Wat heb ik gelinkt?quote:
Is je ondertitel niet van Ren & Stimpyquote:Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef Massive het volgende:
En mij ook!
De nieuwe coverquote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heb ik gelinkt?
En Joralf, voeg Leonos eens toe in de OP
uhu, want ze gaan ook op dezelfde dag downquote:Op woensdag 8 november 2006 23:48 schreef Leonos het volgende:
Is hattrick en popo zelfde systeem ofzo?
battrick.org is ook van dezelfde makers (cricket simquote:Op woensdag 8 november 2006 23:53 schreef Deuf het volgende:
Popo en Hattrick zijn van de zelfde makers. Zitten wel aparte servers, maar in het zelfde gebouw (heb ik gehoord!)
Er worden voor het weekend extra back-ups gemaakt van alle servers. Daarom kan popo een 'beetje' traag zijn of tijdelijk helemaal offline zijn.
Erg jammer allemaal
Greetzz
Remco de Jong / Artoo
Mijn sig! Jazekerquote:Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is je ondertitel niet van Ren & Stimpy
Wat voegt dit toe???quote:Op donderdag 9 november 2006 03:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit me toch met mn leuter te spelen, niet normaal!
Man, na 13 topics moet je toch weten dat zulke posts van mij de boel een beetje wakker schudden?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:36 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Wat voegt dit toe???
Dit topic wordt sowieso al een beetje als chat gebruikt/misbruikt, maar zulke posts kunnen toch hoop ik wel achterwege blijven!
Moodboostquote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet morgen niet een rondje chocalade uit te delen, tis valentijn... misschien krijg je een kleine moodboost
Nee dat maakt niet uit.. het enige wat op de uni kan is dat het een verzamelplaats is voor verschillende masters die hun apprentices dingen kunnen leren. Je kan dus learn from master instellen en dan van 5 of 6 verschillende mensen iets leren (mits ze op de uni zijn). Je leert dan alleen de skill, de sterren moet je zelf krijgen met improve skill. Maar bijv. met advanced medicine ofzo is dat handig, want een boek daarvan kost 40.000, kan je het beter van iemand lerenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:36 schreef komrad het volgende:
nog een vraag hier: als ik op de uni ben, word ik dan ook sneller beter in een skill (bij improve skill natuurlijk) of maakt dat niets uit
als iemand mijn chocolade wil geven mag dat natuurlijk
dat weet ik, leer nu van 1 master, binnenkort 2quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee dat maakt niet uit.. het enige wat op de uni kan is dat het een verzamelplaats is voor verschillende masters die hun apprentices dingen kunnen leren. Je kan dus learn from master instellen en dan van 5 of 6 verschillende mensen iets leren (mits ze op de uni zijn). Je leert dan alleen de skill, de sterren moet je zelf krijgen met improve skill. Maar bijv. met advanced medicine ofzo is dat handig, want een boek daarvan kost 40.000, kan je het beter van iemand leren
Dunno... 3-4 dagen ofzo gok ik...quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:53 schreef komrad het volgende:
[..]
dat weet ik, leer nu van 1 master, binnenkort 2
hoe lang duurt zoiets, ik heb zelf wel een redelijk hoog IQ namelijk
neequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:22 schreef Tokus het volgende:
doen ze ook wat voor je mood?
Amsterdam - Kopenhagen kan ook?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:05 schreef komrad het volgende:
ik denk zo parijs-berlijn-kopenhagen
Andere vraag: als je grootschalig met items gaat handelen, heeft dat een negatieve invloed op je health of op je mood??
Grote orgiequote:Op zaterdag 11 november 2006 14:11 schreef Massive het volgende:
Ik zit nu in een band met nog drie anderen, en echt iedereen gaat met iedereen naar bed. Kinky!
Als je het niet erg vindt zet ik die pas later in het repetoire (als we hem volgejammed hebben). We hebben vanavond om 22.00 uur een jam en gaan om 02.00 uur weg... en dat nu ik eindelijk een leuk meisje gevonden hebquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Grote orgie
Nog 1 update en dan is m'n song af
Gaat niet zo makkelijk.. dan moet ze iedere keer met de tourbus mee enzo... Zij kan niet standaard met onze tourbus reizen... toch?quote:
En dus kost het veel moeite voor niksquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:34 schreef DeHovenier het volgende:
Wel als ze steeds voordat we vertrekken op de juiste travelroute staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |