Ramses Shaffyquote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef cerror het volgende:
We zullen doorgaan was toch een liedje van zo'n oude knar die nu al dood is?
Dankuquote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Mokster het volgende:
Kort maar krachtig! Net als BeF.
Amen m'neer, a-men.quote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Doorgaan
Ik had me voorgenomen door de week niet te drinken deze week. Maar weet je wat ik dacht
Ik dacht bij mezelf, waarom zou ik niets drinken door de weekIk dacht bij mezelf...' Ik ben toch niet een jehova".
Dus wat deed ikIk liep naar de supermarkt en heb alsnog bier gekocht
Mijn avond komt alsnog goed. Het voornemen om door de week geen bier te drinken voelde al rottig aan. Zulke voornemens kun je maar beter niet maken ook. Je wordt er diep ongelukkig van.
En zó hoort het! Jehova's zijn eng.quote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Doorgaan
Ik had me voorgenomen door de week niet te drinken deze week. Maar weet je wat ik dacht
Ik dacht bij mezelf, waarom zou ik niets drinken door de weekIk dacht bij mezelf...' Ik ben toch niet een jehova".
Mijn avond komt alsnog goed. Het voornemen om door de week geen bier te drinken voelde al rottig aan. Zulke voornemens kun je maar beter niet maken ook. Je wordt er diep ongelukkig van.
André Hazes leefde ook nog voordat ie doodging !quote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ramses Shaffy
*klik*
volgens mij leefde hij nog.
Sommige voornemens kunnen slecht zijnquote:
Het is ook nog geen tijd voor voornemens.quote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Doorgaan
Ja maar dat doet iedereenquote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
André Hazes leefde ook nog voordat ie doodging !![]()
Willen ze ook al geen cadeaus voor hun verjaardag???quote:Op maandag 6 november 2006 18:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En zó hoort het! Jehova's zijn eng.
Hoe kan je nou géén cadeautjes willen voor je verjaardag.
Goede voornemens zijn slechte voornemens.quote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Sommige voornemens kunnen slecht zijn
Ik maak ook liever geen goede voornemens. En zo goed is het voornemen niet om niet te drinken. Dat zijn eerder slechte voornemens
Dus ik hef het glas op het bier. Het bier op maandag en het bier op vrijdag, het bier op zondag en het bier op dinsdag.
Een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
Mútsquote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Oh, hij zat dícht.
Niet iedereen.quote:
"Iets groter".quote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef cerror het volgende:
Goede voornemens zijn slechte voornemens.
Hitler's voornemen om de wereld te zuiveren van Joden was er ook zo'n 1.
Iets groter kaliber geef ik toe, maar de strekking is duidelijck njet?
Haal dan bier, net als ik zometeen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
Welk een drama. Ik heb geen bier.
Dan maar rosé!quote:Op maandag 6 november 2006 18:41 schreef Q. het volgende:
Welk een drama. Ik heb geen bier.
Inderdaadquote:Op maandag 6 november 2006 18:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is ook nog geen tijd voor voornemens.
Dat duurt nog een maand of twee.
En ook dán zijn het slechts voornemens.
Die, zoals het alle goede voornemens betaamt, nooit ten uitvoer worden gebracht.
Waar gaat het heenquote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
Ik ben even weg en we behandelen alweer het onderwerp Rita Verdonk.
Je hebt 'r ook die zien er uit als een dooiequote:Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou, je hebt 'r die leven als een dooie![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Goede voornemens zijn slechte voornemens.
Hitler's voornemen om de wereld te zuiveren van Joden was er ook zo'n 1.
Iets groter kaliber geef ik toe, maar de strekking is duidelijck njet?
P-sies. Leef een vrolijk leven onder genot van veel drank en drugs. Neuk jezelf zeven slagen in de rondte. En sterf als een gelukkig mensch.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad
Vorige keer met oud op nieuw had ik naar de staatsloterij show gekeken. Toen vroegen de presentatoren aan elkaar wat hun goede voornemens waren.
Schreeuwden ze keihard.
" GEEN GOEDE VOORNEMENS!!!!! Helemaal geen goede voornemens"
Tis ook de grootste onzin met die goede voornemens. Leef gewoon met het volste genot, krijg je steken in je lever dan doe je gewoon een paar flessen minder per dag drinken
quote:Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je hebt 'r ook die zien er uit als een dooie!
Jah, even op het kerkhof pissen, om je domein af te bakenen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef cerror het volgende:
Begin elke dag met het pissen over een graf.
Dat word m'n nieuwe motto. Denk ik.
En zelfs dan kun je 120 jaar oud worden, omdat je geen zorgen hebt in je bestaan.quote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies. Leef een vrolijk leven onder genot van veel drank en drugs. Neuk jezelf zeven slagen in de rondte. En sterf als een gelukkig mensch.
Mijn schuld. Excuus.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Bizznitch het volgende:
Waar gaat het heen. Je mag nooit meer weg
.
Dat is slecht voor mijn lijn, bier. En leven ook.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Haal dan bier, net als ik zometeen.
Brandnetels houden niet van urine, zal ze leren die brandnetels!quote:Op maandag 6 november 2006 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah, even op het kerkhof pissen, om je domein af te bakenen.
En daarna als een zotte necrofiel elk lichaam opgraven en de onverteerde resten keihard neuken.quote:Op maandag 6 november 2006 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jah, even op het kerkhof pissen, om je domein af te bakenen.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
En daarna als een zotte necrofiel elk lichaam opgraven en de onverteerde resten keihard neuken.
Of een kampvuur maken, gitaar mee, bossen bloemen jatten en daar een bloemenkrans van maken, de lijken in een kring rond het kampvuur zetten en gezellig Kumbaya zingen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Of je zoekt lichamen uit die 2 maanden onder de grond liggen en gaat spare-ribbs eten
Neem je een barbecue mee en ga je barbecuen op het kerkhof. Natuurlijk ook de nodige vaten bier. Genoeg vlees daar, je kunt daar een groot wreet-festijn bouwen.
Ze voelen er toch niets van, het zijn slechts kadavers. Als een paar dood gaat eten we toch ook paardenvlees?
Vaker over brandnetels pissen dus, gaat daarvan het brand weg?quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Brandnetels houden niet van urine, zal ze leren die brandnetels!
Zomaar iemands graf besmeuren met hun aanwezigheid.
Ik kies voor dit planquote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of een kampvuur maken, gitaar mee, bossen bloemen jatten en daar een bloemenkrans van maken, de lijken in een kring rond het kampvuur zetten en gezellig Kumbaya zingen..
Paardenbloem melkquote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vaker over brandnetels pissen dus, gaat daarvan het brand weg?
quote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of een kampvuur maken, gitaar mee, bossen bloemen jatten en daar een bloemenkrans van maken, de lijken in een kring rond het kampvuur zetten en gezellig Kumbaya zingen..
Vraag jij je ook altijd af waar de Brand fabriek al die netels laat?quote:Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vaker over brandnetels pissen dus, gaat daarvan het brand weg?
Ik drink dus altijd brand-bier. Brand-bier is mijn bier dus. Wie weet kan ik met mijn pis de brandnetels verbranden. Dat ik eens 3 kratten brand moet drinken en kijken hoe heet mijn pis gaat zijn.
Die stoppen ze in het bierquote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vraag jij je ook altijd af waar de Brand fabriek al die netels laat?
Jamaar, ze verkopen de bránd... Dan hou je de nétel toch overquote:Op maandag 6 november 2006 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die stoppen ze in het bier
Vandaar die sterke smaak dat aan het bier zit. Brand is mijn favourite bier omdat er veel smaak aanzit. Alfa bier dat proef je amper.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jamaar, ze verkopen de bránd... Dan hou je de nétel toch over
Het is een complot!quote:Op maandag 6 november 2006 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nu vat ik hem
De netels wat doen ze dan met de netels?
Stoppen ze die in ketels?
Alles is een complotquote:
welke nota????quote:Op maandag 6 november 2006 18:27 schreef Mokster het volgende:
Ha! Rita heeft mijn nota getekend en akkoord bevonden zónder op- of aanmerkingen.
Mij adoreren mag.![]()
het nadeel van bier is dan wel weer dat mensen met teveel bier op nog wel eens rare complot theorien verzinnenquote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles is een complot
Maar omdat alles een complot is wil dat niet zeggen dat je daar zomaar mee moet leven. Alles is verbonden aan elkaar maar het is onzin. Ik ben de hele dag bezig met complot-theorien dus. Ook alles uit het verband trekken maar dat doe ik op andere plekken op fok. Het zit aan elkaar vast gelijmd als het ware. Het zit ook in elkaar geweven. Het is een groot web.
Maar het gaat over bier
Als je denkt dat brand bier in het complot zit alleen dan moet je eens weten wat er allemaal in het grote complot zit.
Mensen zitten ook in het complot, maar dat is omdat we slachtoffer zijn. Daarom is bier gemaakt, om ons niet zo zwaar te laten leiden, zodat we sneller onze zorgen kunnen vergeten ook.
Maar een delerium gaat dan wel erg verquote:Op maandag 6 november 2006 19:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
het nadeel van bier is dan wel weer dat mensen met teveel bier op nog wel eens rare complot theorien verzinnen
http://www.dailymotion.co(...)-of-the-urinal-deucequote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles is een complot
Maar omdat alles een complot is wil dat niet zeggen dat je daar zomaar mee moet leven. Alles is verbonden aan elkaar maar het is onzin. Ik ben de hele dag bezig met complot-theorien dus. Ook alles uit het verband trekken maar dat doe ik op andere plekken op fok. Het zit aan elkaar vast gelijmd als het ware. Het zit ook in elkaar geweven. Het is een groot web.
Geweldige seriequote:Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)-of-the-urinal-deuce
Prachtig!
Wél hequote:Op maandag 6 november 2006 19:23 schreef Misstique het volgende:
Wat een euhm.. bijzondere aflevering van BeF.
mooi tochquote:Op maandag 6 november 2006 19:23 schreef Misstique het volgende:
Wat een euhm.. bijzondere aflevering van BeF.
En je bent al zo skinnyquote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is slecht voor mijn lijn, bier. En leven ook.
Deze aflevering in het speciaal joh!quote:Op maandag 6 november 2006 19:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb slechts 2 seizoenen gezien en dan ben ik bevoorrecht in principe Ik ga ze zeker allemaal nog kijken,
Wie niet?quote:Op maandag 6 november 2006 19:31 schreef Q. het volgende:
Nietus! Ik doe alsof.
whehehehe toffe afleveringquote:Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prachtig!
Er zijn zoveel leuke afleveringenquote:Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prachtig!
Beter doe je dat door de weeks, toch?quote:Op maandag 6 november 2006 19:42 schreef Pheno het volgende:
Is het al bijna weekend?
Ik voel me zo ziek als wat
Nog 4 nachtjes slapen en een paar uur.quote:Op maandag 6 november 2006 19:42 schreef Pheno het volgende:
Is het al bijna weekend?
Ah, mooi, dan kan ik dan weer beter wordenquote:Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nog 4 nachtjes slapen en een paar uur.
Dv kan er wat vanquote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Mokster het volgende:
Van posts die uit enkele woorden of smileys bestaan naar posts die de lengte van een heel hoofdstuk beslaan. En dat binnen één dag. Wow!!
Wacht maar, over een weekje:quote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Mokster het volgende:
Van posts die uit enkele woorden of smileys bestaan naar posts die de lengte van een heel hoofdstuk beslaan. En dat binnen één dag. Wow!!
quote:Op maandag 6 november 2006 19:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben nu ook bezig met een boek in word
Nah, MS Word loopt constant vast, dus dat gaat langer durenquote:
Je hebt em eindelijkquote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef rompompom het volgende:
Hee, wat staat daar nou in de hoek? O, verrek, dat is m'n nieuwe slaapbank!
Idem. Ende dito. Mijn rechteroog zit al dusdanig dicht dat ik er niets meer mee zie. Handig!quote:Op maandag 6 november 2006 19:42 schreef Pheno het volgende:
Is het al bijna weekend?
Mja, daar gaat het niveau.quote:
Ach, je hebt nog een oog overquote:Op maandag 6 november 2006 20:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Ende dito. Mijn rechteroog zit al dusdanig dicht dat ik er niets meer mee zie. Handig!
Nou dat gebeurde toch?quote:Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef Bizznitch het volgende:
Alleen de hoi doei fipo lapo posts zouden worden verwijderd verdorie!
Wat... ben je een undercover BeF-mod?quote:
quote:
Nee. Mijn posts verdwijnen als sneeuw voor de zon.quote:Op maandag 6 november 2006 20:20 schreef Bizznitch het volgende:
Wat... ben je een undercover BeF-mod?.
Of bedoel je gewoon BeF.
who caresquote:Op maandag 6 november 2006 20:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou dat gebeurde toch?
Overigens, FB, Dribbel en Bio op FOK!radio!
En terecht!quote:Op maandag 6 november 2006 20:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Mijn posts verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Bij nader inzien... hier niemand inderdaad.quote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef killswitch het volgende:
Overigens, FB, Dribbel en Bio op FOK!radio!
who cares
Mijne ookquote:Op maandag 6 november 2006 20:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Mijn posts verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Ik wel! ze zijn tof.quote:Op maandag 6 november 2006 20:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bij nader inzien... hier niemand inderdaad.
Maar NB is (gelukkig) nog niet open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |