Daar misschien niet, maar bij de Doeland hier wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Doen ze dat bij de Gamma od? Verstek zagen van planken/mdf?
Als je van plan ben om hetzelfde kastje te maken zou ik het middelste deurtje 4mm kleiner maken. dat was ik nl vergeten...quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:42 schreef Rekkie het volgende:
Mooi project hoor.
Moet dit maar eens in de gaten houden.
Het kastje vind ik wel erg mooi en ik ga het ontwerp denk ik maar "pikken"
Hout is gezaagd bij de bouwhof in zoetermeer, hier hebben ze altijd 2 mensen op een complete zaagafdeling staan. Die gasten weten wat ze doen en hebben verstand van hout. Bij de gamma oid zou ik niet zo snel mn hout laten zagen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:57 schreef jack4ya het volgende:
Overigens die 45 graden hoek, zaag je die zelf? Of heb je die bij een bouwmarkt oid gelijk laten zagen.
Dat doe ik meestal, scheelt gelijk dat je dan geen lappen van 244x122 in je autootje hoeft te proppen.
Ik vind het soms erg lastig om tot op de milimeter in verstek te zagen vooral omdat je bij de geringste afwijking al kieren krijgt. Ook al heb ik een cirkelzaag.
Ik had trouwens beter een cirkelzaag op geleider kunnen kopen... maar dat terzijde.
Krijgen we nog een af foto bij daglicht?![]()
succes ermee, en ik we zijn benieuwd naar de foto'squote:Op donderdag 16 november 2006 02:47 schreef Mute_Me het volgende:
als ik het niet vergeet moet dat lukken![]()
Vandaag alles opgehangen en getest. zitten nog wat "foutjes" in de manier waarop het aangesloten is. Morgen ff kijken wat het nou precies is en dan opruimen, afmaken en een mooie foto hier plaatsen.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Echt supermooi geworden!
Ik ben benieuwd naar de reactie van je ouders!
Is maar net waar je van houdtquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
ziet er strak uit, en jullie heebn prima werk geleverd.
alleen die klok en die lamp
dat is wel waar, maar die tv en dat kastje staan heel mooi strak bij elkaar, en die klok neemt dat efect een beetje weg.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:34 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Is maar net waar je van houdt![]()
Mn moeder houdt van modern, retro en gewoon gare spullen door elkaar. Net als ik![]()
Google rekent omquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:53 schreef Rekkie het volgende:
40" dat is toch iets van 96 cm??
Nou kiek eens an.... maar 5 cm er naastquote:
Erg strak gemaaktquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:28 schreef Mute_Me het volgende:
En de laatste foto's!!
Net genomen speciaal voor jullie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je dat de deurtjes niet helemaal goed hangen, dit moeten we nog maar een keertje fixen.
Zelf erg tevreden, op de deurtjes na is alles netjes.
Project is me niet meegevallen maar ook niet tegen.. je moet dan ook nooit iets onderschatten
het is 2.30, tijd om naar bed te gaan. mn ouders landen over 6.5 uur op schiphol![]()
Pappa komt de voordeur binnen. Mamma is blij de kids weer te zien. Onder haar arm een grote doos. Pappa heeft een grote koker.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:06 schreef Schum1 het volgende:
"De ouders kwamen, net terug van vakantie, zelf met een tft binnen stappen"
neuh een projector vinden ze niks, we hebben we wat gevraagd enzo voordat we tot dit plan kwamenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef UnderConstruction het volgende:
[..]
Pappa komt de voordeur binnen. Mamma is blij de kids weer te zien. Onder haar arm een grote doos. Pappa heeft een grote koker.
Mamma: "ja jongens we hebben het wel eens over een tft gehad, maar dat vinden papa en ik echt niks. We hebben een projector gekocht. Goed he! Dit vonden we wel tof toen we het zagen"
...
pwnd!![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:22 schreef crohntje het volgende:
Komen ze nog terug of zijn ze gebleven???![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:24 schreef Mute_Me het volgende:
Nou ze vinden het helemaal gaaf, ze waren er stil van
![]()
Zal ze dit nog wel ff laten lezen een keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |