Mijnquote:Op maandag 27 november 2006 09:32 schreef Klonk het volgende:
mag ik ook een melig verhaal vertellen
gisteravond, ik zat lekker stereotypisch op de bank, komt m'n vriendin naar me toe, sleurt me van de bank, ik zo van wtf, zij ja kindje maken, productieneuken
dan is de sfeer in een keer zo naar beneden gehaald![]()

Spannend jose! Ik zelf heb lang gewacht met de stap te zetten...maar toen ik hem gezet had...viel het me allemaal erg mee...quote:Op maandag 27 november 2006 14:53 schreef Jose81 het volgende:
Deepfreeze van harte!! Geniet ervan!!![]()
In tegenstelling tot Deepfreeze hier geen tweede streepje, maar wel de langverwachte afspraak met de huisarts... woensdag gaan we om een verwijzing vragen voor de gynaecoloog....
Ik dacht vanmorgen "ik ga nú bellen, anders komt het er nooit van..!", dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt.. dus ook wij zullen snel in de MMM belanden... helaas...![]()

Ja, wij hebben ook van die momenten gehad. Het is echt niet leuk wanneer je eigenlijk geen zin hebt, maar je "moet". Maar ja, toch moet je maar zin maken, want telkens een maand wachten is ook geen optie...quote:Nou deze cyclus hebben wij wel geklust omdat het moest
Romantisch is anders...maar zit niet voor niets aan de hormonen denk ik dan,ik wil de kans goed benutten
Maar leuk is anders....

hier is nog niks te bekennen , maar dat zegt nog niks ik heb al is eerder opeens een cyclus van 28 of 30 dagen gehad,als ik op dag 31 nog niet ongi ben dan ga ik pas echt hopen dat het raak isquote:Op zondag 3 december 2006 10:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
Glossy ... hoe staat het er bij jullie voor?

ik zit nu op dag 28 dus nog 3 dagenquote:Op zondag 3 december 2006 11:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
spannend nog dus!! keep on jompeling
hoelang nog voor dag 31?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |