Moodboostquote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet morgen niet een rondje chocalade uit te delen, tis valentijn... misschien krijg je een kleine moodboost
Nee dat maakt niet uit.. het enige wat op de uni kan is dat het een verzamelplaats is voor verschillende masters die hun apprentices dingen kunnen leren. Je kan dus learn from master instellen en dan van 5 of 6 verschillende mensen iets leren (mits ze op de uni zijn). Je leert dan alleen de skill, de sterren moet je zelf krijgen met improve skill. Maar bijv. met advanced medicine ofzo is dat handig, want een boek daarvan kost 40.000, kan je het beter van iemand lerenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:36 schreef komrad het volgende:
nog een vraag hier: als ik op de uni ben, word ik dan ook sneller beter in een skill (bij improve skill natuurlijk) of maakt dat niets uit
als iemand mijn chocolade wil geven mag dat natuurlijk
dat weet ik, leer nu van 1 master, binnenkort 2quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee dat maakt niet uit.. het enige wat op de uni kan is dat het een verzamelplaats is voor verschillende masters die hun apprentices dingen kunnen leren. Je kan dus learn from master instellen en dan van 5 of 6 verschillende mensen iets leren (mits ze op de uni zijn). Je leert dan alleen de skill, de sterren moet je zelf krijgen met improve skill. Maar bijv. met advanced medicine ofzo is dat handig, want een boek daarvan kost 40.000, kan je het beter van iemand leren
Dunno... 3-4 dagen ofzo gok ik...quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:53 schreef komrad het volgende:
[..]
dat weet ik, leer nu van 1 master, binnenkort 2
hoe lang duurt zoiets, ik heb zelf wel een redelijk hoog IQ namelijk
neequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:22 schreef Tokus het volgende:
doen ze ook wat voor je mood?
Amsterdam - Kopenhagen kan ook?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:05 schreef komrad het volgende:
ik denk zo parijs-berlijn-kopenhagen
Andere vraag: als je grootschalig met items gaat handelen, heeft dat een negatieve invloed op je health of op je mood??
Grote orgiequote:Op zaterdag 11 november 2006 14:11 schreef Massive het volgende:
Ik zit nu in een band met nog drie anderen, en echt iedereen gaat met iedereen naar bed. Kinky!
Als je het niet erg vindt zet ik die pas later in het repetoire (als we hem volgejammed hebben). We hebben vanavond om 22.00 uur een jam en gaan om 02.00 uur weg... en dat nu ik eindelijk een leuk meisje gevonden hebquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Grote orgie
Nog 1 update en dan is m'n song af
Gaat niet zo makkelijk.. dan moet ze iedere keer met de tourbus mee enzo... Zij kan niet standaard met onze tourbus reizen... toch?quote:
En dus kost het veel moeite voor niksquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:34 schreef DeHovenier het volgende:
Wel als ze steeds voordat we vertrekken op de juiste travelroute staat
quote:You've been awarded 1 Experience Points.
Click here to distribute points.
quote:I finished my song Oraal ontmaagd. It turned out wonderful.
Oraal ontmaagd is a Modern Rock Keep it simple. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-11-12. The melody is incredible and the lyrics are wonderful.
Wie is ze?quote:Op zondag 12 november 2006 11:24 schreef BlackRebel het volgende:
als ze jouw volgt volgt ze jouw ook in de bus als jullie uit een stad vertrekken, zo is al menig stalker inmiddels met ons meegereisd...
ze zoeken overigens nog minstens een MR-band om mee te doen met de georganiseerde tour die start op 7 januari.. check het company-forum
quote:
Ik had het daar over?quote:Op zondag 12 november 2006 11:24 schreef BlackRebel het volgende:
ze zoeken overigens nog minstens een MR-band om mee te doen met de georganiseerde tour die start op 7 januari.. check het company-forum
Er stonden 2 ze's in het berichtquote:
Ik snap er niks vanquote:Op zondag 12 november 2006 12:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er stonden 2 ze's in het bericht
Waarom krijg ik trouwens gewoon doorbetaald als ik in het buitenland zitquote:Op zondag 12 november 2006 13:18 schreef BlackRebel het volgende:
als je werkt en een contract zoekt stuur dan even een berichtje naar Stephen Leece!
schijnt dat ie weer personeel aan het zoeken is...
Ik heb iemand doorgestuurd al.. tenminste.. hoop dat ze een berichtje stuurt voor de salesman job (die ik nu heb maar die ik met ingang van ergens volgende week opzegquote:Op zondag 12 november 2006 13:18 schreef BlackRebel het volgende:
als je werkt en een contract zoekt stuur dan even een berichtje naar Stephen Leece!
schijnt dat ie weer personeel aan het zoeken is...
Ik ookquote:Op zondag 12 november 2006 13:26 schreef maniack28 het volgende:
Celebrated my birthday.Ik ben jarig
Nodig mij maar uit op 25/12/2006 20:00.quote:Op zondag 12 november 2006 16:08 schreef BlackRebel het volgende:
yoehoe!!! vanaf vandaag heb ik een Modern Rock Club in de capital van Excelsior Recordings:
Excelsior Live!!!
Laat dus even weten als je uitgenodigd wil worden..
Ja, of Twan dingus.. euhm.. ben zn naam kwijt.quote:Op zondag 12 november 2006 16:14 schreef komrad het volgende:
ik wil ook doktor worden, hoef toch alleen maar basic medicine te leren of niet?
en dan Paula berichtje sturen zeker
Ik loop nu inkomsten mis door niet te werkenquote:Op maandag 13 november 2006 09:19 schreef BlackRebel het volgende:
ja, is in amsterdam, ik heb je uitgenodigd...
pfff, dit is twee dagen afkicken... ik hoop dat ik popomundo nog leuk vindt over twee dagen haha...
CEO kan alleen als je VIP bent... voor max salaris kan je engineer of dokter worden, dat verdient in dezelfde orde als CEO (ik krijg straks 2250 euro met 5* basic medicine). En het leuke is dat je als dokter straks ook nog mensen kan helpen met medicijnen enzo. Ik ga daarna ook basic pharmanogwat doen... zodat ik medicijnen kan makenquote:Op maandag 13 november 2006 12:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik loop nu inkomsten mis door niet te werken
En kan ik geen CEO ofzo worden in je club ipv barmannetje?
quote:Op maandag 13 november 2006 13:15 schreef BlackRebel het volgende:
ik hou mijn hart vast voor hoe popo eruit ziet als ie weer terug is... het gerucht ging dat er ze deze mogelijkheid aangerijpen een paar drastische veranderingen door te voeren voor onder andere het show-systeem...
Denk niet dat t veel verschil gaat maken voor je tour, die staat toch al geboektquote:Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja lekker, we beginnen net een tour
Ik ben ook iedere dag online, zij het dat ik soms een weekendje weg benquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow en btw... ze is DJ enzo... in dr eentje, wellicht dat ze over 1,5 maand onze band kan joinen. itt andere spelers is zij wel iedere dag online![]()
je weet het nooit zeker, de devs zijn nooit concreet geweest met het bekend maken van de nieuwe ontwikkelingen...quote:Op maandag 13 november 2006 13:24 schreef daeri het volgende:
Trouwens, alleen de servers worden vernieuwd, het nieuwe show-systeem is nog niet af.
quote:Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
je weet het nooit zeker, de devs zijn nooit concreet geweest met het bekend maken van de nieuwe ontwikkelingen...
Op Hattrick worden de updates gegeven.quote:Hattrick announces
2006-11-13 02:00: Maintenance
Hattrick is literally on the road. We are moving part of our server installation to a second data center in order to improve our availability in the future. We expect to be back online Tuesday at 17.00. If everything goes smoothly, Hattrick may come online earlier than that. But as it is impossible to know exactly how much time something like this takes, there is also a risk that it will take more time than planned. We will keep you updated regularly. Sorry for the inconvenience.
Men heeft gezegd dat de game gewoon doordraait. Dus servers eruit, verplaatsen, servers erin en daarna bijwerken totdat ze zover zijn dat de "echte tijd" weer klopt met de tijdquote:Op maandag 13 november 2006 21:56 schreef Leonos het volgende:
Mijn show die ik morgenavond gepland had gaat wel gewoon door?
Hijs fijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:05 schreef BlackRebel het volgende:
tja, ik ben een beetje vergeten Stephen van het stderen af te halen, zijn mood zal wel om te huilen zijn straks..
gelukkig de tijd toch nog een beetje nuttig kunnen gebruiken deze dagen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |