Eensch!Was commercieel van waarde(hoewel dat onder een grotendeels)ander bestuur was, en was gewoon enorm belangrijk voor Man Utd.Belangrijker dan sommige buitenstaanders dachten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:34 schreef Originele_Naam het volgende:
Ze hadden Beckham nooit moeten verkopen
Samen met Scholes en Keano natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:41 schreef Originele_Naam het volgende:
Hij was gewoon de draagkracht van het team
Niemand, dat is het.quote:Op maandag 25 december 2006 00:04 schreef MCH het volgende:
Welke Nederlandse speler vergeet ik die voor man utd heeft gespeeld?
vd Sar
Muhren
Cruijf
vd Gouw
v Nistelrooy
Stam
quote:Op maandag 25 december 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=arnFD9e-C8k
![]()
Ik vind het met C.Ronaldo en Rooney ook erg vet. Met C.Ronaldo kan je lekker pingelen en Rooney worstelt zich overal doorheen. In PES tenminste, weet niet hoe ze in FIFA zijn uitwerkt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker tof, dan is het weer leuk om in games met man utd te spelen
quote:Op maandag 25 december 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=arnFD9e-C8k
![]()
Rooney is niet een scouser, maar een evertoonquote:Op maandag 1 januari 2007 15:04 schreef Erasmusch het volgende:
build a bonfire, put the scousers on the top.vMooi dat Rooney ook meezingt![]()
Zeg dan niksquote:Op maandag 1 januari 2007 15:06 schreef Grimm het volgende:
[..]
Rooney is niet een scouser, maar een evertoon
Rooney heeft vast nog een grottere hekel aan liverpool and man utd supporters, dus waarom zou hij niet zingen?quote:
Mwah ik denk dat hsv de hoofdprijs wil, en man utd zal die wel niet willen betalen, plus hij is erg blessure gevoeligquote:Op maandag 1 januari 2007 23:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik zat te denken he...
Ik heb zo'n gevoel dat er iets speelt tussen Van der Vaart en Manchester United. Ik weet dat Ferguson hem volgde toen hij nog bij Ajax speelde. En aangezien Van der Vaart momenteel de enige echte topper is in het zinkende schip dat HSV heet, zou hij er verstandig aan doen de club deze maand te verlaten.
Buiten dat heeft Man Utd buiten Scholes niet echt veel spelmakers tot hun beschikking, toch? Van der Vaart is naar mijn mening nog steeds een topper. Als hij fysiek in orde blijft zou hij wellicht een versterking kunnen zijn voor Manchester. Wat denken jullie?
Weet je wat scousers zijn?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Rooney heeft vast nog een grottere hekel aan liverpool and man utd supporters, dus waarom zou hij niet zingen?
Scousers zijn de roden ja, en everton supporters de blauwen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Scousers zijn inwoners van Liverpool, Scous is het dialect van Liverpool.
Neen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:50 schreef Grimm het volgende:
[..]
Scousers zijn de roden ja, en everton supporters de blauwen.
Nee alle inwoners van Liverpool zijn scousersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:50 schreef Grimm het volgende:
[..]
Scousers zijn de roden ja, en everton supporters de blauwen.
Ja dat is wel waar, maar supporters van everton noemen ze anders.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee alle inwoners van Liverpool zijn scousers
Hoe je ze ook noemt, het wordt natuurlijk nooit geen United!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar supporters van everton noemen ze anders.
Nou ja boeie, CMON UNITED
Zou ie ook terug naar z'n cluppie komen? Laten we 't hopen, goeie trainerquote:Meulensteen aardt niet en vertrekt bij Brøndby
5/1/2007 19:14
Het Deense avontuur van René Meulensteen zit er al na een half jaar op. De Nederlander stopt als coach van Brøndby IF. Persoonlijke redenen liggen aan zijn vertrek ten grondslag.
'Om het beste eruit te halen als trainer - en om als rolmodel voor iedereen te fungeren - moet je eigen leven soepel verlopen', legde Meulensteen uit op de website van de UEFA. 'Maar ons leven in Denemarken was nooit op orde.'
Meulensteen, die met zijn familie terugkeert naar Manchester, kende ook op het veld weinig geluk. Brøndby staat in de competitie negentien punten achter op koploper FC Kopenhagen en strandde vroeg in het toernooi om de UEFA Cup en de nationale beker.
Toch rekent Brøndby-directeur Per Bjerregaard hem dat niet aan. 'Dat het team niet functioneerde, was zeker niet zijn schuld. René is uiterst kundig en concentreerde zich volledig op zijn baan', meent Bjerregaard.
Meulensteen verliet Manchester United in juni, waar hij de reserves coachte. Jeugdtrainer en voormalig hoofdcoach Tom Køhlert neemt het bij Brøndby van hem over. Onder Køhlert werd Brøndby in 1985 voor het eerst landskampioen.
Absoluut!De man achter het "masterplan" om via het coervermodel, spelers op te leiden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zou ie ook terug naar z'n cluppie komen? Laten we 't hopen, goeie trainer
quote:Meulensteen heeft baan terug bij Man United
18/1/2007 21:07
René Meulensteen is terug bij Manchester United. De Nederlandse trainer nam afgelopen zomer nog afscheid van The Red Devils om aan de slag te gaan bij Brøndby IF.
Twee weken geleden stapte hij op bij de Deense club omdat hij niet tevreden was met zijn situatie. 'Er was een aantal maatregelen dat ik doorgevoerd wilde zien en daar konden zij niet aan voldoen', legde Meulensteen vorige week uit in Voetbal International. Hij wilde onder meer drie spelers uit zijn selectie verwijderen. 'Maar de directie durfde het niet aan.'
In datzelfde artikel hoopte hij op een terugkeer bij Manchester United, waar hij al vijf jaar werkte als techniektrainer en coach van de reserves. Donderdag meldden The Mancunians dat Meulensteen er inderdaad weer aan de slag kan als techniektrainer.
'We zijn heel blij dat René weer bij ons is', verklaarde Alex Ferguson via de website van Man United. 'Hij had een onfortuinlijke tijd bij Brøndby, maar was vijf jaar lang een fantastische coach voor ons. Ik ben blij dat hij zal doorgaan met het ontwikkelen van de technische vaardigeheden van alle voetballers van deze club.'
Die panna van mquote:Op zondag 21 januari 2007 17:40 schreef Grimm het volgende:
Gaat redelijk tegen Arsenal, nog niet in de problemen geweest.
Alleen Evra moet beter voorzetten!
Tsja inderdaad, ietwat raar moment ging d'r aan voor af aan die eerste goal.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die panna van m
Je kon die 2 goals wel een beetje zien aankomen. Jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |