die kill-mode is leuk bedachtquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Dear Eric,
Apologies for the delay in responding to you, I can confirm that multilingual support is included in the software.
If you require any further information please do not hesitate to contact me.
Best regards,
Brian.
nee meer van: OMG _GdR_ staat op nr. 1 met 30 hole in ones.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Scoreboard voor wii sports?
"OMG kijk, BMH heeft 40 punten gescoort"...
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Dixons nam geen pre-orders meer aan
De FRS medewerkers wist niet wat een Wii was
Ik heb zo het gevoel dat dit echt de glorieuze comeback van die dikke loodgieter gaat worden.quote:The results are spectacular: puzzles twist in multiple dimensions, pathways fork around planetoids, and Mario rides the sky, shot from island to island by star-shaped catapults that propel him where he has never gone before. By integrating the ability to roam freely around space into the game, Nintendo has done away with the soon-to-be-archaic concept of planar gameplay. All that remains is potential; the potential for twisted puzzles, inventive environments, and engaging battles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 0wn 0r n0t 2 0wn
nee, werkt niet op hardware of bedoel je geen free-id?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:44 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Kan je een Wii bij de Free record shop pre-orderen? Daar krijg ik namelijk korting![]()
hij is nooit weggeweestquote:[b]Op dinsdag 7 november 2006 20:05
Ik heb zo het gevoel dat dit echt de glorieuze comeback van die dikke loodgieter gaat worden.
quote:- The Wii's blue light (around the black area/where the discs are inserted) did not turn on. The store manager never saw it turn on (I did ask about it). From what I last heard on it, it would turn on at certain times (maybe when connected online?). Wii consoles at the Nintendo World Store were said to have the blue lights on. It is also shown on the packaging. If anyone can confirm how the blue light works, let me know!
Die waren laatst bij de Otto in de aanbieding!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:40 schreef Dementor het volgende:
Ik moet echt zo'n scherm hebben !
Ha ha, ik kom oorspronkelijk ook uit Hengelo, ben alleen verhuist naar Enschede. Ik heb mn Wii gepreordered bij de gameshop te Hengelo en ben daar (tot mijn verbazing) 1 van de eersten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:20 schreef Mortale het volgende:
[..]
Hengelooooo
En redsteel wordt hier de launchtitle.
Ik heb niet de behoefte om in termijnen te betalen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:25 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Die waren laatst bij de Otto in de aanbieding!
99 euro hoef je toch niet in termijnen te betalen zekerquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om in termijnen te betalen.
Ha oh dat verhaalquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
99 euro hoef je toch niet in termijnen te betalen zeker
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:18 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Wii sports komt in een papiertje??
Dat wordt een van de beste games ooit!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:05 schreef deGVR het volgende:
http://www.gamepro.com/nintendo/wii/games/previews/85351.shtml
Lange Super Mario Galaxy preview op GamePro.
[afbeelding]
[..]
Ik heb zo het gevoel dat dit echt de glorieuze comeback van die dikke loodgieter gaat worden.
FRSquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, die PS3 is echt een gigantische bak zegquote:Op woensdag 8 november 2006 00:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat wordt een van de beste games ooit!
[afbeelding]
Hoezo klein?
Owquote:Op woensdag 8 november 2006 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda gaat dood in het begin van TP, daarom komt ze er niet in voor
Waarom? Mensen gaan wel vaker aan het begin van een verhaal dood. Dan begint het verhaal. Wat het verhaal verder doet weet niemand. Dus om dat per direct slecht te noemen.quote:
Spoiler ??quote:Op woensdag 8 november 2006 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om in termijnen te betalen.
quote:
Die kabelgootjes onder de LCD'squote:Op woensdag 8 november 2006 00:20 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Official Sountrack CHECK!
Ze wii house:
[afbeelding]
"MIJN NEK!! AAAAH!!"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad...quote:
quote:Disney opens Nintendo-focused video game studio
LOS ANGELES (Reuters) - The Walt Disney Co.'s (DIS.N: Quote, Profile, Research) Buena Vista Game unit on Tuesday announced a new video game studio that will focus on creating new and Disney-inspired titles for Nintendo Co. Ltd's (7974.OS: Quote, NEWS, Research) hand-held DS player and upcoming Wii console.
Scott Novis, who headed the Rainbow Studios team that developed the popular video game based on the Disney Pixar film "Cars," was tapped to be vice president and general manager for Disney's new Fall Line Studio, based in Salt Lake City.
Nintendo's Wii console, which features a novel motion-sensitive controller, has captivated gaming enthusiasts and is set to make its U.S. debut on November 19.
The Japanese game company has also made a splash with its DS players, which has two screens, opens like a book and allows players to control play with a stylus.
Innovative titles like "Nintendogs" and "Brain Age," which respectively let players pet and train dogs and exercise their mental skills, have helped propel sales of the DS. Nintendo in late October forecast that it will sell 20 million DS units during the fiscal year ending march.
© Reuters 2006. All Rights Reserved.
Vreemd, wat moet de wii met een soort van T9? Leek me eerder dat Decuma geschikt was voor de wii maar blijkbaar niet.quote:In a press release, Zi Corporation announced an exclusive agreement with Nintendo to embed its text input technology, eZiText, into Wii.
"Nintendo is a worldwide leader in video game systems and has a reputation for bringing innovative technology to the market," said Milos Djokovic, president and CEO of Zi Corporation. "By embedding eZiText in Wii, Nintendo is empowering its customer with a more user friendly method for text input."
Zi Corporation previously implemented its Decuma handwriting recognition technology into the Nintendo DS. In what way exactly eZiText will be used for Wii is unknown at this time, though it will presumably find application in places such as the Wii Message Board.
The Wiire will continue to the cover the latest announcements from Nintendo's partners.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:13 schreef Khadgar het volgende:
En ik, extreem casual gamer en gadget freak, was zodra ik Zelda zag, zodra ik de Wii-mote zag direct om...
Zo zie je maar dat Nintendo een breed publiek aanspreekt!
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:Bedankt he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet je ze er de volgende keer zelf tussen?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Mij viel eerder dat rode Ikeakastje opquote:Op woensdag 8 november 2006 08:06 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Die kabelgootjes onder de LCD's![]()
![]()
Damn, hij is echt klein!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoezo klein?
Hij is nog kleiner dan de HD-DVD addon van de 360quote:Op woensdag 8 november 2006 00:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoezo klein?
Dit is een grap right? Anders...quote:Op woensdag 8 november 2006 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat Wii logo is snel herkenbaar en onthoudbaar, met een naam zoals Ultra Nes ofzo zou het niet opvallen. De DS heeft ook al zo'n verbetert logo, niet normaal. Voor het eerst vind ik de logo's van de Nin consoles echt strak gemaakt en sterker nog, beter dan de competitie. De DS is van een aftands broertje van de PSP nu gegroeid naar een superieur apparaat kwa uitstraling. Als ik naar de champions league kijk dan valt me op hoe onduidelijk die PSP letters zijn die ze gebruiken, no way dat die door de casuals begrepen wordt.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt door de naam/beeldmerk.
Hehe, denk je dat je er maar niet over begint omdat je dan als een aap overkomtquote:Op woensdag 8 november 2006 09:30 schreef BMH het volgende:
Gisteren was ik op een verjaardag.. Zei iemand dat ik een Wii ging kopen... Leek wel alsof iedereen meteen wist wat het is... En er waren echt alleen maar 20+ tot <55 in de kamer
Wat. Bedankt aars.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
SNAP
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Ja, dat Wii logo is snel herkenbaar en onthoudbaar, met een naam zoals Ultra Nes ofzo zou het niet opvallen. De DS heeft ook al zo'n verbetert logo, niet normaal. Voor het eerst vind ik de logo's van de Nin consoles echt strak gemaakt en sterker nog, beter dan de competitie. De DS is van een aftands broertje van de PSP nu gegroeid naar een superieur apparaat kwa uitstraling. Als ik naar de champions league kijk dan valt me op hoe onduidelijk die PSP letters zijn die ze gebruiken, no way dat die door de casuals begrepen wordt.
Anders quote je het idd nog een keer... Pfff, serieus, mensen, denk ook eens aan anderen, de tering zeg...quote:Op woensdag 8 november 2006 10:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dit is een grap right? Anders...![]()
Nogal jah...wat een naaistreek.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:34 schreef BroesWillems het volgende:
normaal vind ik het niet zo erg die spoilers, maar deze is wel heel groot ...
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denken jullie nou echt dat Nintendo Zelda laat doodgaan?![]()
Ga naar gt.tv en bekijk de Zelda geschiedenislesquote:Op woensdag 8 november 2006 10:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet net dat Zelda een prinses is (toch?), maar daar houd mij kennis dan ook op.
Maar ik kijk er wel naar uit!
Weet je dat dit wel een spoiler isquote:Op woensdag 8 november 2006 10:39 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Weet ik veeeeel. Saria ging toch ook dood in OoT.
![]()
En iedereen over de zeik ookquote:Op woensdag 8 november 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denken jullie nou echt dat Nintendo Zelda laat doodgaan?![]()
Niet echt.. Ze ging namelijk niet doodquote:Op woensdag 8 november 2006 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weet je dat dit wel een spoiler is![]()
Best cool eigenlijkquote:
die zit toch in de wiimote. toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:50 schreef Oksel het volgende:
Zou er ook een microfoon uitkomen voor de Wii, zodat je kan ouwehoeren tijdens het gamen?
Ik denk dat je het beste naar een winkel kan gaan om zelf te kijken.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:17 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor de lcd techneuten hier, is dit iets voor te gamen? ik zoek nog een lcd scherm voor op m'n slaapkamer, beneden heb ik (nog) gewoon een grootbeeld philips tv staan.
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12571DC0049DE2C.htm
Iig lijkt het niet duur, maar buiten het "geweldige" merk, zou ie geschikt zijn voor te gamen
Das een speakerquote:
ja als je far cry op pc gewend bent ziet het er niet uit nee.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jezus, wat is dat een lelijk spel..
Dan weet ik (nog) niks, ik hoor hier vaak termen als hdtv, compent en blabla voorbij komen, maar heb me er totaal nog niet in verdiept. Ben gewoon benieuwd of deze tv qua specs "goed voldoet" voor te gamen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste naar een winkel kan gaan om zelf te kijken.
Niet HD ready, matige helderheid. Verder wel prima volgens mij als je enkel je Wii erop wil aansluiten. Als je ook een 360 en/of PS3 eraan wil hangen zou ik een betere nemen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:17 schreef Herr.Flick het volgende:
Voor de lcd techneuten hier, is dit iets voor te gamen? ik zoek nog een lcd scherm voor op m'n slaapkamer, beneden heb ik (nog) gewoon een grootbeeld philips tv staan.
Iig lijkt het niet duur, maar buiten het "geweldige" merk, zou ie geschikt zijn voor te gamen
70cm beeldbuis is oke.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:24 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dan weet ik (nog) niks, ik hoor hier vaak termen als hdtv, compent en blabla voorbij komen, maar heb me er totaal nog niet in verdiept. Ben gewoon benieuwd of deze tv qua specs "goed voldoet" voor te gamen.
Anders hoop ik in ieder geval dat een USB headset wordt ondersteund, die heb ik hier toch nog 1 liggenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das een speaker
Een losse mic is nog niet bevestigd, maar ik reken erop dat we gewoon een headset krijgen
en dan naast de console moeten zittenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Anders hoop ik in ieder geval dat een USB headset wordt ondersteund, die heb ik hier toch nog 1 liggen![]()
Is puur voor op de slaapkamer, beetje tv kijken en de Wii of cube eraan, gamen word toch voor zeker 90% beneden gedaan, maar als m'n rugklachten opspelen dan moet ik verplicht bedrust houden, vandaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet HD ready, matige helderheid. Verder wel prima volgens mij als je enkel je Wii erop wil aansluiten. Als je ook een 360 en/of PS3 eraan wil hangen zou ik een betere nemen.
Het voordeel van een kleine kamer en een lange kabelquote:Op woensdag 8 november 2006 11:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en dan naast de console moeten zitten
met wie?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:50 schreef Oksel het volgende:
Zou er ook een microfoon uitkomen voor de Wii, zodat je kan ouwehoeren tijdens het gamen?
dat gaat toch niet werken.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:50 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Het voordeel van een kleine kamer en een lange kabel![]()
Daarbij is naast de console zitten niet zo erg, hij wordt tenminste niet zo heel erg warm![]()
Wii + rugklachten... ik weet niet of dat nu wel zo'n goede combi isquote:Op woensdag 8 november 2006 11:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Is puur voor op de slaapkamer, beetje tv kijken en de Wii of cube eraan, gamen word toch voor zeker 90% beneden gedaan, maar als m'n rugklachten opspelen dan moet ik verplicht bedrust houden, vandaar.
Ik heb nu een draagbare tv in een hoek staan, en we hebben een groot bed (220-200), er is geen ruimte voor een gewone grote TV, en m'n vrouwtje kan nu slecht tv kijken omdat ik er dan half voor lig.
Zoek dus gewoon een el-cheapo LCD voor boven, en om beneden een nieuwe te kopen (staat op de to-do-list), en boven ook nog 1 van +1000 euro is een beetje tevind ik.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:30 schreef Roi het volgende:
Oh, gaat ZELDA DOOD aan het begin ?!
Daarom ook geen X360 of PS3, zijn beide te zwaar!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wii + rugklachten... ik weet niet of dat nu wel zo'n goede combi is. Alhoewel, volgens mij moet je toch erg je best doen om lang een verkeerde houding aan te nemen tijdens het Wii'en
.
Nog steeds geen must-haves voor mij.quote:* Duck Hunt (E for Everyone)
* Hogan's Alley (E for Everyone)
* Kid Icarus (E for Everyone)
* Kirby's Adventure (E for Everyone)
* Pilot Wings (E for Everyone)
* Pro Wrestling (E for Everyone)
* Punch-Out (E for Everyone)
* Wild Gunman (E for Everyone)
Punch out! geen Musthave noemen?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:54 schreef speknek het volgende:
Nieuwe Virtual Console games:
[..]
Nog steeds geen must-haves voor mij.
Pilot Wings!!!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:54 schreef speknek het volgende:
Nieuwe Virtual Console games:
[..]
Nog steeds geen must-haves voor mij.
quote:"Atari oprichter 'dist' sony
In het rijtje ‘grote iconen uit de gamesindustrie’ komt Nolan Bushnell zeker in de top 10 voor. Op het moment dat hij Sony er van langs geeft wordt er geluisterd. Toen hij geïnterviewd werd naar aanleiding van zijn restaurantketen had hij het volgende te melden:
I think Sony shot themselves in the foot... there is a high probability [they] will fail. The price point is probably unsustainable. For years and years Sony has been a very difficult company to deal with from a developer standpoint. They could get away with their arrogance and capriciousness because they had an installed base. They have also historically had horrible software tools. You compare that to the Xbox 360 with really great authoring tools [and] additional revenue streams from Xbox live... a first party developer would be an idiot to develop for Sony first and not the 360. People don't buy hardware, they buy software.
huhquote:Op woensdag 8 november 2006 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Kid Icarus wil ik wel een keer proberen.
Zeker! Zal ook wel prijzig zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 13:33 schreef Megalomaniac het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d7eGypGOlOc&eurl=
das pas gaaf!
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:09 schreef _GdR_ het volgende:
in het vorige topic ging de discussie eventjes of de ps3 een flop werd ja of nee.
check dit. www.gamert.nl
[..]geweldig
Dit vind ik niet nietszeggend.quote:They have also historically had horrible software tools.
dat is opzich wel waar, want de PS2 staat bekend om de 'slechte' ontwikkeltools, zeker in vergelijking met de Xboxquote:Op woensdag 8 november 2006 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit vind ik niet nietszeggend.
da's echt een gaaf stukje software om gewoon nutteloos mee te klotenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:33 schreef Megalomaniac het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d7eGypGOlOc&eurl=
das pas gaaf!
lijkt een beetje op Line rider Da's ook gewoon een beetje kloten. Erg bijzonder vind ik het filmpje nietquote:Op woensdag 8 november 2006 13:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's echt een gaaf stukje software om gewoon nutteloos mee te kloten
Volgens mij weet jij niet helemaal je historie. Nolan Bushell heeft Atari opgericht voor eerst zijn Pong arcade kasten (spelconcept wel gepikt van Ralph Bear / Magnavox). Daarna kwamen de Pong kastjes voor thuis, de eerste echte spelcomputer, de Atari 2600 etc etc. Daarna heeft ie Atari verkocht voor afschuwelijk veel geld en heeft ie nog een tijdje als CEO voor Atari gewerkt.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:48 schreef kepler het volgende:
[..]Hij heeft ooit Pong uitgevonden, heeft nu een eigen restaurantketen en daarom weet hij alles van de games-industrie af?
![]()
nietszeggende uitspraak dus
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet helemaal je historie. Nolan Bushell heeft Atari opgericht voor eerst zijn Pong arcade kasten (spelconcept wel gepikt van Ralph Bear / Magnavox). Daarna kwamen de Pong kastjes voor thuis, de eerste echte spelcomputer, de Atari 2600 etc etc. Daarna heeft ie Atari verkocht voor afschuwelijk veel geld en heeft ie nog een tijdje als CEO voor Atari gewerkt.
Ondertussen heeft ie ook z'n pizzaketen opgestart en heeft ie bergen startende innovatieve ondernemingen geholpen met een startkrediet. Tegenwoordig doet ie ook iets in de entertainment industrie maar niet meer zo groot en bekend als Atari.
Wat hij wel heeft nog steeds, is feeling voor de markt en een heleboel kennis van zaken. Dus alsjeblieft zeg, 'Nietszeggende Uitspraak' is behoorlijk ongefundeerd. Dat het een botte uitspraak is met weinig onderbouwing, ja, maar nietszeggend, nee.
Idd, ik denk dat zijn mening veel veelzeggender is dan mensen die nu nog in de industrie zitten of ons als gebruikers. Hij heeft ooit in de industrie gewerkt en is dr nu een tijdje uit waardoor hij specifieker kijkt naar de marketing- en logistieke kwesties.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet helemaal je historie. Nolan Bushell heeft Atari opgericht voor eerst zijn Pong arcade kasten (spelconcept wel gepikt van Ralph Bear / Magnavox). Daarna kwamen de Pong kastjes voor thuis, de eerste echte spelcomputer, de Atari 2600 etc etc. Daarna heeft ie Atari verkocht voor afschuwelijk veel geld en heeft ie nog een tijdje als CEO voor Atari gewerkt.
Ondertussen heeft ie ook z'n pizzaketen opgestart en heeft ie bergen startende innovatieve ondernemingen geholpen met een startkrediet. Tegenwoordig doet ie ook iets in de entertainment industrie maar niet meer zo groot en bekend als Atari.
Wat hij wel heeft nog steeds, is feeling voor de markt en een heleboel kennis van zaken. Dus alsjeblieft zeg, 'Nietszeggende Uitspraak' is behoorlijk ongefundeerd. Dat het een botte uitspraak is met weinig onderbouwing, ja, maar nietszeggend, nee.
Zie jejezelf al kloten met dat stukje software op de wii?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
lijkt een beetje op Line rider Da's ook gewoon een beetje kloten. Erg bijzonder vind ik het filmpje niet
Maarja, boeiend, ik wil een Wii
Welke en hoeveel consoles ga je dr op aansluiten? Dr zit component op dus in principe is ie wel HD, alleen niet HD ready omdat je dan HDMI erop moet hebben. Naar het contrast gekeken heb je wel een verrot beeld als ik eerlijk moet zijn, maar als je m drbij hebt dan kun je hier wel overeenzien.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:17 schreef Herr.Flick het volgende:
jah, ik weet dat ik fout zatquote:Op woensdag 8 november 2006 15:02 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat zijn mening veel veelzeggender is dan mensen die nu nog in de industrie zitten of ons als gebruikers. Hij heeft ooit in de industrie gewerkt en is dr nu een tijdje uit waardoor hij specifieker kijkt naar de marketing- en logistieke kwesties.
Hij zegt hetzelfde als ik, mijn mening is ook dat Sony verdomd snel een userbase moet hebben om te voorkomen dat de developers gaan devven op andere consoles. Als de Japanse devvers gaan multiplatformer met strategische games dan heb je n probleem, Capcom is al over de streep. Met deze prijs gaat dit niet lukken en hier komt bij dat de ontwikkelingskosten gigantisch zijn. De PS3 wordt wel een succes denk ik, maar een flop gekeken naar de voorspellingen van Sony.
echt waar?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Welke en hoeveel consoles ga je dr op aansluiten? Dr zit component op dus in principe is ie wel HD, alleen niet HD ready omdat je dan HDMI erop moet hebben. Naar het contrast gekeken heb je wel een verrot beeld als ik eerlijk moet zijn, maar als je m drbij hebt dan kun je hier wel overeenzien.
Ik denk dat ie 12 of 16 milliseconden is wat niet optimaal is voor games, ik heb Pro Evo gespeeld op mn vorige Samsung LCD met 12ms en dat was toch soms wel lastig. Ik heb misschien nog wel een leuk adresje waar je LCDs goedkoop kan krijgen.
Alleen moet je wel geluk hebben, het zijn faillisimentspartijen die dat bedrijf heeft en hij heeft elke keer weer andere merken en types. Wel 1jaar garantie. Ik heb mn eerste Samsung 26inch in mei 2006 gekocht voor 550e (!), nieuwprijs was toen 1000e. Helaas zijn de prijsverschillen nu niet ZO groot meerquote:
Kijk, daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:06 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Welke en hoeveel consoles ga je dr op aansluiten? Dr zit component op dus in principe is ie wel HD, alleen niet HD ready omdat je dan HDMI erop moet hebben. Naar het contrast gekeken heb je wel een verrot beeld als ik eerlijk moet zijn, maar als je m drbij hebt dan kun je hier wel overeenzien.
Ik denk dat ie 12 of 16 milliseconden is wat niet optimaal is voor games, ik heb Pro Evo gespeeld op mn vorige Samsung LCD met 12ms en dat was toch soms wel lastig. Ik heb misschien nog wel een leuk adresje waar je LCDs goedkoop kan krijgen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Alleen moet je wel geluk hebben, het zijn faillisimentspartijen die dat bedrijf heeft en hij heeft elke keer weer andere merken en types. Wel 1jaar garantie. Ik heb mn eerste Samsung 26inch in mei 2006 gekocht voor 550e (!), nieuwprijs was toen 1000e. Helaas zijn de prijsverschillen nu niet ZO groot meer![]()
Ik ga t hier niet posten trouwens, doe mailadres maar. Wii-symphatisanten only![]()
Interesse heeftquote:Op woensdag 8 november 2006 15:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Alleen moet je wel geluk hebben, het zijn faillisimentspartijen die dat bedrijf heeft en hij heeft elke keer weer andere merken en types. Wel 1jaar garantie. Ik heb mn eerste Samsung 26inch in mei 2006 gekocht voor 550e (!), nieuwprijs was toen 1000e. Helaas zijn de prijsverschillen nu niet ZO groot meer![]()
Ik ga t hier niet posten trouwens, doe mailadres maar. Wii-symphatisanten only![]()
niet wéér die otto grapquote:
paultjeee [at] gmail [punt] comquote:Op woensdag 8 november 2006 15:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
wat denk je zelf...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is nog beter
(of bedoel je Wii ontmaagd)
sinds wanneer kun je terug in de tijd?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:12 schreef Oksel het volgende:
Grote mond.. je bent niet de enige maagd hier hoor, Ruzbeh heeft ook nog nooit geneukt. En ik heb over een aantal andere users hier ook een sterk vermoeden
Monitoren zijn prijstechnisch en kwalitatief gezien interessanter als je genoegen neemt aan de aansluiting en de grootte. Een Acer van nog geen tweehonder euro die ik had zag er prima uit. Maar je wilt natuurlijk TV erop kijken en games erop spelen (geen pckabel voor Wiiquote:Op woensdag 8 november 2006 15:20 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan.
Het is idd gewoon voor erbij, meer niet. Ik heb in het verleden wel eens unreal gespeelt op een TFT toen die net op de markt waren, dit was gewoon niet te doen omdat de monitor te langzaam was, en dit wil ik dus graag voorkomen!
De nieuwe plasma's hebben niet eens de refreshrate erbij staan, is allemaal prima, alleen is het geen optie omdat ze beginnen bij 37inch (Panasonic). En die dingen hebben soms last van burnin, de nieuwe niet meer zeggen ze.quote:Heeft een plasma trouwens ook zo'n refreshrate, of is dat alleen maar bij tft/lcd
[..]
T Was even puzzelen maar k snap t nuquote:herr_flick apenlul dutchgame punt anal![]()
Ikke over 3.5 dagenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
over 6 dagen word ik ontmaagd....![]()
Regelmatig veel bier en vrouwen voor de wii er is. Erna gaat er natuurlijk alleen gegamed worden. Dus nog een maandje genieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |