quote:I got a new job as doctor at Medisch Centrum West.

Hangt van je IQ af. 4/6 updates denk ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef Leonos het volgende:
Hoeveel updates heb je nodig om een sterretje erbij te krijgen in mijn basic singing?
Maja ik ben weg naar de killers. Latterrrr

Heb het tourschema ff doorgekeken, klopt aardig, vindt alleen dit een beetje krap...Als we pech krijgen zijn we te laat...Verder klopt ie volgens mij welquote:2006-12-21 12:00 Rio de Janeiro 202 ¤
Rio de Janeiro Rockers Hideout [MR] 2006-12-21 14:00 Design INFO

zal kijken of ik nog wat kan wijzigenquote:Op donderdag 16 november 2006 20:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heb het tourschema ff doorgekeken, klopt aardig, vindt alleen dit een beetje krap...Als we pech krijgen zijn we te laat...Verder klopt ie volgens mij wel

Jij?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:07 schreef BlackRebel het volgende:
wie zou dat nou zijn
tip: wacht nog effe met opnemen, en verkrijg eerst wat fame door in verschillende landen gespeeld te hebben anders hebben recordings namelijk absoluut geen zin...

Wow! Thanks man!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:36 schreef BlackRebel het volgende:
na een week kun je pas je huidige baan verlaten jammergenoeg, maar als het kan stop dan met je huidige baan en komt naar Excelsior Live! en ga voor een job als bartender, als je me een berichtje stuurt verhoog ik je salaris... ok?

T gaat niet alleen om hoe goed je bent, maar ook om je fame.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:57 schreef BlackRebel het volgende:
ik snap de artist ranking sinds de downtime ook niet meer, wij staan nu op #20, zo laag hebben we al heeel lang niet meer gestaan, en boven ons staan alleen maar bands die minder goede optredens geven...

Ik doe nooit mee met competitions en sta op 146 in de punkrock lijst.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:09 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij hebben competitions heel veel invloed erop.. dus veel competitions spelen (en winnen).

Nope, n Backdrop, de grootste.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
Ik denk versterkers?

Gewoon nummers blijven schrijven en blijven optredenquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
5 euro verdiend met een waardeloos optreden zonder instrumenten! Ik had zelfs maar 3 nummers!En er waren wel 8 mensen die een ticket gekocht hadden.
![]()
Ik ga die 5 euro investeren in de band.
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |