdag iets bijzonders dan? Een leven ofzo?
Ik krijg een gaatje in mijn tragus én in mijn wenkbrauw erbijquote:Op maandag 6 november 2006 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
No problem meisje!.
Gaatjes door je lip zijn wel mooier en toffer. Ik kan ook niet anders beweren, anders krijg ik ruzie met m'n eigen.
Ik weet nog niet of ik al ga slapen hoor!.. Ik zei alleen dat ik dat eigenlijk zou moeten.
.
Ik was ook zolang niet geweest. Een paar weken terug (vandaag was m'n vervolgafspraakquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neuh... Maar ik heb gewoon geen zin om zo lang daar te liggen.
Maar dr moet nogal wat gebeuren vrees ik... Ben al bijna 3 jaar niet voor controle geweest, voel mijn verstandskiezen akelig zitten, en ik denk dat niemand van jullie mij kent met 2 hele voortanden
Tragus, doet dat niet pijn enzo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik krijg een gaatje in mijn tragus én in mijn wenkbrauw erbij.
En hmmm ik hoor eigenlijk ook al te slapen, maar ik heb echt totáááál geen zin.
Géén idee. nog nooit laten doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tragus, doet dat niet pijn enzo?
Wat is een tragusquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik krijg een gaatje in mijn tragus én in mijn wenkbrauw erbij.
En hmmm ik hoor eigenlijk ook al te slapen, maar ik heb echt totáááál geen zin.
Google is nog immer je vriend:quote:
O, je verstandkiezen worden er uitgerost? Ik ken het, bij mij waren ze nog niet eens doorquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik was ook zolang niet geweest. Een paar weken terug (vandaag was m'n vervolgafspraak) kreeg ik ook gelijk een verwijzing naar de kaakchirurg. Daar moet ik volgende week dinsdag heen.
Ik hoop voor je dat het jou anders vergaat..
Kijk, daar houd ik nou van. Van die het-viel-mee opmerkingen. Tot nu toe kreeg ik alleen horrorverhalen waar ik niet op zit te wachten. Bij mij is er 1 een beetje door, maar de rest niet. Ze moeten wel allemaal eruit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, je verstandkiezen worden er uitgerost? Ik ken het, bij mij waren ze nog niet eens doorViel erg mee trouwens!
Kraakbeen is kraakbeen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Géén idee. nog nooit laten doen. volgens mij net zo pijnlijk als een helix piercing
en die heb ik al.
Bij mij gebeurde het in twee etappes (het ging ook maar twee kiezen). De eerste ging er in één keer uit, de tweede brak in stukjes. Maar van beide keren heb ik érg weinig last gehad na afloop. Er is in LIF denk een topic over je verstandskiezen laten trekken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kijk, daar houd ik nou van. Van die het-viel-mee opmerkingen. Tot nu toe kreeg ik alleen horrorverhalen waar ik niet op zit te wachten. Bij mij is er 1 een beetje door, maar de rest niet. Ze moeten wel allemaal eruit.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Géén idee. nog nooit laten doen. volgens mij net zo pijnlijk als een helix piercing
en die heb ik al.
De tandarts zei ook dat ze het in 2 gingen doen. Ik wacht gewoon af, negeer de horrorverhalen zoveel mogelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde het in twee etappes (het ging ook maar twee kiezen). De eerste ging er in één keer uit, de tweede brak in stukjes. Maar van beide keren heb ik érg weinig last gehad na afloop. Er is in LIF denk een topic over je verstandskiezen laten trekken.
Ja, ze doen eerst de ene kant en dan de andere, anders kan je niet etenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De tandarts zei ook dat ze het in 2 gingen doen. Ik wacht gewoon af, negeer de horrorverhalen zoveel mogelijk..
Ja dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kraakbeen is kraakbeen..
Als die helix je meeviel zal dat met de tragus ook wel meevallen neem ik aan..
Zou je denken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]Waarschijnlijk een van de pijnlijkste piercings die je kan krijgen schatke..
Ik stress nu al hard om geboort te wordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De tandarts zei ook dat ze het in 2 gingen doen. Ik wacht gewoon af, negeer de horrorverhalen zoveel mogelijk..
Ik weet het zeker..quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook!
[..]
Zou je denken?
Oh hmm nouja ik wacht het af.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet het zeker..
Een vriendin van me heeft hem ook.
quote:
Altijd gaatjes zonder verdoving. Het is even een naar gevoel dat boren, maar meestal zo weer voorbij en dat vullen zelf voel je geen reet van. Mocht je toch helemaal freaken, dan pas laten verdoven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik stress nu al hard om geboort te wordenzo'n verdoving lijkt me verschrikkelijk! je halve mond verdoofd. kwijlen
. Iemand ervaring met gaatjes zonder verdoving?
GeefHemVanJetjequote:Op maandag 6 november 2006 23:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Toennetje, Vielleichtnetje, Dochnetje, Neinnetje, Ouinetje, Nonnetje, Tochnetje, Nonetje..
Wow, das wel keigroot!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:17 schreef Mokster het volgende:
De wallen onder mijn ogen zijn inmiddels vrijwel net zo groot als mijn tetten.
Dáárom kon ik je autootje niet ontwaren op de A4, die zat verstopt achter je wallen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:17 schreef Mokster het volgende:
Mijn collega's staren me al de hele ochtend meewarig aan.
En na een toiletbezoekje met bijkomende blik in de spiegel weet ik nu waarom.
De wallen onder mijn ogen zijn inmiddels vrijwel net zo groot als mijn tetten.
Het schoonheidsslaapje heeft niet geholpen dus...
En tetten, in dat geval.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dáárom kon ik je autootje niet ontwaren op de A4, die zat verstopt achter je wallen.
Ik hoop dat het nog steeds over de tandarts gaat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik stress nu al hard om geboort te wordenzo'n verdoving lijkt me verschrikkelijk! je halve mond verdoofd. kwijlen
. Iemand ervaring met gaatjes zonder verdoving?
Praktisch gezien ook e.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:17 schreef ehqo het volgende:
Wow, ik kan nog gewoon posten in BeF. Theoretisch gezien.
Och jee, weer zo'n vinex hater die niet weet waar ze over praatquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:40 schreef Mokster het volgende:
Soms heb ik van die momenten dat ik graag wat minder ambitie had gehad. Dat ik zou willen dat ik niet altijd die drang heb om het helemaal in mijn eentje te gaan maken in deze wereld.
Dat ik zou willen dat ik helemaal gelukkig kon zijn met waar een groot deel van de bevolking gelukkig van wordt: een man, 1,6 kind, een huis op een vinex-locatie, en een simpel baantje voor drie dagen in de week waar ik 's nachts niet van wakker lig.
Herfst-winter transactie is een leuk schouwspel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:45 schreef Chowi het volgende:
November is de mooiste maand. Dan is er herfst. En winter. En mijn verjaardag. November is mooi van de koukleumende mensen in de bus en de Baby Born-reclames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |