Ja, dat is dan broer zijn schuld. Die zit er maar door heen te kletsen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Het slaat nou natuurlijk nergens meer op.
Ah, het is allemaal de schuld van anderen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:21 schreef Lienekien het volgende:
Nee, dat is waar.
Het was zo maar een opmerking maar ineens was het topic vol en, en, en. En toen begon jij over verkering.![]()
Ik moest hem zelfs nog wat temperen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je al een enthousiaste deelnemer in de kerstverhalenwedstrij, Augustina
Ik niet.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand AR sinds vrijdag nog gezien?
Is dát je bekentenis?quote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef Lienekien het volgende:
Ja hoor. Ik voel me bijzonder kut.
Ik zou het leuk vinden als meer onderdelen van Fok mee zouden doenquote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef Augustina het volgende:
Isa, die wedstrijd moet nog vorm krijgen. Hoe gaan we dat doen?
ik nietquote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand AR sinds vrijdag nog gezien?
Ik wil je ook wel een smsje met felicitaties met je 24e verjaardag sturen hoorquote:Op maandag 6 november 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil niet jarig worden
Kreeg vandaag de factuur van mijn vakantie in januari: staat mijn leeftijd in januari al als leeftijd ingevuld![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef Lienekien het volgende:
Is het privémoment voorbij? Mogen wij ook weer?
Wat wil je zeggen?quote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat jij je tegenhouden??
Wat ik wou zeggen was: Sinds wanneer laat jij je tegenhouden??quote:
Ik denk dat deze beide opties zeer kunnen helpen een dergelijke wedstrijd weer wat leven in te blazen.quote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als meer onderdelen van Fok mee zouden doen![]()
En we kunnen de PR natuurlijk vragen of zij iets leuks kunnen regelen.
Je hebt post.quote:Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef Augustina het volgende:
Waarom voel jij je kut, Lienekien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |