Wij zijn gewoon een erg leuk stel samenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja jij ook!!! alleen wij leken zo.... bezet....
Zeer goedquote:Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is niet verkeerd, bij mij zweeft het een beetje tussen OPGEZWOLLE, dj Krush, Dizzee Rascal en John Legend?
och, daar maak ik geen probleem van hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een erg leuk stel samen
Jammer van dat hele homo-gebeuren
Alles? Of gewoon een of een paar van dat lijstje?quote:
Da's wel koel!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zie net dat ie voor het laatst was in 2001. Wist je dat hij mijn usericon heeft gemaakt.
Allesquote:Op woensdag 8 november 2006 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Alles? Of gewoon een of een paar van dat lijstje?
Bij de helft daarvan gaat wel een belletje rinkelen. Ik word oud.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
Is niet verkeerd, bij mij zweeft het een beetje tussen OPGEZWOLLE, dj Krush, Dizzee Rascal en John Legend?
Rip.. je hoort het van allen kanten vast al, maar nu ook van mijn kant: "Je bent een beeb naar mijn hart!"quote:
Euhmz.. welke ken je (nog) niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bij de helft daarvan gaat wel een belletje rinkelen. Ik word oud.
Die twee ken ik dus niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dizzee is okay.
DJ Krush trouwens ook.
Hij negeert me op GS op het moment en wil me niet meer kennen blijkbaar. Zal ik dit topic even op GS plempen?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij negeert me op GS op het moment en wil me niet meer kennen blijkbaar. Zal ik dit topic even op GS plempen?
Handtekeningen aktie behoud Fok!
Jups!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Resp. grime en turntableism.
Gelukkig heb ik een heel gewillige secretaresse die even grime voor me opzocht: http://jeugdcultuur.pbwiki.com/Grimequote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Resp. grime en turntableism.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een heel gewillige secretaresse die even grime voor me opzocht: http://jeugdcultuur.pbwiki.com/Grime
Ik dacht al aan de make up wereld en de Engelse milieudiensten en kon de link niet helemaal leggen.
Dat zullen we over een paar weken weten.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mogguh gozert! Gelukt met dat gedrag van je?
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zullen we over een paar weken weten.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben even aan het graven ik verveel me!
Relaties ontstaan op FOK!
Ow nee Merel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |