Eensch!Was commercieel van waarde(hoewel dat onder een grotendeels)ander bestuur was, en was gewoon enorm belangrijk voor Man Utd.Belangrijker dan sommige buitenstaanders dachten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:34 schreef Originele_Naam het volgende:
Ze hadden Beckham nooit moeten verkopen
Samen met Scholes en Keano natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:41 schreef Originele_Naam het volgende:
Hij was gewoon de draagkracht van het team
Niemand, dat is het.quote:Op maandag 25 december 2006 00:04 schreef MCH het volgende:
Welke Nederlandse speler vergeet ik die voor man utd heeft gespeeld?
vd Sar
Muhren
Cruijf
vd Gouw
v Nistelrooy
Stam
quote:Op maandag 25 december 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=arnFD9e-C8k
![]()
Ik vind het met C.Ronaldo en Rooney ook erg vet. Met C.Ronaldo kan je lekker pingelen en Rooney worstelt zich overal doorheen. In PES tenminste, weet niet hoe ze in FIFA zijn uitwerkt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker tof, dan is het weer leuk om in games met man utd te spelen
quote:Op maandag 25 december 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=arnFD9e-C8k
![]()
Rooney is niet een scouser, maar een evertoonquote:Op maandag 1 januari 2007 15:04 schreef Erasmusch het volgende:
build a bonfire, put the scousers on the top.vMooi dat Rooney ook meezingt![]()
Zeg dan niksquote:Op maandag 1 januari 2007 15:06 schreef Grimm het volgende:
[..]
Rooney is niet een scouser, maar een evertoon
Rooney heeft vast nog een grottere hekel aan liverpool and man utd supporters, dus waarom zou hij niet zingen?quote:
Mwah ik denk dat hsv de hoofdprijs wil, en man utd zal die wel niet willen betalen, plus hij is erg blessure gevoeligquote:Op maandag 1 januari 2007 23:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik zat te denken he...
Ik heb zo'n gevoel dat er iets speelt tussen Van der Vaart en Manchester United. Ik weet dat Ferguson hem volgde toen hij nog bij Ajax speelde. En aangezien Van der Vaart momenteel de enige echte topper is in het zinkende schip dat HSV heet, zou hij er verstandig aan doen de club deze maand te verlaten.
Buiten dat heeft Man Utd buiten Scholes niet echt veel spelmakers tot hun beschikking, toch? Van der Vaart is naar mijn mening nog steeds een topper. Als hij fysiek in orde blijft zou hij wellicht een versterking kunnen zijn voor Manchester. Wat denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |