quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
Gran Theft Mario
http://youtube.com/watch?v=ICoDFooBXpU
/editquote:Due to a European shortage of the Nintendo Wii Consoles, we regret to inform you that Play.com will be unable to supply your pre-ordered Nintendo Wii at launch.
Maar goed dat ik hem 2 keer heb gereserveerd bij normale winkels waarbij ik in ieder geval van 1 verzekerd benquote:
Volgens mij geen BS hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:44 schreef Xrenity het volgende:
/edit
downloadable content voor Zelda is BS
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:58 schreef Mortale het volgende:
[..]
Volgens mij geen BS hoor
http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=85328
Leer lezen.quote:GP: What sorts of online features are you looking forward to in the future?
Harrison: Downloadable content, such as additional levels.
GP: Any plans for any type of post-release online component for Twilight Princess?
Harrison: I haven't heard of anything yet. I think everyone is still busy trying to make sure the game gets out correctly.
Xren, geef het maar op. Dat heb ik ze al 3 keer gezegd, maar ze blijven koppig.quote:
3 mil voor Japan.. 1 mil voor Amerika en de rest voor Europa en Australie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
%%$#$%@#$&@#$&^#%*@#^(@&$(*@$$ Hebben ze zitten jokken over die 4.000.000 Wii's beschikbaar at launch?
bend over, we're in Europe...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
%%$#$%@#$&@#$&^#%*@#^(@&$(*@$$ Hebben ze zitten jokken over die 4.000.000 Wii's beschikbaar at launch?
Heb donderdag promotraining gehad en dus weer even kunnen gamenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:39 schreef Oksel het volgende:
Dat klinkt geil, Lexmans..:D
Soooow heey!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:05 schreef Oksel het volgende:
Ik sta op één. Met Zelda en Red Steel gepre-orderd.
Promoboy!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:39 schreef Lexie het volgende:
Broes, ter ere van wat ga jij de 14e naar het launch event? Ik ben er ook namelijk, als promoboy![]()
.
Amerika krijgt het merendeel van de 4 miljoen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
Bepaalde mensen mogen me nu toch gaan uitleggen wat ze denken dat dit betekend.quote:Harrison: Downloadable content, such as additional levels.
GP: Any plans for any type of post-release online component for Twilight Princess?
Harrison: I haven't heard of anything yet. I think everyone is still busy trying to make sure the game gets out correctly.
Scoreboard voor wii sports?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:01 schreef _GdR_ het volgende:
is er met de wii ook een online scoreboard? bijv met wii sports zou dat geweldig zijn.
Heb jij een broertje die op het gymnasium in Enschede zat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:38 schreef BroesWillems het volgende:
Best wel wat tukkers hier...
Ik kom uit het beroemde () Bornerbroek
Alleen Wii sports, een controller en de browser. Nintendo games zouden 50 euro gaan kosten (behalve Zelda, die is 60 euro), maar de meeste winkels hebben ze blijkbaar wel voor 60 euro op de lijst staan. Andere spellen gaan waarschijnlijk rond de 60 euro kosten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:36 schreef zBus het volgende:
Wat zit er bij een wii als je em zo koopt? wii sports? en wat gaan games kosten?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb jij een broertje die op het gymnasium in Enschede zat?
Tis toch allemaal inteelt in dat soort gehuchtjes?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]ik kom uit Bornerbroek, dus het moet maar gelijk mijn broertje zijn geweest
nee, mijn broer heeft niet op het gymnasium gezeten. Maar het kan natuurlijk wel iemand zijn die ik ken
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis toch allemaal inteelt in dat soort gehuchtjes?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis toch allemaal inteelt in dat soort gehuchtjes?
Net even gelezen, klinkt goed. Verder geen reviews in die NGamer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe, die dude zag ik ook alquote:Op maandag 6 november 2006 20:11 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik zag overigens vandaag tijdens een tentamen op de UT (weet niet wie dat nog meer heeft gehad vanmorgen, maar ik vermeld het maar even) een kerel weglopen met een schoudertas (zo'n brede handtas/laptoptas achtig iets dus) in het cremewit, waar in fraaie grijze letters het logo van Wii vrij groot op stond. Ik vroeg me af hoe hij er aan kwam, misschien zelf gemaakt, ergens besteld of misschien werkt hij mee aan de Nederlandse Wii-promo..?
Hengeloooooquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:38 schreef BroesWillems het volgende:
Best wel wat tukkers hier...
Ik kom uit het beroemde () Bornerbroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |