Waarom heeft iedereen op de tribune dezelfde trui aan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze hebben mij nog niet gevraagd voor een compilatie te maken, terwijl mijn vorige een daverend succes was
http://media.putfile.com/Berry-Powel52
Dat is idd zo kansloosquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen op de tribune dezelfde trui aan?![]()
Inderdaad, goede carriere move anders was hij waarschijnlijk ook niet bij ons terechtgekomen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, ik zat er laatst nog eens over na te denken. Eigenlijk is het best een domme move geweest van hem om naar Millwall te gaan. Ik bedoel als hij gewoon was gebleven en hij had er de tweede seizoenshelft nog eens 20 ingepompt dan had hij opzeker een meerjarig contract gekregen bij een eredvisie club als NAC ofzo. Maarja.... Boeiend bedankt voor de ponden.
Goedlopende merchandising blijkbaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen op de tribune dezelfde trui aan?![]()
5 op 19 en dit jaar?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Er zaten zeker wel een redelijk aantal mooie goals tussen. Waarschijnlijk meer dan de vorige 19 bij Den Bosch waar een zeer aanzienlijk aantal pingels tussen zaten als ik me niet vergis.
quote:AGOVV APELDOORN: MacDonald 11, ter Heide 10, Juliana 3, Cengiz 2, Lopes Monteiro 2, Mertens 2
CAMBUUR LEEUWARDEN: Ketting 8, van der Weij 5, Hoogeveen 2, Mulders 2, Barakat 1, Hooyboer 1, Karim 1, van Rooijen 1, Roosenburg 1, Trommel 1, de Wagt 1
FC DEN BOSCH: Bechan 6, Demouge 5, ten Heuvel 5, Wau 5, Uneken 4, Beekmans 3, van der Biezen 2, Maguire 2, Haemhouts 1
FC DORDRECHT: Lopes 14, Dagher 5, Kalisse 5, Muhamadu 4, Auassar 2, Alisic 1, Kras 1, van Muyen 1, van den Ouweland 1, Versluis 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
FC EINDHOVEN: Stojanovic 8, Aelbrecht 3, van der Heijden 3, van de Langenberg 3, Nelemans 3, van Leerdam 2, Noyen 2, Lim-Duan 1, van der Weerden 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
FC EMMEN: Stroeve 9, van Dijk 7, Leferink 6, Mghizrat 6, Verweij 5, El Khalifi 4, Veldmate 2, Wolters 2
FORTUNA SITTARD: Taiwo 6, Grabovac 3, E. Güvenc 3, Olondo 3, Bouhadan 1, Bright 1, Garritsen 1, Voigt 1
GO AHEAD EAGLES: Ars 10, Jongen 4, Loval 4, Ax 3, Schoenmakers 3, Gilissen 2, Parnela 2, Brugge 1, Oosthout 1, van der Wal 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
HET GRAAFSCHAP: Powel 19, van Beukering 11, Schöne 5, de Visscher 4, Volmer 3, Bloemendaal 2, Hese 2, van Peppen 2, Robbemond 2, Peters 1
HAARLEM: Ahahaoui 9, Cairo 3, El Gaaouiri 3, van Beelen 2, de Graaff 2, Kruijer 2, van der Kruis 2, Steinraht 2, Berck Beelenkamp 1, Fränkel 1, Krop 1, Wijks 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
HELMOND SPORT: Calabro 3, van Dinteren 3, Nieuwenburg 3, Barto 2, Hendriksen 2, Smeekes 2, Habraken 1, Karwarmala 1, Letwory 1, Osei 1, Quainoo 1, Razic 1
MVV: Gommans 9, Miceli 4, Moutawakil 4, Brncic 2, Caracciolo 2, Di Lallo 2, Bryssinck 1, Luijpers 1, Rauw 1
FC OMNIWORLD: Amrabat 7, Çakir 6, Duits 5, Haklander 2, Heerkens 2, Hessing 2, Arana Barrantes 1, Caravella 1, Dibi 1, Eind 1, Kalkhuis 1, Krimp 1, Viedma Schenkhuizen 1
RBC ROOSENDAAL: Guijt 13, Martha 9, ten Heuvel 7, Delanoy 5, Duplan 5, Denissen 4, Vos 4, Fleur 2, Jungschläger 1, Kwakman 1, Loran 1, eigen doelpunten tegenstanders 2
STORMVOGELS / TELSTAR: Holwijn 11, Bossman 10, Bruin 9, van Es 5, van Heulen 2, Korpershoek 1, Salden 1, van Wijk 1
TOP OSS: van der Sloot 9, Rosalia 4, van Galen 3, Zafarin 3, van Dalen 2, Faria 2, Quekel 2, Schoofs 2, Cicilia 1, Jacobs 1, Prent 1, Ripson 1, Zschüsschen 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
BV VEENDAM: Kolder 15, Bizimana 10, Buurmeijer 2, Drent 2, Schaken 2, Wiekens 2, Krstev 1, Lip 1, Loohuis 1
FC VOLENDAM: Dissels 7, Chaiat 6, Tuyp 6, Hemmen 3, Petrov 2, Wegh 2, Aafjes 1, Amanda 1, van Duijn 1, Lettinga 1, Pater 1, Wijker 1
VVV-VENLO: Derksen 8, W. Janssen 5, Buikema 4, van Kouwen 3, Ofrany 3, Soltani 3, Ammi 1, Broers 1, Hughes 1, Kahya 1, Kantelberg 1, Luizinho 1, Marilia 1, eigen doelpunten tegenstanders 2
FC ZWOLLE: Jongsma 7, Soares 6, Korf 3, Wilson 3, van der Haar 2, van Moll 2, Zandstra 2, Zuidam 2, A. Jansen 1, eigen doelpunten tegenstanders 2
Uhm 1 als ik me niet vergis? Misschien 2. Hij heeft er ook 1 gemist (gvd anders stonden we nu naast RBC.)quote:
Ik volg AGOVV niet heel erg ofzo maar naar zijn booming start gaat het nu allemaal wat moeizamer met MacDonald.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef HPayne het volgende:
MacDonald hoelang zal die nog bij AGOVV blijven?!
Ik moest opeens terugdenken aan het oorspronkelijke idee van Talpa, om alleen de Top 5 uit te zenden en een interessante andere wedstrijd en de rest gewoon niet meer op TV.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:09 schreef EKterror het volgende:
Al met al is de Jupiler league op Talpa wel een verbetering tav SBS 6.
Heel erg goed dat die onzin niet doorgegaan is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:34 schreef DRD het volgende:
[..]
Ik moest opeens terugdenken aan het oorspronkelijke idee van Talpa, om alleen de Top 5 uit te zenden en een interessante andere wedstrijd en de rest gewoon niet meer op TV.
Je zal hier maar als fan van Haarlem of MVV voor zijn gaan zitten. Je ziet gewoon geen ene reet van je club.
Hele vooruitgang idd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:09 schreef EKterror het volgende:
Al met al is de Jupiler league op Talpa wel een verbetering tav SBS 6.
@1.03quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:10 schreef DRD het volgende:
Wordt vanmiddag om 15.45 op Tien herhaald. Online moet je er misschien voor betalen.....
Nee, ik vond het erg matig met een heleboel bijzaken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:31 schreef Yeahinho het volgende:
Is het de moeite waard om nog eens terug te kijken..?
quote:Telstar introduceert trainingsinstrument
www.eerstedivisie.info Dinsdag 9 Januari 2007 12:15 uur
Op zondag 14 januari vindt in Nederland de introductie plaats van het trainingsinstrument de Gymstick. De Gymstick, ontworpen door de uit Finland afkomstige Risto Kasminnen is het ideale trainingsinstrument voor een total body workout binnen het betaalde voetbal.
Sportprestaties worden vergroot als er een goede balans is tussen uithoudingsvermogen, spierkracht, spierlengte en coördinatie. In Finland wordt al tientallen jaren getraind met de Gymstick om een verbetering van coördinatie en spierkracht te bewerkstellingen. Risto Kasminnen, ex-sprinter heeft door middel van de Gymstick, een combinatie van een carbon stok en elastieken banden, een balans gevonden in de optimale coördinatie- en spierkrachttraining.
Het is daarom dat de betaald voetbalorganisatie Stormvogels/Telstar in samenwerking met fysiotherapeut Paul de Vlugt, de Gymstick gaat toevoegen aan hun bestaande trainingsmethodieken. Slechts twee profclubs werken op dit moment met de Gymstick en wel het fameuze Italiaans AC Milan en de Engelse Premier League Club Chelsea van Roman Abramovitsj. In Nederland loopt Stormvogels/Telstar met de introductie van de Gymstick voorop. Op zondag 14 januari zullen de spelers van Stormvogels/Telstar een training van ongeveer een uur afwerken onder leiding van de reeds genoemde Fin Risto Kasminnen.
en dat verklaart ook de matige resultaten dit seizoenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:11 schreef assie het volgende:
Milan en Chelsea soms dit seizoen begonnen met de gymstick???
Dat verklaart dan waarschijnlijk ook waarom we al jaaaaarenlang worden doodgegooid met talentvolle Finnen![]()
Tsja... en als je naar de resultaten van Telstar kijkt met het beschikbare budget, dan doen ze het een stuk beter dan de Superboertjes!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:23 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
en dat verklaart ook de matige resultaten dit seizoen![]()
Dit gebeurt ook steeds vakerquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Koperdieven vernielen lichtinstallatie RBC
ROOSENDAAL - Koperdieven hebben de lichtinstallatie in het stadion van RBC Roosendaal onklaar gemaakt. Bij één van de vier lichtmasten zijn de kabels doorgeknipt en is het koper verwijderd.
Bij een andere mast trof een medewerker van de Brabantse eerstedivisieclub eveneens verdachte omstandigheden aan, maar daar bleek niets vernield of verwijderd
"Spelers verkopen is niet de bedoeling, want we willen promoveren". Ja, da's lekker makkelijk. Op die manier kan iedere club wel voor de titel gaan.......gewoon wat schulden maken.quote:De KNVB heeft RBC Roosendaal op de vingers getikt. De koploper van de Jupiler League staat onder verscherpt toezicht omdat het de club financieel slecht vergaat.
RBC-directeur Manfred Laros legt in BN De Stem wat de stand van zaken is. 'Zit je bij de bond in categorie drie, dan ben je buitengewoon gezond, in twee ben je veilig, in één is de situatie zorgelijk. Wij zijn teruggezet van twee naar één.'
Vorig seizoen had RBC een tekort van zestigduizend euro, deze jaargang dreigen de Brabanders zelfs vier ton in de min te komen. De club moet snel met een overtuigend plan van aanpak komen waarin zij aangeeft hoe zij uit de geldproblemen denkt te komen.
'We moeten dit seizoen nog vier ton binnenhalen en ik heb grote twijfels of dat gaat lukken', benadrukte Laros de penibele toestand.
Spelers verkopen is niet direct de bedoeling, omdat RBC wil promoveren naar de Eredivisie. Een constructie met geldschieters die een deel van de opbrengsten van transfers in de toekomst krijgen, zou wél uitkomst kunnen bieden. 'Zo kunnen we al iets verdienen aan het feit dat we nu een goede selectie hebben.'
Ook leningen bij derden zouden kunnen helpen, al is dat kortetermijnpolitiek. 'Voor de langere termijn zijn structurele maatregelen nodig om de club financieel stabieler te maken. Dat kan alleen door uitbreiding van het stadion.'
Had dat even wat eerder gedaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:40 schreef DRD het volgende:
'Dat kan alleen door uitbreiding van het stadion.'
Inderdaad, competitievervalsingquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:40 schreef DRD het volgende:
En ze hebben het bij RBC al financieel zo moeilijk [vi.nl]
[..]
"Spelers verkopen is niet de bedoeling, want we willen promoveren". Ja, da's lekker makkelijk. Op die manier kan iedere club wel voor de titel gaan.......gewoon wat schulden maken.
Ik doelde eigenlijk op Chelsea en Milanquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:41 schreef spurs het volgende:
[..]
Tsja... en als je naar de resultaten van Telstar kijkt met het beschikbare budget, dan doen ze het een stuk beter dan de Superboertjes!
Maar leuk dat Telstar zo een persbericht uitbrengt, alleen jammer dat ze er niet bij vermelden dat de supportersvereniging het heeft gefinancierd. Dan had het persbericht nog een toegevoegde waarde gehad.
Als jullie maar niet teveel vertrouwen opdoen voor over twee weken vind ik alles bestquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad, competitievervalsing![]()
Morgen btw naar Almere, kijken of daar nog wat te doen is..
Neuh.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef Afunados het volgende:
Morgen btw naar Almere, kijken of daar nog wat te doen is..
Vertrouwen doen we de dinsdag ervoor wel op, als we naar Alkmaar mogenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:08 schreef Evertje het volgende:
[..]
Als jullie maar niet teveel vertrouwen opdoen voor over twee weken vind ik alles best
een eredivisiebandquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, Graafschap zit ook in die categorie 1. Schept een band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |