Tegen Vitesse en thuis tegen Groningen legde Alves er 3 in:quote:Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zit er wel in inderdaad. Het zou spannend worden als hij nog een keer een slag slaat binnenkort, door in 2 wedstrijden 5 of 6 x te scoren. Hij loopt nu echt bijna 1 op 1, heeft er volgens mij alleen tegen Vitesse 3 ingelegd.
Niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:59 schreef Joncho het volgende:
Jammer van het eindresultaat.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:16 schreef Radegast het volgende:
Je bent scout van Ajax, gaat naar Malmo FF kijken (keertje of 8) en die ploeg speelt met twee spitsen en je koopt de verkeerde van de twee....![]()
![]()
50% kansquote:
Je bent scout van Ajax, gaat naar Malmo FF kijken (keertje of 8) en die ploeg speelt met twee spitsen en je koopt de verkeerde van de twee....![]()
![]()
![]()
Inmiddels staat de teller op 21 miljoenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
kopen kopen
![]()
Hey, dat is tof!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:30 schreef One_conundrum het volgende:
en hij gaat over Kanouté heen en staat op nummer 1 in de gouden schoen met 31,5.
Kanouté staat op 30
Nu al geen Esten of Letten meer boven ze?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:30 schreef One_conundrum het volgende:
en hij gaat over Kanouté heen en staat op nummer 1 in de gouden schoen met 31,5.
Kanouté staat op 30
Ja, z'n eerste van het seizoen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:44 schreef Public_NME het volgende:
Had ie nog een assist toevallig? (goed voor de profcoach punten!)
Tussen Alves en Kanouté nog één, maar die vergeet ik gemakshalve maarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu al geen Esten of Letten meer boven ze?
Arsenal dan maar?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:39 schreef bolivian het volgende:
Potdorie, wát een fenomeen!
Het ziet er niet altijd gelikt uit maar het is o zo dodelijk!
Wereldspits,!
Don't ask me why maar ik zie 'm eerder bij Valencia of Lyon in de spits rondlopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
Arsenal dan maar?
Zo makkelijk gaat het niet hoor. Engeland is een heel ander niveau als Nederland.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Arsenal dan maar?
Henry - Alves - Van Persie
Waarom niet? Hij is beter dan die baptista die daar rondloopt en Adebayor
Weet ik, maar hoe moet je je dan écht bewijzen in Nederland? 40 Goals?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat het niet hoor. Engeland is een heel ander niveau als Nederland.
Kom zeg. We zijn de media markt niet..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
kopen kopen
Nou, dat hij beter is dan Baptista en Adebayor vind ik wel gewaagd hoor.... Nederlandse competitie is natuurlijk nog wel heel andere koek dan de Spaanse of Engelse.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Arsenal dan maar?
Henry - Alves - Van Persie
Waarom niet? Hij is beter dan die baptista die daar rondloopt en Adebayor
Adebayor, goeie spits inderdaad. Maar je moet toch wat als Alves zijndequote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat hij beter is dan Baptista en Adebayor vind ik wel gewaagd hoor.... Nederlandse competitie is natuurlijk nog wel heel andere koek dan de Spaanse of Engelse.
Het zou wel leuk zijn als hij daar terecht komt om te zien wat hij daar kan. Ik las in dat artikel in VI laatst over hem dat de Zweden die hem op de voet volgden ook wel verbaasd zijn dat hij nu zoveel scoort. Hij is echt helemaal doorgeschoten hier.
Dat 'ie er niet meer heeft ligt vooral aan het gebrek aan scorend vermogen van z'n medespelers.. Gelukkig wist gisteren Danijel Pranjic wel het net te vindenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
De beste man had een assist gister!
Onzin, hij maakt gewoon zelf de meesten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat 'ie er niet meer heeft ligt vooral aan het gebrek aan scorend vermogen van z'n medespelers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |