quote:
De eerste uitzending zagen we haar pruim.Daarna niks meer bloot boven haar knieën.quote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef golfer het volgende:
Wat zou Bridget weer voor hobbezak aan hebben?![]()
Een fraai kleedje.....quote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef golfer het volgende:
Wat zou Bridget weer voor hobbezak aan hebben?![]()
ik denk niet dat er aangezet werd om op Marcia te stemmen.. vergeet niet dat je een positieve stem moet uitbrengen.. als ik anti Tijn zou zijn zou ik me echt wel een keer achter mn oor krabben om geld te verspillen aan Marciaquote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef tong80 het volgende:
Als er veel gestemd wordt na deze uitzending kan Tijn het schudden.
ja eerst zien en dan gelovenquote:Op maandag 6 november 2006 20:09 schreef Gert het volgende:
Op basis van de reguliere uitzending van vanavond (een prachtige stralende Marcia, zeurende zeiktrut Tijn) zou je de verkeerde indruk kunnen krijgen dat Marcia enige kans maakt vanavond.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:09 schreef Gert het volgende:
een prachtige stralende Marcia,
Hear ! Hear !quote:Op maandag 6 november 2006 20:04 schreef Sonique het volgende:
Tijn is gewoon een zielig zelfingenomen ventje geworden. Het tegenovergestelde als de ZO sociale 'ik voel me ZO schuldig toen in die broodjes op at' gast die we in het begin zagen.
Tijn valt gigantisch door de mand door zo ondankbaar te zijn op dat exitdiner.
Het enige waar hij aan kon denken was dat hij 3 dagen zonder Mo zat...
Oh, en had ik al gezegt dat er de laatste tijd niets anders dat gezever uit die kop van Tijn komt?
Monique wel iig.
Eruit met die gast! Tijn is niets anders dat mensen af te stoten. Marcia verdient het 100 keer meer om verder te gaan nu ze zelfs met monique een band heeft!
Jawel. Ze zag er prachtig en ontspannen uit op het exitdiner. Was dat niet te zien, door je roze Tijnbril?quote:
ik zag eerder een saaie niets zeggende Marcia die niets toevoegd in het huisquote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. Ze zag er prachtig en ontspannen uit op het exitdiner. Was dat niet te zien, door je roze Tijnbril?![]()
Da's niet zo belangrijk meer nu, het einde is toch al in zicht.quote:Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zag eerder een saaie niets zeggende Marcia die niets toevoegd in het huis![]()
Mais en bonen in zakjes doen?quote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Wat zal de nieuwe WO zijn ?
Kale poes ter compensatiequote:
ligt!quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
Er lag een kluisje in het zwembad.....
Vreselijk he?quote:
iig een van de heren de dames zijn bang voor hun kapselquote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
semih zal wel weer het geld winnen
quote:
Overigens impliceert dat wel indirect dat Tijn nog even in het huis mag blijven...quote:Op maandag 6 november 2006 20:36 schreef Jappie het volgende:
whehehe...wreed..."nou in onze uitzendingen al de hele week"![]()
![]()
De plofkop staat op springenquote:Op maandag 6 november 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne is dik geworden.......
Daar ben ik ook bang voor....quote:Op maandag 6 november 2006 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens impliceert dat wel indirect dat Tijn nog even in het huis mag blijven...![]()
De afgelopen week bedoelt ze.....quote:Op maandag 6 november 2006 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Overigens impliceert dat wel indirect dat Tijn nog even in het huis mag blijven...![]()
O ja, ga het nog even helemaal doortrekken....quote:Op maandag 6 november 2006 20:37 schreef schatje het volgende:
Bridget wees hem er wel mooi dat de WO dankzij hem mislukt is omdat ie zo nodig die verjaardagskaart aan iedereen moest laten zien.
quote:Op maandag 6 november 2006 20:39 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Wat een lelijk kapsel heeft Micheline Bridget.
Neh...dat is niet wat ik bedoel......het feit dat ze hem zo openlijk loopt te fucken doet bij mij het vermoeden rijzen dat ze de uitslag al weet en dat Tijn vrijuit gepest kan worden omdat ie toch wel blijft zitten.quote:Op maandag 6 november 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De afgelopen week bedoelt ze.....
Hitler blijquote:Op maandag 6 november 2006 20:37 schreef schatje het volgende:
Bridget wees hem er wel mooi op dat de WO dankzij hem mislukt is omdat ie zo nodig die verjaardagskaart aan iedereen moest laten zien.
Ja, de zusjes moesten eigenlijk de wacht houdenquote:Op maandag 6 november 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan is het Tijn z'n schuld...
Ze liep Egbert ook openlijk te fucken en we weten allemaal hoe dat afgelopen is.quote:Op maandag 6 november 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...dat is niet wat ik bedoel......het feit dat ze hem zo openlijk loopt te fucken doet bij mij het vermoeden rijzen dat ze de uitslag al weet en dat Tijn vrijuit gepest kan worden omdat ie toch wel blijft zitten.![]()
Dat zou ook kunnen, ja, als een cliffhanger voor de komende week.....quote:Op maandag 6 november 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...dat is niet wat ik bedoel......het feit dat ze hem zo openlijk loopt te fucken doet bij mij het vermoeden rijzen dat ze de uitslag al weet en dat Tijn vrijuit gepest kan worden omdat ie toch wel blijft zitten.![]()
Mwah....Eggie was extreem naaibaar...quote:Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef berney het volgende:
[..]
Ze liep Egbert ook openlijk te fucken en we weten allemaal hoe dat afgelopen is.
quote:
Heb jij dat nou ook altijd?quote:Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Tijn naar huis gaat![]()
Elke keer als ik graag wil dat er iemand blijft dan gaat hij juist![]()
Zit jij gewoon random woorden uit de DvD over te typen ?quote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, ja, als een cliffhanger voor de komende week.....![]()
wat je een leuke promo noemt als je overgewicht hebtquote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Nostalgist het volgende:
Zusjes promo.....
Wat mij betreft Monique...maar die is niet genomineerd.quote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Scope het volgende:
Ik schakel net in... wie moet eruit?
Marcia waarschijnlijkquote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Scope het volgende:
Marciaquote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Scope het volgende:
doe tijn maarquote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Scope het volgende:
Ik hoop die chagrijnige Tijn...dat 'ie opbokt. En daarna de zusjes...quote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Scope het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit jij gewoon random woorden uit de DvD over te typen ?![]()
En hij zette die kaart voor hun neer, zodat ze de lamp niet meer zagenquote:Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, de zusjes moesten eigenlijk de wacht houden![]()
.
8 kiloquote:Op maandag 6 november 2006 20:50 schreef Fargo het volgende:
Hoe vet is dat?
neequote:Op maandag 6 november 2006 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu maar hopen dat ze hem over een half uurtje persoonlijk kunnen feliciteren.
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...heb je eindelijk een nieuw slachtoffer...![]()
![]()
Inderdaad, waar blijft die pindakaas??quote:Op maandag 6 november 2006 20:54 schreef kissa het volgende:
Dat is toch geen noodrantsoen? Dat is vers en gezond eten
quote:Op maandag 6 november 2006 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...heb je eindelijk een nieuw slachtoffer...![]()
![]()
Kwam door ruudquote:Op maandag 6 november 2006 20:54 schreef Fargo het volgende:
Ik vind die live-shows toch wekelijks wel een vreselijke afknappert... Staan in schril contrast met die van vorig jaar...waar ik me wekelijks gewoon prima amuseerde..
Was zeeduivel toch?quote:Op maandag 6 november 2006 20:54 schreef kissa het volgende:
Dat is toch geen noodrantsoen? Dat is vers en gezond eten
Robbie, are you watching?quote:Op maandag 6 november 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn en Mo !!!!!!!!!
nee want sjaan isquote:Op maandag 6 november 2006 20:57 schreef teamlead het volgende:we komen echt nooit van sjaan af he?
Eat your heart outquote:
mutsquote:
Gekneveld in de bezemkast van hummie.quote:Op maandag 6 november 2006 20:58 schreef schatje het volgende:
Ja, waar is Rob eigenlijk?
quote:Op maandag 6 november 2006 20:59 schreef Scope het volgende:
[..]
Gekneveld in de bezemkast van hummie.
En dan na 8 maanden terugkomenquote:Op maandag 6 november 2006 21:00 schreef Bartoli het volgende:
Janine: "Als Tijn en Monique uit het huis komen kan Monique beter een enkeltje Barbedos nemen voor een half jaar"![]()
120 %quote:Op maandag 6 november 2006 21:01 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe mislukt is d'r haar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |