Doe maar.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Na de winterstop van De Graafschap winnen en het kampioenschap is 90% binnen.
Niet als jullie zo blijven spelen ben ik bangquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/936861/5/50#44612974]woensdag 20 december
Na de winterstop van De Graafschap winnen en het kampioenschap is 90% binnen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
YESSSS Haarlem 1-0
volgens mij is dit de 7e of 8e overwinning op rij.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
De Graafschap is ook zo onverspeelbaar als weet niet wat
nou die doen het anders ook niet slecht voor hun doen hoor..quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad. En van Omniworld wint iedereen.
Tegen de kleintjes doen ze het wel aardig ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:00 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
nou die doen het anders ook niet slecht voor hun doen hoor..
Zeg dat.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:28 schreef meami het volgende:
Wat een kut wedstrijd.
Dan mag smeekes op zijn hoede zijn, aangezien hij als eerste iemand tegen de vlakte sloeg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:22 schreef DutchGooner het volgende:
Wel een lekker hakpartijtje nog bij Fortuna v Helmond, ik neem aan dat de aanklager nog wat gaat uitzoeken
Van beide kanten lieten ze zich niet onbetuigd dacht ik zo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:39 schreef meami het volgende:
[..]
Dan mag smeekes op zijn hoede zijn, aangezien hij als eerste iemand tegen de vlakte sloeg.
Dat is ook zo. Het was met name Simone die er op los beukte, maar die heeft dan ook terecht rood gekregen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Van beide kanten lieten ze zich niet onbetuigd dacht ik zo.
Ik wou net zeggen als die geen rood ging krijgen.. Echt zo'n klein bijtertjequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:38 schreef meami het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Het was met name Simone die er op los beukte, maar die heeft dan ook terecht rood gekregen.
Natuurlijk, één van de mooiste in NL dit seizoen tot nu toe.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:07 schreef methodmich het volgende:
Dan zal die wereldgoal van Benji Martha tegen AGOVV wel niet ontbreken.
Wat moet er nog meer sowieso in, vinden jullie?
FCDB - RBC, ondanks 24 geblesseerden toch op wilskracht winnen van de koploper.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:07 schreef methodmich het volgende:
Dan zal die wereldgoal van Benji Martha tegen AGOVV wel niet ontbreken.
Wat moet er nog meer sowieso in, vinden jullie?
Berry bedankt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze hebben mij nog niet gevraagd voor een compilatie te maken, terwijl mijn vorige een daverend succes was
http://media.putfile.com/Berry-Powel52
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Bedankt voor de doelpunten en het uitschelden van DG, ja.
Is logisch.quote:
Er zaten zeker wel een redelijk aantal mooie goals tussen. Waarschijnlijk meer dan de vorige 19 bij Den Bosch waar een zeer aanzienlijk aantal pingels tussen zaten als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi of niet, ze horen wel in het overzicht thuis.
Precies.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:
waar een zeer aanzienlijk aantal pingels tussen zaten als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |