Wat een lieve reactie van Sebastiaan!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:44 schreef Sugar het volgende:
Wel goed om te lezen dat jullie het ook een typische reactie vinden. Ik moet even denken wat te doen nog.
Sebas, die echt heel nuchter is in dit soort dingen en mijn hele mail ook heeft gelezen, reageert ook zo:
Jeetje, zij heeft het écht niet begrepen!!!! Hoe kun je als begeleidster van een ppdpatient nu zo ongelofelijk harteloos en kort reageren op zo'n open mail???
Hier zakt echt mijn broek van af!
Meisje, hier moeten we echt iets mee, dat zij zich zo opstelt is 1. Maar ik denk dat we echt iets moeten verzinnen dat je wel geholpen gaat worden, door wie dan ook!
Hier kan ik wel van huilen!
Oh Ingrid toch.Heel serieus aan zelfmoord denken is natuurlijk erg beangstigend. Wat rot dat het zo slecht gaat met je. Blijf dat soort dingen hier maar schrijven, als je kunt. Beter wél delen dan niet, denk ik.
Goed zo, zet je schaamte maar opzij. Dat geeft ruimte. En daarmee gun je jezelf ook de kans dat mensen die er verstand van hebben dingen voor jullie kunnen gaan uitzoeken.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef Ingrid19 het volgende:
We hebben een schuld van 20.000, zo, nu weet de hele wereld het.
+ die 1900
Lieve Ingrid, dit is iets wat in normaal gezien hier niet eens had willen neerzetten, maar doe dit nu toch maar.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:01 schreef Ingrid19 het volgende:
WE hebben niet alleen een belastingschuld. Ook een gewone hoge schuld.
Meid, dat is een hoop geld maar niet onoverkomelijk. Er zijn tegenwoordig enorm veel mensen die dergelijke schulden hebben. Het wordt mensen enorm makkelijk gemaakt om te lenen, maar de problemen die er door ontstaan zijn vaak groot voor de mensen zelf.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef Ingrid19 het volgende:
We hebben een schuld van 20.000, zo, nu weet de hele wereld het.
+ die 1900
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sugar.. idd, maar sommigen kunnen niet goed lezen
Nee ik hoop voor jou dat ook jij je snel lekkerder in je vel voelt zitten
Luchtbel:*
Evenstar
Ga er samen aub goed over praten,quote:Op donderdag 14 december 2006 19:20 schreef Djeez het volgende:
Ik was aan het overwerken, want het is erg druk, zo vlak voor de kerstvakantie. Ineens kreeg ik rond 17:30 telefoon. Het was Vicky, die mij aanraadde direct naar huis te komen, want Ingrid was suïcidaal. Dat als ik mijn vrouw en kind wil houden, dat ik maar beter naar huis kon komen. Ik heb het werk laten vallen, mijn collega 's gezegd dat ik het nog wel uitleg en ben als een gek naar huis gefietst. Ik heb gelijk de telefoon gepakt en de belastingdienst gebeld. Het bleek dat er een foutje is gemaakt bij het invullen van mijn belastingverklaring. Ik zou volgens die verklaring geen inkomen hebben, waardoor Ingrid geen recht zou hebben op de heffingskorting. Of we die heffingskorting van 2006 ff in zijn geheel willen terugbetalen. Ik heb ze keurig uitgelegd dat we dat bedrag nooit zouden kunnen ophoesten. Is ook niet nodig, gewoon een bezwaarschrift indienen en een bewijs van inkomen meesturen. Dan komt alles wel goed. Gelukkig maar.
En Ingrid, niet meer zulke gekke dingen in je hoofd halen, je ouders, Kim en ik leven veel liever in een hel met schulden, dan in een hel met schulden en die dan ook nogeens zonder jou te moeten beleven. We komen er heus wel samen uit!
Om die reden ging ik het niet doen. Ik had bedacht dat als ik dood ben dat oa geld scheelt. De zorgverzekering, eten, etc. Van dat geld kon Djeez dan de aflossing betalen en zo langzaam de schuld aflossen. Hij is nog jong en kan een nieuwe vrouw en moeder voor Km vinden.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:55 schreef Danny het volgende:
Ingrid,
In de eerste plaats; probeer iets van schuldsanering te regelen evt met hulp van Riagg en dergelijke.
In de tweede plaats; als je denkt dat je schuld gewoon wordt kwijtgescholden bij overlijden heb je het mis. Die schuld moet gewoon betaald worden en niet door jou dan wel door je ouders/kind/partner. Dus om die reden hoef je het niet te doen.
Heel veel sterkte en doe niets doms.
Ik eigenlijk niet, dat mens biedt notabene hulp aan VIA internetquote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef jessie het volgende:
En Sugar wat een terut zeg die jou mailde. Ik kan me een reaktie van haar ook voorstellen over internet enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |