Mooi!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:44 schreef vipergts het volgende:
http://i18.photobucket.com/albums/b140/Vipergts_/kerstboom001.jpg
Mijn Kerstboom dus al is het in het echt beter te zien
bij tweedehands winkels/kringloop zie ik ze met enige regelmaat voorbij komen, wellicht dat je daar geluk hebt en een snoer op de kop kan tikken, heb je in elk geval reservelampjes zatquote:Op woensdag 6 december 2006 20:51 schreef apestaartje het volgende:
Kortom: Kan het ouderwetse model lichtsnoer, waar je gewoon alles met de juiste fitting in kon draaien (ongeacht merk), niet gewoon weer in de handel komen?
Tja, ik had er al eentje gekocht. Er lag er bij de Bijenkorf een lampjessnoer dat technisch weliswaar de moderne 'lampjes die je moet uitkrabben'-structuur heeft, maar verder een 'ouderwets' uiterlijk met grotere kaarslampjes.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:12 schreef knorretje het volgende:
[..]
bij tweedehands winkels/kringloop zie ik ze met enige regelmaat voorbij komen, wellicht dat je daar geluk hebt en een snoer op de kop kan tikken, heb je in elk geval reservelampjes zat
quote:
Oh dat is lief van je om te schrijven...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:04 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wou dat ik een knopje had voor de maand december, en dat, als ik daar op drukte, mijn hele huisje in zo'n sfeer als jouw huisje terecht zou komen.
Gewoon alleen voor kerst.
op de elektra na hebbie geen fok eraan gedaan...twee snoertjes aan elkaar binden maakt de kerstboom niet hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 21:41 schreef Danny het volgende:
Dit is officiëel de mijne, naast die hierboven staat want die is natuurlijk van het hele gezin
[afbeelding]
Die grote boom heb ik wel gesjouwd natuurlijk. Verder zijn er al 5 bomen hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 21:47 schreef knorretje het volgende:
op de elektra na hebbie geen fok eraan gedaan...twee snoertjes aan elkaar binden maakt de kerstboom niet hoor![]()
en anders moet er nog een boom komen, want ik wil dan ook een eigen naast die van het gezin natuurlijk
dat takkebosje is geen echte boom, ik zoek nog wel een plekkie voor de oude.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Die grote boom heb ik wel gesjouwd natuurlijk. Verder zijn er al 5 bomen hoorik heb een booooom, ik heb een hele mooie splinternieuwe boooooom
er zit weer eens kilometer of 180 tussen ons inquote:Op donderdag 7 december 2006 22:15 schreef ondeugend het volgende:
Zeg doe eens even live bekvechten tegen elkaar.
onze eettafel telt maar twee zitplaatsenquote:Maar wat een knus en gezellig huisje zeg, wanneer kan ik komen eten?
Gaat Danny toch boven eten.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:19 schreef knorretje het volgende:
[..]
er zit weer eens kilometer of 180 tussen ons in
[..]
onze eettafel telt maar twee zitplaatsen![]()
om het goed te maken dan nog maar wat foto's van vanmorgen,quote:Op donderdag 7 december 2006 23:00 schreef renz0r het volgende:
Users, kappen met oftopic gezwengel, daar is het SC topic voor. Ontopic posten a.u.b met fotos
Zie ik nou goed dat je een witte duif in je boom hebt? Ik ben daar gisteren de hele dag naar op zoek geweest, maar nergens kunnen vindenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:30 schreef knorretje het volgende:
[afbeelding]
Had gisteren deze en meer van ons 'kerst'huisje al hier geplaats: De kerstboom ...
(maar volgens mij is dit het juiste topic geworden voor foto's... )
met anderhalf zou dat ook wel moeten lukken hoor, lekker kliederenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:14 schreef snakelady het volgende:
wat leuk knorretje, kan niet wachten tot ik kan gaan frubelen met Demi.
ik heb (nu ik er op let) best veel vogels in allerlei vormen en formaten erin zitten, waarvan 2 duifjes,quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Zie ik nou goed dat je een witte duif in je boom hebt? Ik ben daar gisteren de hele dag naar op zoek geweest, maar nergens kunnen vinden![]()
Waar heb jij die gekocht als ik vragen mag??
Supermooie kerstboom(bomen) verder!!![]()
![]()
heb het geprobeerd, alles verdwijnd in haar mond, in haar haar of op de katten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:46 schreef knorretje het volgende:
[..]
met anderhalf zou dat ook wel moeten lukken hoor, lekker kliederen
behanglijm en suiker zijn vrij onschuldig bij inname en geeft een leuk besneeuwd effect op veel dingen, veel plezierquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
heb het geprobeerd, alles verdwijnd in haar mond, in haar haar of op de katten.
Maar wil wel zo'n papieren engeltje, kerstboompje enz. maken waar ze dan op kan tekenen enzo, zodat ze toch iets heeft gemaakt.
aangezien de rest alleen maar rug en zijkant laat zien, en het toch in kerstsfeer blijft...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef dutchie het volgende:
Knorretje, ik vind het alleen al leuk om jullie 2 belhamels weer eens te zien.
Bedankt! Ze zijn echt heel mooi!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:56 schreef knorretje het volgende:
[..]
ik heb (nu ik er op let) best veel vogels in allerlei vormen en formaten erin zitten, waarvan 2 duifjes,
[afbeelding]
die komt uit duitsland van een kerstmarkt af aantal jaar gelee
en deze
[afbeelding]
komt van tuinland af, dit jaar, is er een van styropor met veren.
Kom net van eurofleur af...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:54 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Bedankt! Ze zijn echt heel mooi!!![]()
Ik ga maar es wat tuincentra af denk ik..
das puur showquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:32 schreef dutchie het volgende:
Oei oei Knorretje, wat een schatjes zijn het.Of lijkt dat maar zo?
Ik dacht "Hey! Dat huisje ziet er nu echt gezelllig uit!" En toen bleek het jouw huisje te zijnquote:
Wanneer moet ik je komen halen? Voor eenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:13 schreef Vivi het volgende:
Ik dacht "Hey! Dat huisje ziet er nu echt gezelllig uit!" En toen bleek het jouw huisje te zijn
Ja, dat moeten we nu echt snel es doen hequote:Op zaterdag 9 december 2006 11:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wanneer moet ik je komen halen? Voor een?
Ik maak ze aan de bovenste tak vast, dan gooi ik de rest er gewoon overheen en onderaan maak ik ze vast i.v.m. de katten. Ik ga echt geen 450 lampjes aan takjes bevestigen,quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:56 schreef Matness het volgende:
Na een half uur netjes de lichtjes erin doen heb ik de rest er redelijk leuk omheen gedraaid, had geen zin meer al die lichtjes aan die takken te bevestigen
meer mensen die dat zo doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |