Mogguh gozert! Gelukt met dat gedrag van je?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef Joene het volgende:
Mogguh Brossers I was naar de gemeente.
Thanks.. Mijn collega's waren ook aangenaam verrast.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. Dat neemt maar fruit mee naar kantoor voor collega's en zo. Gekken.
Het is niet voor niks the gay capitol van Nederland.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Precies. Dat neemt maar fruit mee naar kantoor voor collega's en zo. Gekken.
Op welk gebied is het eigenlijk niet the capitol van Nederland?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is niet voor niks the gay capitol van Nederland.
De rest.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Op welk gebied is het eigenlijk niet the capitol van Nederland?
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is niet voor niks the gay capitol van Nederland.
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Begrijpelijk na al dat MSN-verkeer.
The end is nay.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Gatver JK. Kijk nou eens wat je doet! Nu gebruik ik Engels in een normaal gesprek onder Nederlanders.
Zomaar even een emo- buitje.quote:ik deed de regendans en kreeg de zegen van de zon,
vergeet die donkere wolken,
dit zijn de tijden dat ik blij ben dat ik leef.
Ik neem vrijdag wel wat lekkers voor je meequote:Op woensdag 8 november 2006 11:09 schreef Jerruh het volgende:
wie fruit meenregnt mag ook wel even langs mijn deskje lopen! ik heb zin in kiwi's, mango's en...passievruchten....
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik neem vrijdag wel wat lekkers voor je mee
Neuhj.... Op een of andere manier zwerft dat refrein de hele tijd door mijn pannetje.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Regent het dan krassende R&P-ers?
Oeh, dat klinkt wel verleidelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 11:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]kijk er nu al naar uit
.
van tevoren mooie obers checken en halal eten?
Weet je zeker dat die eerste 'r' er wel tussen hoort?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik zie net dat Meerhoerman ook op GeenStijl zit. Komt ie hier nog wel eens?
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef Armageddon het volgende:
Meerhoerman
Ik zit al dagen met een selectie uit het repertoire van de illustere Bill Withers in mijn hoofd. Wat fijn is.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef n00cL30n het volgende:
Neuhj.... Op een of andere manier zwerft dat refrein de hele tijd door mijn pannetje.
toen ik met natasja er was, zaten de obers opeens allemaal rond ons te circelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt wel verleidelijk
Laatst heb ik er een gratis kopje thee gekregenHelaas niet van de lekkere ober
Natasja is dan ook een onwijs lekker dingquote:Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
toen ik met natasja er was, zaten de obers opeens allemaal rond ons te circelen.
ik heb maar meteen gezegd dat zij niet zo halal was als ze leek.
ja jij ook!!! alleen wij leken zo.... bezet...quote:Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Natasja is dan ook een onwijs lekker ding
Ik zie net dat ie voor het laatst was in 2001. Wist je dat hij mijn usericon heeft gemaakt.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij kwam wel eens in BB geloof ik
Is niet verkeerd, bij mij zweeft het een beetje tussen OPGEZWOLLE, dj Krush, Dizzee Rascal en John Legend?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zit al dagen met een selectie uit het repertoire van de illustere Bill Withers in mijn hoofd. Wat fijn is.
Wij zijn gewoon een erg leuk stel samenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja jij ook!!! alleen wij leken zo.... bezet....
Zeer goedquote:Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is niet verkeerd, bij mij zweeft het een beetje tussen OPGEZWOLLE, dj Krush, Dizzee Rascal en John Legend?
och, daar maak ik geen probleem van hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon een erg leuk stel samen
Jammer van dat hele homo-gebeuren
Alles? Of gewoon een of een paar van dat lijstje?quote:
Da's wel koel!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zie net dat ie voor het laatst was in 2001. Wist je dat hij mijn usericon heeft gemaakt.
Allesquote:Op woensdag 8 november 2006 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Alles? Of gewoon een of een paar van dat lijstje?
Bij de helft daarvan gaat wel een belletje rinkelen. Ik word oud.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
Is niet verkeerd, bij mij zweeft het een beetje tussen OPGEZWOLLE, dj Krush, Dizzee Rascal en John Legend?
Rip.. je hoort het van allen kanten vast al, maar nu ook van mijn kant: "Je bent een beeb naar mijn hart!"quote:
Euhmz.. welke ken je (nog) niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bij de helft daarvan gaat wel een belletje rinkelen. Ik word oud.
Die twee ken ik dus niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dizzee is okay.
DJ Krush trouwens ook.
Hij negeert me op GS op het moment en wil me niet meer kennen blijkbaar. Zal ik dit topic even op GS plempen?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij negeert me op GS op het moment en wil me niet meer kennen blijkbaar. Zal ik dit topic even op GS plempen?
Handtekeningen aktie behoud Fok!
Jups!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Resp. grime en turntableism.
Gelukkig heb ik een heel gewillige secretaresse die even grime voor me opzocht: http://jeugdcultuur.pbwiki.com/Grimequote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Resp. grime en turntableism.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een heel gewillige secretaresse die even grime voor me opzocht: http://jeugdcultuur.pbwiki.com/Grime
Ik dacht al aan de make up wereld en de Engelse milieudiensten en kon de link niet helemaal leggen.
Dat zullen we over een paar weken weten.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mogguh gozert! Gelukt met dat gedrag van je?
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zullen we over een paar weken weten.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben even aan het graven ik verveel me!
Relaties ontstaan op FOK!
Ow nee Merel?
Jij ookquote:
als je dan toch bezigbent, zoek mijn eerste post es opquote:Op woensdag 8 november 2006 13:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben even aan het graven ik verveel me!
Relaties ontstaan op FOK!
Ow nee Merel?
Charmedquote:Op woensdag 8 november 2006 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je dan toch bezigbent, zoek mijn eerste post es op.
hmzz, ik had in december 2002 nog een rel veroorzaakt in het homotopic hoorquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz, ik had in december 2002 nog een rel veroorzaakt in het homotopic hoor.
er was iemand die zat te stoken en en toen heb ik me als echte voormalige relnicht geregged en die jongen teruggepakt... heel subtiel....quote:
Die search werkt ook voor geen meterquote:Op woensdag 8 november 2006 13:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz, ik had in december 2002 nog een rel veroorzaakt in het homotopic hoor.
hehehequote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die search werkt ook voor geen meter
De eerste posts zijn gewist toen met een servercrash. Weet je niet meer?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehehe
weg mooie geschiedenis
weg eerste stapjes van jerre op FOK!
en weg jerre-jogy verhaal van FOK!.
nou boeh...quote:Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De eerste posts zijn gewist toen met een servercrash. Weet je niet meer?
neequote:Op woensdag 8 november 2006 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb jij wat met jogy gehad, jerruh?
Huh? Voor je verstandskiezen oid?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Morgen om half twee lig ik op de operatietafel bij de kaakchirurg.
Sterktequote:Op woensdag 8 november 2006 17:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Morgen om half twee lig ik op de operatietafel bij de kaakchirurg.
Nee, afgelopen weekend aan wortelkanaalbehandeling gehad bij de noodtandarts. Gisteren nog eentje, alles schoongemaakt en een noodvulling erin gezet. Gisteravond begon ik het al weer te voelen en nu doet het al weer verrekte pijn. Morgen gaan ze het van de zijkant open snijden en dan die wortelpunten schoonmaken.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Huh? Voor je verstandskiezen oid?
Thanks, ik zal het nodig hebbenquote:
Klinkt heftig.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nee, afgelopen weekend aan wortelkanaalbehandeling gehad bij de noodtandarts. Gisteren nog eentje, alles schoongemaakt en een noodvulling erin gezet. Gisteravond begon ik het al weer te voelen en nu doet het al weer verrekte pijn. Morgen gaan ze het van de zijkant open snijden en dan die wortelpunten schoonmaken.
Thanks, volgens mij klinkt het een stuk heftiger dan het is. Mijn moeder heeft het al 3 keer gehad sinds maart (die heeft ook pech zegmaarquote:
Lief voor mij?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:02 schreef Jerruh het volgende:
sterkte dubbelbeeb!
en ik ben lief voor n00cl3on geweest!.
Mogguh gozert!quote:Op donderdag 9 november 2006 07:26 schreef Joene het volgende:
Mogguh Brossers.
Met mij is alles primaquote:Op donderdag 9 november 2006 08:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lief voor mij?
Woei... ff checken dan maar he? Thanks alvast!
[..]
Mogguh gozert!
Alles goei?
Jeps.. kon er ook lekker hard doorkrossen.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Met mij is alles primaLekker optijd de fokkerweg gecheckt vandaag
![]()
had je mn berichtje nog gehad ?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:04 schreef Armageddon het volgende:
Mogguh brossers! Nachtbraken is géén goed idee als je de volgende dag moet werken.
Zeker je msn niet meer aangehadquote:
Wat een gek zegquote:Op donderdag 9 november 2006 09:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen. Helaas was de fruitvoorraad op, dus ik ben zonder fruit naar kantoor gekomen. Gelukkig zit er een AH om de hoek en kan ik zo voor de collega's weer wat fruit halen. Verder ben ik vanmorgen alle kamers (+/- 30 stuks) afgelopen om eenieder goedemorgen te wensen. Ik heb sterk het vermoeden dat het op prijs werd gesteld.
Tuurlijk uit eigen zak. Wat kosten nou een paar appels, peren en bananen? Sinds ik gestopt ben met roken spaar ik zo'n 16 euro per week uit. Daar ga ik lang niet overheen met de aankoop van al dat fruit.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Wat een gek zeg
Betaal je dat fruit ook uit eigen zak elke dag?
UIO, kun je iets minder blij eikelen zo 's morgens vroeg?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tuurlijk uit eigen zak. Wat kosten nou een paar appels, peren en bananen? Sinds ik gestopt ben met roken spaar ik zo'n 16 euro per week uit. Daar ga ik lang niet overheen met de aankoop van al dat fruit.![]()
Ow dan mis je het niet inderdaad. Ben je zelf gestopt met roken of met hulpmiddelen?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tuurlijk uit eigen zak. Wat kosten nou een paar appels, peren en bananen? Sinds ik gestopt ben met roken spaar ik zo'n 16 euro per week uit. Daar ga ik lang niet overheen met de aankoop van al dat fruit.![]()
Zelf gestopt. Realiseerde me hoeveel ik op jaarbasis betaal aan die krengen en dat was voldoende. Wat een vrek ben ik toch af en toe.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:44 schreef Armageddon het volgende:
Ow dan mis je het niet inderdaad. Ben je zelf gestopt met roken of met hulpmiddelen?
Goedemorgen vriendin.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:44 schreef Ripley het volgende:
UIO, kun je iets minder blij eikelen zo 's morgens vroeg?
Moet zelf ook weer eens een poging wagen. Ik ben zoeen 1500 euro per jaar kwijt aan die handel.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zelf gestopt. Realiseerde me hoeveel ik op jaarbasis betaal aan die krengen en dat was voldoende. Wat een vrek ben ik toch af en toe.
Daar kun je leuke dingen van kopen. Een luxe weekendje met vriendin in een mooie stad, een mooie fiets, een paar bomen in een oerwoud, vul het maar in.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:04 schreef Armageddon het volgende:
Moet zelf ook weer eens een poging wagen. Ik ben zoeen 1500 euro per jaar kwijt aan die handel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |