O ja, ga het nog even helemaal doortrekken....quote:Op maandag 6 november 2006 20:37 schreef schatje het volgende:
Bridget wees hem er wel mooi dat de WO dankzij hem mislukt is omdat ie zo nodig die verjaardagskaart aan iedereen moest laten zien.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:39 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Wat een lelijk kapsel heeft Micheline Bridget.
Neh...dat is niet wat ik bedoel......het feit dat ze hem zo openlijk loopt te fucken doet bij mij het vermoeden rijzen dat ze de uitslag al weet en dat Tijn vrijuit gepest kan worden omdat ie toch wel blijft zitten.quote:Op maandag 6 november 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De afgelopen week bedoelt ze.....
Hitler blijquote:Op maandag 6 november 2006 20:37 schreef schatje het volgende:
Bridget wees hem er wel mooi op dat de WO dankzij hem mislukt is omdat ie zo nodig die verjaardagskaart aan iedereen moest laten zien.
Ja, de zusjes moesten eigenlijk de wacht houdenquote:Op maandag 6 november 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan is het Tijn z'n schuld...
Ze liep Egbert ook openlijk te fucken en we weten allemaal hoe dat afgelopen is.quote:Op maandag 6 november 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...dat is niet wat ik bedoel......het feit dat ze hem zo openlijk loopt te fucken doet bij mij het vermoeden rijzen dat ze de uitslag al weet en dat Tijn vrijuit gepest kan worden omdat ie toch wel blijft zitten.![]()
Dat zou ook kunnen, ja, als een cliffhanger voor de komende week.....quote:Op maandag 6 november 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...dat is niet wat ik bedoel......het feit dat ze hem zo openlijk loopt te fucken doet bij mij het vermoeden rijzen dat ze de uitslag al weet en dat Tijn vrijuit gepest kan worden omdat ie toch wel blijft zitten.![]()
Mwah....Eggie was extreem naaibaar...quote:Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef berney het volgende:
[..]
Ze liep Egbert ook openlijk te fucken en we weten allemaal hoe dat afgelopen is.
Heb jij dat nou ook altijd?quote:Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Tijn naar huis gaat![]()
Elke keer als ik graag wil dat er iemand blijft dan gaat hij juist![]()
Zit jij gewoon random woorden uit de DvD over te typen ?quote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, ja, als een cliffhanger voor de komende week.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |