Ja, dat is dan broer zijn schuld. Die zit er maar door heen te kletsen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Het slaat nou natuurlijk nergens meer op.
Ah, het is allemaal de schuld van anderen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:21 schreef Lienekien het volgende:
Nee, dat is waar.
Het was zo maar een opmerking maar ineens was het topic vol en, en, en. En toen begon jij over verkering.![]()
Ik moest hem zelfs nog wat temperen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je al een enthousiaste deelnemer in de kerstverhalenwedstrij, Augustina
Ik niet.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand AR sinds vrijdag nog gezien?
Is dát je bekentenis?quote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef Lienekien het volgende:
Ja hoor. Ik voel me bijzonder kut.
Ik zou het leuk vinden als meer onderdelen van Fok mee zouden doenquote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef Augustina het volgende:
Isa, die wedstrijd moet nog vorm krijgen. Hoe gaan we dat doen?
ik nietquote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand AR sinds vrijdag nog gezien?
Ik wil je ook wel een smsje met felicitaties met je 24e verjaardag sturen hoorquote:Op maandag 6 november 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil niet jarig worden
Kreeg vandaag de factuur van mijn vakantie in januari: staat mijn leeftijd in januari al als leeftijd ingevuld![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef Lienekien het volgende:
Is het privémoment voorbij? Mogen wij ook weer?
Wat wil je zeggen?quote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat jij je tegenhouden??
Wat ik wou zeggen was: Sinds wanneer laat jij je tegenhouden??quote:
Ik denk dat deze beide opties zeer kunnen helpen een dergelijke wedstrijd weer wat leven in te blazen.quote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als meer onderdelen van Fok mee zouden doen![]()
En we kunnen de PR natuurlijk vragen of zij iets leuks kunnen regelen.
Je hebt post.quote:Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef Augustina het volgende:
Waarom voel jij je kut, Lienekien.
Volgens mij is dat duurder dan de boete. Hoewel, die boete is zeker per dag.quote:Op maandag 6 november 2006 20:13 schreef Augustina het volgende:
Snel online verlengen.
Dat is wel héél erg optimistisch.quote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef Lienekien het volgende:
'Ja, maar wat als alles lukt'
quote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Nummer 26 hebben we in de ban gedaan, omdat die niet aardig blijkt te zijn.
quote:Op maandag 6 november 2006 22:07 schreef UIO_AMS het volgende:
RAOK nr 40:
Buy an unpopular CD-single.
Juist. Foto's van de hitparade, van de nummer laatst daarin, van de CD-zaak, van de aankoop. Zo stel ik me het mogelijke topic voor.
Ik neem aan dat het de bedoeling is dat het iets in gang zet bij jezelf, waardoor aardig doen uiteindelijk niet meer geforceerd is, maar de norm.quote:Op maandag 6 november 2006 22:38 schreef Flabofski het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd dat hele principe van geforceerd aardig doen niet zo.
Ik neem aan dat het bij iedereen al de norm is.quote:Op maandag 6 november 2006 22:41 schreef broer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het de bedoeling is dat het iets in gang zet bij jezelf, waardoor aardig doen uiteindelijk niet meer geforceerd is, maar de norm.
We kiezen er zelf voor om er aan mee te doen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:38 schreef Flabofski het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd dat hele principe van geforceerd aardig doen niet zo.
Foto's maken terwijl je een singletje koopt wel.quote:Op maandag 6 november 2006 22:40 schreef broer het volgende:
Waarom zou je naar Zeeland gaan om een singletje te kopen. Zo beschamend is dat toch niet?
O, dat maakt het al wat anders, inderdaad.quote:Op maandag 6 november 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Foto's maken terwijl je een singletje koopt wel.
Ik zeg ook niet dat jullie met iets heel slechts bezig zijn ofzo.quote:Op maandag 6 november 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
We kiezen er zelf voor om er aan mee te doen.
Het is goed om eens iets aardigs te doen voor een ander, zonder er zelf beter van te worden. Het hoeft maar een glimlach te zijn, een helpende hand of een ode.![]()
Het kan jouw dag of die van de ander helemaal opfleuren.
Zou wel erg zijn als dat jouw RAOK zou zijn geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil graag de ouders van DO2 met hun zoon feliciteren, kan dat?
en DO2 ook gefeliciteerd hè![]()
Ik doe zelf in het dagelijkse leven al dingen voor een ander. Dit topic is gewoon leuk, vooral om het soms uitdagende aspect. En voor sommigen zullen de opdrachten zeker gaan bevallen en ze zullen daardoor ook vaker even wat meer aandacht hebben voor de medemens als ze merken dat sommigen dat kunnen waarderen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef Flabofski het volgende:
[...]
Die had ik dus aangevraagd! Wat is er niet goed aan eigenlijk?quote:Op maandag 6 november 2006 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel ik één RAOK heb afgeblazenEr was ook een RAOK dat je eendjes moest gaan voeren, maar dat is helemaal niet lief...
![]()
Shit, ik was een woord vergeten.quote:Op maandag 6 november 2006 22:59 schreef broer het volgende:
Pardon?
Maar dat doe jij met deze post toch eigenlijk ook?quote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef Flabofski het volgende:
't Is meer iets goeds doen om er mee te kunnen patsen.
Ik zou er ook niet op mij gaan wachten. Kon nog wel eens lang duren.quote:Op maandag 6 november 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
Shit, ik was een woord vergeten.
En als je dan alleen de vrouwtjeseenden voert?quote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Verder worden ze er lui van en uit verveling gaan ze vrouwtjes eenden verkrachten
Hmm, dan moeten ze maar gauw bij de kinderboerderijen borden gaan ophangen met een waarschuwing.quote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Eendjes horen geen brood te eten, het is domweg slecht voor ze. Dat is één. Verder worden ze er lui van en uit verveling gaan ze vrouwtjes eenden verkrachten (en dat is dus gewoon bewezen).
Krijg je dit soort scenario's: http://www.youtube.com/watch?v=rNQzkyaAZmM
Dit doen eenden die normaal voedsel krijgen dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |