Nope, n Backdrop, de grootste.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
Ik denk versterkers?
Gewoon nummers blijven schrijven en blijven optredenquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
5 euro verdiend met een waardeloos optreden zonder instrumenten! Ik had zelfs maar 3 nummers!En er waren wel 8 mensen die een ticket gekocht hadden.
![]()
Ik ga die 5 euro investeren in de band.
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 18:45 schreef DeHovenier het volgende:
Linkin Park
Wat mij betreft mag ze erbij, maar dan moet ze wel goed haar best doen met neuken
Jij hebt geen leuk plaatjequote:
dat klinkt misschien gek, maar volgens mij werkt het wel zo in popomundo... ik heb busladingen met vrouwen achter me aan sinds ik Nick Jago als pic heb...quote:
ik ga serieus maar eens een mooie pic van miss Klum zoekenquote:Op zondag 19 november 2006 20:36 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
dat klinkt misschien gek, maar volgens mij werkt het wel zo in popomundo... ik heb busladingen met vrouwen achter me aan sinds ik Nick Jago als pic heb...
aan de andere kant betrap ik mezelf erop dat vrouwen met een mooi plaatje meer bij me gedaan krijgen dan van die lellikerds...
Misschien wil je mij joinen bij Jos de Groot, weet niet wat je speelt ofzo?quote:Op zondag 19 november 2006 20:27 schreef Raconteur het volgende:
Jej, en ik ben weer bandloos.
Ga eventjes op zoek naar een nieuwe band, heb welgeteld een pm verzonden. En voor de rest doe ik niets, het is de moment om mijn skils wat bij te timmeren.
quote:Op zondag 19 november 2006 23:54 schreef BlackRebel het volgende:
Astrid van Leunissen bijvoorbeeld...
Wiequote:Uw zoekbewerking - Astrid van Leunissen - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
* Gebruik minder zoekwoorden.
tja, waarschijnlijk gebeurt het meer dan je denkt, en maar goed ook, anders zou er vrees ik een danig tekort zijn aan vrouwen...quote:Op maandag 20 november 2006 09:38 schreef Venderwel het volgende:
Nou ja, als er hier een paar serieuze mensen bij mijn Blues band willen, dan mag dat best. Laat het me dan even weten, ben zelf gitarist en eventueel leed zanger, maar valt wel wat te regelen.
Blijf het trouwens een raar fenomeen vinden dat mannen zich op popomundo als vrouwen voordoen...
Number 68 Blues act of the world! Btw....
Ze blijven tegenwoordig steken op wonderfulquote:I finished my song De hond van de buuf. It turned out wonderful.
De hond van de buuf is a Modern Rock Crowdpleaser. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-11-20. The melody is terrific and the lyrics are incredible.
Ben jij dan bubba bonoquote:Op maandag 20 november 2006 09:38 schreef Venderwel het volgende:
Nou ja, als er hier een paar serieuze mensen bij mijn Blues band willen, dan mag dat best. Laat het me dan even weten, ben zelf gitarist en eventueel leed zanger, maar valt wel wat te regelen.
Blijf het trouwens een raar fenomeen vinden dat mannen zich op popomundo als vrouwen voordoen...
Number 68 Blues act of the world! Btw....
Hoi, ik doe MR.quote:Op maandag 20 november 2006 16:40 schreef Raconteur het volgende:
[..]
Ben jij dan bubba bono.
Ja, ik heb een invitation bij mijn career gekregen van jou, als jij Bubba Bono dan bent. Maar ik zal je moeten teleurstellen, ik heb geen 5 sterren in Blues en wil je repertoire dus niet naar beneden kegelen. Ben nu nog even op zoek in de Modern Rockwereld, als ik daar niets meer vind dan zal ik wel nog eens bij jou aankloppen, dus ik hou hem.
København skat..quote:Op maandag 20 november 2006 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over 2 uur speelt Avatar of Steel in Köbenhavn
Kwaliteit is heel veel lager dan de nieuwe songsquote:Op maandag 20 november 2006 17:28 schreef BlackRebel het volgende:
onpopulaire songs nog niet direct eruit mikken.. ze kunnen altijd weer populair worden, wij hebben dat ook al een paar keer gehad... als ze te lang rood blijven moet je ze wel kicken..
Feliquote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Raconteur het volgende:
Jej, ik heb een nieuwe band gevonden: SoyaDuck, ze staan 119th op de Modern Rock ranglist dus als iemand eens tijd heeft kan je de beginpagina veranderen. En Rebel ze hebben al een contract.
@SH: Power boost betekent dat je het volgend optreden 2 of 3 niveaus hoger speelt.
En we zitten nu op te tredenquote:Oooooh!!! Labour pains! It is time! OFF TO THE HOSPITAL!!! Can someone please call an ambulance?!
...quote:The Cowards Equipment breaks down
Dat heb je soms, maar in het echt gaan er geen instrumenten kapotquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:56 schreef Sautor het volgende:
Stond tijdens de show...Ook dat er een instrument was kapotgegeaan
Een dochter?? Ik wilde een zoonquote:Baby Boom [Online]
Baby is a 0 year old girl who is the daughter of Elsbeth Boom. Baby is currently hanging out in VIP Jam Porto in Porto.
quote:Baby likes to rest during off hours and is trying to study her toes in order to get ahead professionally.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |