Denk ik ook, of zou Inter hem zoveel meer hebben gebodenquote:Op maandag 6 november 2006 16:34 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vraag me af wat de eisen waren destijds bij Barca. Kon het me eigenlijk niet zo voorstellen. Ik denk dat Barca gewoon een mager contract aanbood.
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 6 november 2006 16:34 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat Barca gewoon een mager contract aanbood.
precies, gewoon een ordinaire geldwolfquote:Op maandag 6 november 2006 16:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt.
Davids is gewoon een op zwaar op geld belust mannetje, dat is algemeen bekend. (net zoals Bogarde)
Anders had hij dit jaar ook "gewoon" in amsterdam gevoetbalt hoor....
Je vergeetquote:Op maandag 6 november 2006 17:34 schreef BoNi het volgende:
De '95 generatie is niet meer.....![]()
Op van der Sar na
Idd wat een drol.quote:Op maandag 6 november 2006 15:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik kan een kleine glimlach niet onderdrukken
Had je maar naar Ajax moeten gaan.
Die voetbalt nog wel ja, maar niet de sterren van de hemel. Overschatte flapdrol.quote:Op maandag 6 november 2006 17:50 schreef VoreG het volgende:
En anders Seedorf wel
Reiziger maakt anders een mooi opgezette goal tegen Sparta laatstquote:Op maandag 6 november 2006 17:34 schreef BoNi het volgende:
De '95 generatie is niet meer.....![]()
Op van der Sar na
Hij speelt geen sterren van de hemel, maar wel redelijk hoor. Hij viel afgelopen weekend in voor Gourcuff en had een paar mooie steekballetjes. Seedorf zou niet misstaan bij het huidige Ajax.quote:Op maandag 6 november 2006 17:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Die voetbalt nog wel ja, maar niet de sterren van de hemel. Overschatte flapdrol.
On topic: zondag Kluivert mooi welkom thuis bezorgen
Als het aan mij ligt wel, maar dat doet Stam nu ook, en kijk naar zijn prestatiesquote:Op maandag 6 november 2006 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus zinspeel jij nog steeds op een afbouw van zijn carriere in Amsterdam?
Maar goed, jij stelt dat hij het te vroeg vond afgelopen zomer voor zijn laatste kunstje. Hiermee suggereer je dus dat het later nog wel gaat gebeuren, lees aankomende zomer?quote:Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel, maar dat doet Stam nu ook, en kijk naar zijn prestaties
ik zeg eerlijk uit het diepst van mijn hart dat ik niet weet wat hij komende zomer/winter gaat doen, hij is nog steeds ajax fan, we hebben het regelmatig over Ajax, hij is ook altijd wel op de hoogte, dus ik sluit het niet uitquote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar goed, jij stelt dat hij het te vroeg vond afgelopen zomer voor zijn laatste kunstje. Hiermee suggereer je dus dat het later nog wel gaat gebeuren, lees aankomende zomer?
Dat ene jaar maakt zo gek veel verschil niet imho. Davids mag van mij altijd terugkeren.quote:Op maandag 6 november 2006 18:50 schreef JeroenV het volgende:
Ik weet niet of ik (en Ajax) hem dan nog wil zien... Denk dat het dan al te laat is en hij niet meer van zoveel toegevoegde waarde is.
Wel als je in dat jaar niet veel speelt. Ik vind het nogal moeilijk om nu zijn niveau in te schatten, dat was voor de zomer wel anders.quote:Op maandag 6 november 2006 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ene jaar maakt zo gek veel verschil niet imho. Davids mag van mij altijd terugkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |